Skravletråd for apriljentene

Har tatt vare på absolutt ALT etter de 2 eldste unga, bortsett fra bilstolen.
Kjenner jeg er litt glad for det, selv om jeg absolutt IKKE skulle ha flere små..... :lol:

Hei på dere. Jeg sniker litt innpå her, håper på at jeg skal bli en av dere :) Sluttet på cerazette på lørdag, ganske sikker på at jeg hadde eggløsing mandag, så da er det bare å krysse fingrene frem til jeg kan ta en test torsdag i neste uke :)

Oisann, nå først leste jeg innlegget som oppfordrer til ikke å skrive slike innlegg! Jeg beklager så mye! Jeg skal ikke skrive noe mer her før jeg evt får positiv test. Men jeg får ikke til å slette innlegget mitt!

Last edited:
Heheh. Vi trenger vel strengt tatt ikke noe om vi får ei jente, men jeg kjenner at det blir litt shopping fordetom! Hadde 2 vogner til frøkna fra start og ene er solgt, så blir en ny ja ;) Og så litt div utstyr. Stellematta arves IKKE. Den er i stoff og er litt ekkel syns jeg. Skal ha en i plast til lille :)

:wtf::smiley-ashamed005:smiley-ashamed008:(
Jeg var veldig mye forkjølet med førstemann i første trimester. Jeg hørte fra lege og jordmor at det er veldig vanlig fordi immunforsvaret er litt overarbeidet xsmile5 Som følge av forkjølelsen (og svimmelhet) var jeg ofte sykmeldt i 3-5 dager. Stakkars sjefen, hehe.
Håper å unngå mye av dette nå, men med en toåring i barnehagen er det vel tvilsomt at jeg slipper unna xsmile8

Da har jeg nok blitt smitta av 4-åringen her hjemme, for ho var så forkjøla her forrige dagen, men på henne gikk det over på et blunk :p
Jeg derimot er jo verre idag enn i går og kroppen er slapp og sliten... Ikke kult å være på ferie med sånn form... :(
Og magen er fortsatt ganske i ulage ennå. Sliter ikke med forstoppelse for å si det sånn:( Men får bare ta tiden til hjelp.

Jeg håper jo at jeg slipper unna, har litt rennende nese (er i veksel med tett nese), men det skyldes nok allergi, det har jeg alltid i august (er burot jeg reagerer på og det er det nok av her hos oss). Håper det regner ikke i kveld, for da skal jeg ta med jentungen på snart 2 og de 2 bikkjene våres og så går vi litt tur. Hun får da holde bånd til toypuddeln, mens jeg ta den store (hun klarer bedre å holde 3 kg enn 50 kg :P ). Jeg blir bare litt uggen i magen, hvis jeg ikke har spist på en stund. Så jeg prøver meg på småspising. Men har ikke mye matlyst for tiden.

Skikkelig trøtt i dag jeg. Jeg fikk egentlig bra med søvn i natt, hvis man ikke teller med hyppig oppvåkning mellom 01:15 og 3 takke være et idiotisk helikopter som vekket frøkna som ikke fant roen etterpå :mad:

Og siden jeg har kuttet drastisk ned på koffein (kun 1 kopp om dagen) vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare meg ut dagen på jobb.. Kan i det minste se fram til å hente min nye iPad mini 2 som jeg bestilte meg i morges. Collect@Store er magisk :Heartred

Fått time til tidlig UL neste torsdag. Er da 6 +6:D sååå spent!:D

Kjøpte preggo pants idag på Hm, oh Joy for en glede det va å få på seg de!
Gikk rett hjem å bestilte et par til i en anna farge,da de ikke hadde det i butikken. Er jo ikke det at jeg har så veldig gravid mage nå akkurat(selv om magen er der pga mat og tidligere svangerskap haha:P) men va så godt å ikke ha noe som stramma over magen. Digg!
Kjenner jeg gleder meg til å gå med dem haha :)

Kjøpte preggo pants idag på Hm, oh Joy for en glede det va å få på seg de!
Gikk rett hjem å bestilte et par til i en anna farge,da de ikke hadde det i butikken. Er jo ikke det at jeg har så veldig gravid mage nå akkurat(selv om magen er der pga mat og tidligere svangerskap haha:p) men va så godt å ikke ha noe som stramma over magen. Digg!
Kjenner jeg gleder meg til å gå med dem haha :)

Det gleder jeg meg også til!!! Har ikke gravidmage heller enda, men mat og tidligere svangerskap + å være lat når det kommer til trening, da blir det sånn. :P Skal kjøpe noen veldig snart også!

Bah.. kjøpte nettopp koffeinfri,teste ut den snart, håper d smaker ok... er bygdas største kaffoman, det er jeg overbevist om!

Jeg kan drikke 5-6 kopper te i løpet av en arbeidsdag; sort te uten sukker, melk eller sitron, det blir nesten aldri for sterkt. Så å nå måtte drikke koffeinfri te, type med nype og andre søte ting, blir nesten kvalmende.

Koffeinfri kaffe kan faktisk funke. Jeg drakk litt av det med førstemann i magen, da spesielt i islatte (nam!). Men været innbyr ikke til islatte nå om dagen :(

Det gleder jeg meg også til!!! Har ikke gravidmage heller enda, men mat og tidligere svangerskap + å være lat når det kommer til trening, da blir det sånn. :p Skal kjøpe noen veldig snart også!

Jeg kjøpte min bukse på tirsdag og det var bare så utrolig herlig! Det at magen kan bare slippes og ikke måtte bekymre seg for knip pga belte etc er bare herlig <3

Jeg kan drikke 5-6 kopper te i løpet av en arbeidsdag; sort te uten sukker, melk eller sitron, det blir nesten aldri for sterkt. Så å nå måtte drikke koffeinfri te, type med nype og andre søte ting, blir nesten kvalmende.

Koffeinfri kaffe kan faktisk funke. Jeg drakk litt av det med førstemann i magen, da spesielt i islatte (nam!). Men været innbyr ikke til islatte nå om dagen :(

Finnes koffeinfri islatte?! Hvor? Jeg elsker iskaffe...

Back
Topp