Nei, denne lurer jeg også påNoen her inne som har sånn doppler til å høre hjertelyden..? Hvor tidlig klarer dere å høre med den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, denne lurer jeg også påNoen her inne som har sånn doppler til å høre hjertelyden..? Hvor tidlig klarer dere å høre med den?
Åh- det hørtes jo flott ut da! Kanskje jeg og skal gjøre det.. mon tro hvilken str jeg skal ta.. snuppa på 2 1/2 bruker jo fortsatt str 80.. Ikke godt å si hvordan den neste blir..Litt snufsete her og Men ikke så mye. Litt hodepine også.
Har tenkt litt på og abbonnere på Foreldre&Barn for å se om det er noe, og nå kom de jo med en knallfin kampanje! 6 eller 12 utgaver pluss Lillelam tynn ulldress til 269kr og 429kr. Bare dressen koster jo 499.
Det kunne jeg jo ikke la være Var veldig fornuftig og tok str.74 da, selv om det fristet å ta en bitteliten en i 62 Men mine unger vokser tydeligvis FORT og man vet jo aldri om sommeren er gloheit. Kjedelig å ikke få brukt den :-/
Åh- det hørtes jo flott ut da! Kanskje jeg og skal gjøre det.. mon tro hvilken str jeg skal ta.. snuppa på 2 1/2 bruker jo fortsatt str 80.. Ikke godt å si hvordan den neste blir..
Noen her inne som har sånn doppler til å høre hjertelyden..? Hvor tidlig klarer dere å høre med den?
Litt snufsete her og Men ikke så mye. Litt hodepine også.
Har tenkt litt på og abbonnere på Foreldre&Barn for å se om det er noe, og nå kom de jo med en knallfin kampanje! 6 eller 12 utgaver pluss Lillelam tynn ulldress til 269kr og 429kr. Bare dressen koster jo 499.
Det kunne jeg jo ikke la være Var veldig fornuftig og tok str.74 da, selv om det fristet å ta en bitteliten en i 62 Men mine unger vokser tydeligvis FORT og man vet jo aldri om sommeren er gloheit. Kjedelig å ikke få brukt den :-/
Ja lita snelle..men nå ække mora så stor heller da Ja, tenker 68 kanskje er fint..Da har du ei veldig lita og nett frøken! Min er 92/98 nå og ble to år i juni Du kan sikkert ta 62 eller 68 og heller sprette opp og brette ned etterhvert om lille viser seg å vokse fortere enn søster
http://abo.foreldreogbarn.no/FBB150701/babyverden/
Pokker- der fikk jeg trykka på bestill før jeg rakk å se hvilken str jeg valgte.. da ble det 62 da..Ja lita snelle..men nå ække mora så stor heller da Ja, tenker 68 kanskje er fint..
Pokker- der fikk jeg trykka på bestill før jeg rakk å se hvilken str jeg valgte.. da ble det 62 da..
Nesten flaut,men mannen er ute med en kompis, lillemor sover, Klokka er litt over 20,har senga for meg selv, alt er rydda å gjort i heimen, og jeg sier god natt slik er preggo livet haha
Ha en fin kveld videre
Digg!!!Nesten flaut,men mannen er ute med en kompis, lillemor sover, Klokka er litt over 20,har senga for meg selv, alt er rydda å gjort i heimen, og jeg sier god natt slik er preggo livet haha
Ha en fin kveld videre
Hørtes godt og fornuftig ut Skulle gjort det samme selv. Men jeg står å lager kyllinggryte, fikk så lyst på det. Så har vi til middag i morgen også. Slepper jeg det stresset i morgen hihiNesten flaut,men mannen er ute med en kompis, lillemor sover, Klokka er litt over 20,har senga for meg selv, alt er rydda å gjort i heimen, og jeg sier god natt slik er preggo livet haha
Ha en fin kveld videre