Skravletråd for apriljentene

Jeg kjøpte min bukse på tirsdag og det var bare så utrolig herlig! Det at magen kan bare slippes og ikke måtte bekymre seg for knip pga belte etc er bare herlig <3
Enig! Også deilig å bare ha en litt stor genser over, så er det ingen som ser noenting hihi ;)
Men må si jeg gleder meg til magen virkelig kommer,så slipper bare å se tjukk ut haha :P :D

Gjelder dette te også?

Mener man kan drikke mer te (3-4 kopper), fordi te inneholder mindre koffein per kopp. Fruktte er jo koffeinfri, men grønn og svart te inneholder koffein. Jeg har kjøpt inn litt forskjellig koffeinfri te som jeg koser meg med på kveldstid. Før jeg fikk helt avsmak av kaffe (begynte når kvalmen kom) drakk jeg koffeinfri kaffe på jobb. Smaker nesten det samme som vanlig kaffe :)

Hei alle sammen! Jeg er gravid for første gang og super spent på alt som kommer. Kjæresten min er på ferie så jeg har ikke fortalt ham noe ennå. Tok først en clearblue test for 3 dager siden som viste gravid, tok en digital test som viste 3+ dagen etter. Så da er jeg visst 5 uker på vei. Det var ikke helt planlagt at vi skulle bli gravide nå, men er sikker på at han blir kjempegla når jeg forteller det i kveld. Jeg har ikke så mye symptomer ennå, men noen. Mensen har selvsagt uteblitt og brystene mine er veldig ømme. Har også litt smerter i nedre del av magen, men har lest at dette kan vere fordi livmoren strekker seg. Har ikke hatt noe kvalme på morgenen, men blir kvalm ut på ettermiddagen/tidlig på kvelden. Noen andre som har det sånn?

Hei alle sammen! Jeg er gravid for første gang og super spent på alt som kommer. Kjæresten min er på ferie så jeg har ikke fortalt ham noe ennå. Tok først en clearblue test for 3 dager siden som viste gravid, tok en digital test som viste 3+ dagen etter. Så da er jeg visst 5 uker på vei. Det var ikke helt planlagt at vi skulle bli gravide nå, men er sikker på at han blir kjempegla når jeg forteller det i kveld. Jeg har ikke så mye symptomer ennå, men noen. Mensen har selvsagt uteblitt og brystene mine er veldig ømme. Har også litt smerter i nedre del av magen, men har lest at dette kan vere fordi livmoren strekker seg. Har ikke hatt noe kvalme på morgenen, men blir kvalm ut på ettermiddagen/tidlig på kvelden. Noen andre som har det sånn?
Gratulerer!! Jeg har også ømme bryst og litt smerter/ ubehag i magen. Ingen kvalme heldigvis..

Jeg er kvalm ut på dagen/kvelden, ømme bryst, sliten, svimmel og mye "rumling" i magen. Tok test i dag:) for en merkelig dag. Kan ikke tro det:) <3

Så begynte jeg å blø litt idag... :(:(:( Først litt brunaktig og nå mer rødrosa og slimete... Tror dette kan være en ny MA eller en SA... :smiley-angry017

Så begynte jeg å blø litt idag... :(:(:( Først litt brunaktig og nå mer rødrosa og slimete... Tror dette kan være en ny MA eller en SA... :smiley-angry017
Krysser fingrene for at det er uskyldig blødning!!

Mener man kan drikke mer te (3-4 kopper), fordi te inneholder mindre koffein per kopp. Fruktte er jo koffeinfri, men grønn og svart te inneholder koffein. Jeg har kjøpt inn litt forskjellig koffeinfri te som jeg koser meg med på kveldstid. Før jeg fikk helt avsmak av kaffe (begynte når kvalmen kom) drakk jeg koffeinfri kaffe på jobb. Smaker nesten det samme som vanlig kaffe :)

Grønn te er ikke bra for gravide, så drikk lite av det. Det har noe med tebladene å gjøre.

Gratulerer! :)

Smerter/verk i mage, ben, rygg og bekken er vanlig. Noen merker det mer enn andre. Jeg hadde mye av det gjennom hele forrige svangerskapet og har merket det godt hele denne uken. Det er helt ufarlig, men kan være plagsomt. Litt gøy å kjenne tegn på endringer da ;)

Da trekker jeg meg rolig tilbake... Har hatt kraftige mensblødninger i natt og på mårran og skjønner at dette ble en MA/SA denne gangen oxo.... :smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017
Masse lykke til videre alle sammen her inne! Håper det går bedre for dere :)

Da trekker jeg meg rolig tilbake... Har hatt kraftige mensblødninger i natt og på mårran og skjønner at dette ble en MA/SA denne gangen oxo.... :smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017
Huff. Så trist. Sender deg en god klem<3 lykke til videre!

Veldig trist :( lykke til videre! Klem

Jeg er ingen Stokkevognfan men selv jeg syns den ser grei ut! :) Definitivt den fineste og tilsynelatende mest praktiske av Stokke sine synes jeg i hvert fall :)

Jeg har nå brukt stokke crusi i 1,5år, både med og uten søskensetet. Og må si at jeg er storfornøyd, helt frellst :-P. Hadde simo kombi til førstemann. Og stokkevogna er rene luksusen i forhold. Prøvd den både på byturer, grusveier samt turstier og den kommer seg fint frem uansett :-) bagen er mye større en simo sin og varer lenge. Minste her hadde god plass i den helt til 14 mnd, men kunne også bruke sportsdelen allerede fra 5-6mnd. Veldig enkel, lett og tar liten plass i bilen.. Og det er heller ingen problem å ha storebror på 4 i søskensetet enda..

Det var kjempetrist å høre. Stoooor klem til deg!

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg var i dag på H&M og prøvde å finne gravidbukse. Fant en som passet nogenlunde, men de andre får jeg ikke over leggen. Har kraftige legger og er 1,84 høy. Er ikke særlig tjukk, har noen kilo for mye, og det ser man vel også. Men hvorfor finnes gravidbuksene kun i skinny eller super skinny. Blir deprimert og etter en egentlig fin dag, så var det nedturen. :mad:
Har dere noen tips hvor jeg finner gravidbukser som ikke strammer inn hele leggen?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Back
Topp