Skravletråd for apriljentene

Svigers kommer på middag og jeg må shine huset litt. Jeg har bare utsatt det enn så lenge men det er ei flue her inne som seriøst er besatt av meg, så jeg har sittet og viftet med armene i et par timer.

Tror jeg skal ta et hint og bare begynne å vaske. Til info dusjet jeg i går kveld. Fluene burde ikke komme før i morgen evt.

Litt snufsete her og :) Men ikke så mye. Litt hodepine også.

Har tenkt litt på og abbonnere på Foreldre&Barn for å se om det er noe, og nå kom de jo med en knallfin kampanje! :) 6 eller 12 utgaver pluss Lillelam tynn ulldress til 269kr og 429kr. Bare dressen koster jo 499.

Det kunne jeg jo ikke la være :) Var veldig fornuftig og tok str.74 da, selv om det fristet å ta en bitteliten en i 62 ;) Men mine unger vokser tydeligvis FORT og man vet jo aldri om sommeren er gloheit. Kjedelig å ikke få brukt den :-/
Åh- det hørtes jo flott ut da! Kanskje jeg og skal gjøre det.. mon tro hvilken str jeg skal ta.. snuppa på 2 1/2 bruker jo fortsatt str 80.. Ikke godt å si hvordan den neste blir..

Åh- det hørtes jo flott ut da! Kanskje jeg og skal gjøre det.. mon tro hvilken str jeg skal ta.. snuppa på 2 1/2 bruker jo fortsatt str 80.. Ikke godt å si hvordan den neste blir..

Da har du ei veldig lita og nett frøken! :) Min er 92/98 nå og ble to år i juni ;) Du kan sikkert ta 62 eller 68 og heller sprette opp og brette ned etterhvert om lille viser seg å vokse fortere enn søster ;)

http://abo.foreldreogbarn.no/FBB150701/babyverden/

Jeg sitter på jobb og tenker på, hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem. Er en del klesvask å ta, men lille på snart 2 vil jo også leke (veldig mammadalt for tiden) og har sikkert masse å fortelle fra barnehagen (vi startet opp i forrige uke igjen) - ikke at jeg forstår så veldig mye, men jeg prøver. :D
Men jeg er så trøtt at jeg ikke vet min arme råd, det beste hadde vært å bare kunne legge seg ned og sove, men det går ikke. Får håpe jentungen sover før kl 20 i dag, så får jeg bare legge meg med henne. :D
Har dere kjæledyr? Vi har 2 hunder, 1 toypuddel og 1 dogo canario. Gubben ønsker seg nå papegøye, men det vil ikke jeg ha.
Hvordan er det med en sånn angelsound eller doppler? Fra hvilken uke kan man bruke den?
Jeg har tidlig ultralyd den 17.09.15, 1 dag før jentungen sin 2. bursdag. Hadde gjerne hatt den litt tidligere, men jordmoren jeg gjerne vil ha, har fri fra 09.-16.09. og så sier hun at det kan være at hun ikke ser så mye, så derfor blir det litt senere enn forrige gang. Huff, 6 uker til å vente. Hjelpe meg, hvordan skal det gå? Hvordan skal jeg holde ut??? :banghead:

Litt snufsete her og :) Men ikke så mye. Litt hodepine også.

Har tenkt litt på og abbonnere på Foreldre&Barn for å se om det er noe, og nå kom de jo med en knallfin kampanje! :) 6 eller 12 utgaver pluss Lillelam tynn ulldress til 269kr og 429kr. Bare dressen koster jo 499.

Det kunne jeg jo ikke la være :) Var veldig fornuftig og tok str.74 da, selv om det fristet å ta en bitteliten en i 62 ;) Men mine unger vokser tydeligvis FORT og man vet jo aldri om sommeren er gloheit. Kjedelig å ikke få brukt den :-/

oOo, har du link til kampanjen? :)

Nesten flaut,men mannen er ute med en kompis, lillemor sover, Klokka er litt over 20,har senga for meg selv, alt er rydda å gjort i heimen, og jeg sier god natt :P ;) slik er preggo livet haha :P
Ha en fin kveld videre :D :)

Nesten flaut,men mannen er ute med en kompis, lillemor sover, Klokka er litt over 20,har senga for meg selv, alt er rydda å gjort i heimen, og jeg sier god natt :P ;) slik er preggo livet haha :P
Ha en fin kveld videre :D :)
Hørtes godt og fornuftig ut :) Skulle gjort det samme selv. Men jeg står å lager kyllinggryte, fikk så lyst på det. Så har vi til middag i morgen også. Slepper jeg det stresset i morgen :D hihi

seng ja.. zzznork!! det frister!!
må nesten ut å sjekke dyra først, for moroskyld har jeg ei dagventende ku her ute, så er rimlig kalvesyk!!
også skal jeg leke litt med gubbens gravemaskin!! :p

Back
Topp