Sånn apropo ingenting; kan man ha baby i babybjørn gjennom sikkerhetskontrollen på flyplass? Eller må man ta baby ut og ta av bb? Skal reise alene med lille i morgen og driver å planlegger i hodet mitt mens hun spiser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn apropo ingenting; kan man ha baby i babybjørn gjennom sikkerhetskontrollen på flyplass? Eller må man ta baby ut og ta av bb? Skal reise alene med lille i morgen og driver å planlegger i hodet mitt mens hun spiser
Selen må kjøres gjennom for kontroll, og babyen i armene sammen med morSånn apropo ingenting; kan man ha baby i babybjørn gjennom sikkerhetskontrollen på flyplass? Eller må man ta baby ut og ta av bb? Skal reise alene med lille i morgen og driver å planlegger i hodet mitt mens hun spiser
Har alle her sånn plastikkmatte de ligger på for å trene på å rulle?
Har bare babygym men da henger det så mye der at å snu seg ikke er noe hun vil
Lurte på å kjøpe sånn yogamatte kanskje.. Eller funker det med teppe også? Blir vel litt glatt
Lurte på å kjøpe sånn yogamatte kanskje.. Eller funker det med teppe også? Blir vel litt glatt
Vi har ei stor gymmatte av merket Abilica. Kjøpte den på sportsbutikk for 899,- trur eg. Eller 799,-.Har alle her sånn plastikkmatte de ligger på for å trene på å rulle?
Vi har et hjemmesydd leketeppe... Vanlig bomullsstoff, men med mange lapper og masse farger og mønster så veldig spennende å ligge å se på
Vi har ei stor gymmatte av merket Abilica. Kjøpte den på sportsbutikk for 899,- trur eg. Eller 799,-.
Den er 1 x 2 meter, så knøttet har god plass (spesielt sidan han ligg dønn i ro, haha). Tar litt plass på golvet, men er deilig og mjuk og varm å ligge på.
http://abilica.no/produkter/styrke/matter/abilica-gymmats/
Vi kjøpte slike:
Meitoku baby EVA Foam Play Puzzle Mat/9pcs/lot Interlocking Exercise Tiles Floor Mat for Kid,Each 30cmX30cm
http://s.aliexpress.com/yqIfuMn2
De er litt tynne, men fleksible så kan brukes mye også senere på barnerommet. Gir ihvertfall motstand når hun skal lære å krabbe