Bimse
Glad i forumet
Hva synes dere om Stokke trailz vogna?
Jeg er ingen Stokkevognfan men selv jeg syns den ser grei ut! Definitivt den fineste og tilsynelatende mest praktiske av Stokke sine synes jeg i hvert fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva synes dere om Stokke trailz vogna?
Man skal vel helst ta det før man blir gravid og når man har blitt det. Så det er vel ikke for sent nå. Det er for å forhindre navlebrokk hos barnet
Jeg var veldig mye forkjølet med førstemann i første trimester. Jeg hørte fra lege og jordmor at det er veldig vanlig fordi immunforsvaret er litt overarbeidet Som følge av forkjølelsen (og svimmelhet) var jeg ofte sykmeldt i 3-5 dager. Stakkars sjefen, hehe.
Håper å unngå mye av dette nå, men med en toåring i barnehagen er det vel tvilsomt at jeg slipper unna xsmile8
Hva er max inntak av kaffe når man er gravid? #avhengig
1-2 kopper. Tror det er 200 mg koffein som er grensa.
Jeg har fått helt avsmak for kaffe
Kjøpte preggo pants idag på Hm, oh Joy for en glede det va å få på seg de!
Gikk rett hjem å bestilte et par til i en anna farge,da de ikke hadde det i butikken. Er jo ikke det at jeg har så veldig gravid mage nå akkurat(selv om magen er der pga mat og tidligere svangerskap haha) men va så godt å ikke ha noe som stramma over magen. Digg!
Kjenner jeg gleder meg til å gå med dem haha
Bah.. kjøpte nettopp koffeinfri,teste ut den snart, håper d smaker ok... er bygdas største kaffoman, det er jeg overbevist om!
Det gleder jeg meg også til!!! Har ikke gravidmage heller enda, men mat og tidligere svangerskap + å være lat når det kommer til trening, da blir det sånn. Skal kjøpe noen veldig snart også!
Jeg kan drikke 5-6 kopper te i løpet av en arbeidsdag; sort te uten sukker, melk eller sitron, det blir nesten aldri for sterkt. Så å nå måtte drikke koffeinfri te, type med nype og andre søte ting, blir nesten kvalmende.
Koffeinfri kaffe kan faktisk funke. Jeg drakk litt av det med førstemann i magen, da spesielt i islatte (nam!). Men været innbyr ikke til islatte nå om dagen