Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes koffeinfri islatte?! Hvor? Jeg elsker iskaffe...
Enig! Også deilig å bare ha en litt stor genser over, så er det ingen som ser noenting hihiJeg kjøpte min bukse på tirsdag og det var bare så utrolig herlig! Det at magen kan bare slippes og ikke måtte bekymre seg for knip pga belte etc er bare herlig <3
Gjelder dette te også?1-2 kopper. Tror det er 200 mg koffein som er grensa.
Jeg har fått helt avsmak for kaffe
Gjelder dette te også?
Gratulerer!! Jeg har også ømme bryst og litt smerter/ ubehag i magen. Ingen kvalme heldigvis..Hei alle sammen! Jeg er gravid for første gang og super spent på alt som kommer. Kjæresten min er på ferie så jeg har ikke fortalt ham noe ennå. Tok først en clearblue test for 3 dager siden som viste gravid, tok en digital test som viste 3+ dagen etter. Så da er jeg visst 5 uker på vei. Det var ikke helt planlagt at vi skulle bli gravide nå, men er sikker på at han blir kjempegla når jeg forteller det i kveld. Jeg har ikke så mye symptomer ennå, men noen. Mensen har selvsagt uteblitt og brystene mine er veldig ømme. Har også litt smerter i nedre del av magen, men har lest at dette kan vere fordi livmoren strekker seg. Har ikke hatt noe kvalme på morgenen, men blir kvalm ut på ettermiddagen/tidlig på kvelden. Noen andre som har det sånn?
Så begynte jeg å blø litt idag... Først litt brunaktig og nå mer rødrosa og slimete... Tror dette kan være en ny MA eller en SA...
Krysser fingrene for at det er uskyldig blødning!!Så begynte jeg å blø litt idag... Først litt brunaktig og nå mer rødrosa og slimete... Tror dette kan være en ny MA eller en SA...
Så begynte jeg å blø litt idag... Først litt brunaktig og nå mer rødrosa og slimete... Tror dette kan være en ny MA eller en SA...
Mener man kan drikke mer te (3-4 kopper), fordi te inneholder mindre koffein per kopp. Fruktte er jo koffeinfri, men grønn og svart te inneholder koffein. Jeg har kjøpt inn litt forskjellig koffeinfri te som jeg koser meg med på kveldstid. Før jeg fikk helt avsmak av kaffe (begynte når kvalmen kom) drakk jeg koffeinfri kaffe på jobb. Smaker nesten det samme som vanlig kaffe
Hei alle sammen! Jeg er gravid for første gang og super spent på alt som kommer. Kjæresten min er på ferie så jeg har ikke fortalt ham noe ennå. Tok først en clearblue test for 3 dager siden som viste gravid, tok en digital test som viste 3+ dagen etter. Så da er jeg visst 5 uker på vei. Det var ikke helt planlagt at vi skulle bli gravide nå, men er sikker på at han blir kjempegla når jeg forteller det i kveld. Jeg har ikke så mye symptomer ennå, men noen. Mensen har selvsagt uteblitt og brystene mine er veldig ømme. Har også litt smerter i nedre del av magen, men har lest at dette kan vere fordi livmoren strekker seg. Har ikke hatt noe kvalme på morgenen, men blir kvalm ut på ettermiddagen/tidlig på kvelden. Noen andre som har det sånn?
Huff. Så trist. Sender deg en god klem<3 lykke til videre!Da trekker jeg meg rolig tilbake... Har hatt kraftige mensblødninger i natt og på mårran og skjønner at dette ble en MA/SA denne gangen oxo....
Masse lykke til videre alle sammen her inne! Håper det går bedre for dere
Da trekker jeg meg rolig tilbake... Har hatt kraftige mensblødninger i natt og på mårran og skjønner at dette ble en MA/SA denne gangen oxo....
Jeg er ingen Stokkevognfan men selv jeg syns den ser grei ut! Definitivt den fineste og tilsynelatende mest praktiske av Stokke sine synes jeg i hvert fall
Da trekker jeg meg rolig tilbake... Har hatt kraftige mensblødninger i natt og på mårran og skjønner at dette ble en MA/SA denne gangen oxo....