Skravletråd for apriljentene

Jeg har h&m gravidbukser anno 2012/2013, de var ikke superskinny, men husker jeg etterhvert syntes de også klemte på magen. Ble mye tights og kjoler på meg da. Kjøpte bare masse store kjoler på Indiska. Hadde også noen vanlige kjoler fra Ilse Jacobsen

Jeg var i dag på H&M og prøvde å finne gravidbukse. Fant en som passet nogenlunde, men de andre får jeg ikke over leggen. Har kraftige legger og er 1,84 høy. Er ikke særlig tjukk, har noen kilo for mye, og det ser man vel også. Men hvorfor finnes gravidbuksene kun i skinny eller super skinny. Blir deprimert og etter en egentlig fin dag, så var det nedturen. :mad:
Har dere noen tips hvor jeg finner gravidbukser som ikke strammer inn hele leggen?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Jeg er nokså kraftig og passet skinny buksene i str 44. De er litt små, (bruker 40/42 til vanlig ). Prøvd de? Kosta 299.
Ellers var det noen preggo pants med sleng i,å de er viere i leggene :)

Da trekker jeg meg rolig tilbake... Har hatt kraftige mensblødninger i natt og på mårran og skjønner at dette ble en MA/SA denne gangen oxo.... :smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017
Masse lykke til videre alle sammen her inne! Håper det går bedre for dere :)
Uff, så trist å høre :( Masse lykke til videre. Sender deg en varm og go klem ♡

Jeg er nokså kraftig og passet skinny buksene i str 44. De er litt små, (bruker 40/42 til vanlig ). Prøvd de? Kosta 299.
Ellers var det noen preggo pants med sleng i,å de er viere i leggene :)

Kjøpte en sånn en jeg, men var trang. Bruker jo 44/46 vanlighvis (er bred i hofta). Rundt hofta passer de, er bare vanskelig å få de opp og over leggen. Er ikke tights typen, har en fra forrige svangerskap, men vet aldri hva jeg skal ha over. Den er jo litt gjennomsiktig. Syns bare det er så kjipt at det må liksom være skinny :( hvorfor ikke vanlig str også.

Kjøpte en sånn en jeg, men var trang. Bruker jo 44/46 vanlighvis (er bred i hofta). Rundt hofta passer de, er bare vanskelig å få de opp og over leggen. Er ikke tights typen, har en fra forrige svangerskap, men vet aldri hva jeg skal ha over. Den er jo litt gjennomsiktig. Syns bare det er så kjipt at det må liksom være skinny :( hvorfor ikke vanlig str også.

Men hva er preggo pants? Jeg spurte om de hadde andre, men hu viste meg bare de skinny buksene.

Synes gravid buksene var helt grusomme! Bodde i tigts og singlet jeg :p De ligger fortsatt i skuffen så sparer noen penger der, hihi

Jeg er så stolt av toåringen min i dag!!! Sprekkeferdig stolt!!! :D Måtte bare juble litt :D

Synes gravid buksene var helt grusomme! Bodde i tigts og singlet jeg :p De ligger fortsatt i skuffen så sparer noen penger der, hihi
Jeg var heller ikke noe stor fan av gravid bukser forrige gang. Jeg brukte mye tights og strømpebukser med fine tunika eller kjoler :-) spørs om det blir det samme denne gangen.

Jeg var heller ikke noe stor fan av gravid bukser forrige gang. Jeg brukte mye tights og strømpebukser med fine tunika eller kjoler :) spørs om det blir det samme denne gangen.
Jeg synes de var så fryktelig lave på livet og det hater jeg! Må ha noe jeg kan dra godt opp :D

De buksene jeg hadde sist, er dessverre ødelagte alle sammen. De var godt brukt. :) håper jeg finner noe, sist var jeg høygravid på sommeren, syntes det var enklere.

Men hva er preggo pants? Jeg spurte om de hadde andre, men hu viste meg bare de skinny buksene.

Er ba meg som skriver preggo pants istedenfor å skrive gravidbukser hehe :D
Ellers vet jeg Lindex og Ellos har flere fine,kjøpte der forrige svangerskap, regner me de har slikt enda :)

Jeg var i dag på H&M og prøvde å finne gravidbukse. Fant en som passet nogenlunde, men de andre får jeg ikke over leggen. Har kraftige legger og er 1,84 høy. Er ikke særlig tjukk, har noen kilo for mye, og det ser man vel også. Men hvorfor finnes gravidbuksene kun i skinny eller super skinny. Blir deprimert og etter en egentlig fin dag, så var det nedturen. :mad:
Har dere noen tips hvor jeg finner gravidbukser som ikke strammer inn hele leggen?

Jeg var også på hm og så om jeg fant noe. Prøvde noen kjoler og så på buksene. Jeg er jo ganske rund fra før, men herregud så smått. Det var mildt sagt deprimerende! Jeg endte til slutt opp med en mammatights og ei strømpebukse før jeg vandret bort i logg-avdelingen. Tenkte vel egentlig at jeg skulle vente med å kjøpe bukse litt til, men jeg kjenner på buksene mine at jet ikke er så lenge til jeg må ut å kjøpe meg en. Kjenner jeg gruer meg litt til vinteren med tanke på dette styret med klær og mage

Jeg er så kvalm i dag atte fy ... Slet med ekstrem svangerskapskvalme hele forrige svangerskap og hadde håpet og slippe det denne gangen!

Jeg er så kvalm i dag atte fy ... Slet med ekstrem svangerskapskvalme hele forrige svangerskap og hadde håpet og slippe det denne gangen!

Jeg håper for deg at du slipper det denne gangen! Jeg var kvalm og kastet opp frem til uke 25 forrige svangerskap, syntes det var forferdelig. Vil ikke forestille meg, hvordan det er å ha det hele svangerskap.
Var litt kvalm i morres, men det er greit nå.
Føler meg oppblåst i dag. Eller noe. Jobber på bingo og da må jeg gå med pengeveske, som er festet på et belte. Merkelig nok er det trangere i dag enn det var på tirsdag. Og det går vel egentlig ikke. Eller? Er jo bare 5+2. ;)

Jeg har en helt elendig dag i dag. DET fine været og jeg har kort lunte, vondt i hodet, tung og slapp uggen form. Har presset meg gjennom dagens ukeshopping av matvarer osv. Snart er det Fest. Til og med med rørt sammen Toro og stekt kake. Hva man ikke gjør for å opprettholde det normale livet og ta sin turn :-)

Last edited:

Så enig med deg, skjønner ikke hvorfor alle buksene skal være skinny eller super skinny... Har dessverre ingen tips, men jeg er også intr i andre butikker hvis noen vet om!:)

Hei, så hyggelig med en skravletråd!

Folat de første 3 mnd fikk jeg beskjed om sist svangerskap.

Må skjerpe meg

Er i Spania denne uka, å er så utrolig hoven i bena
Måtte faktisk kjøpe meg nye croks i str 41!! For å få plass
Haha skjer kjempe fint ut, spesielt siden de eneste jeg fant i den st var i Roooosa :D ...ImageUploadedByBV Forum1439053517.282657.jpg

Back
Topp