Jeg har kjempelyst til å se den, så håper den snart blir inkludert i babykinoprogrammet
Hadde nesten vært litt rart hvis de ikke gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjempelyst til å se den, så håper den snart blir inkludert i babykinoprogrammet
Heldigvis har de gjort det, har billett til mandagHadde nesten vært litt rart hvis de ikke gjør det
Hahaha, typisk!Jeg må skikkelig tisse, men frøkna våkner når jeg legger henne ned. Og hun trenger skikkelig søvnen. Æææ!!!
Urutinert å ikkje tisse FØR ho sovna, haha. Been there, done that!Jeg må skikkelig tisse, men frøkna våkner når jeg legger henne ned. Og hun trenger skikkelig søvnen. Æææ!!!
Aldri meir skal me prøve andre sine råd om legging. Er det ikkje et utsagn som sier, ikke fiks det hvis det ikke er ødelagt?
Så frustrert!!!! Spør meg selv nå hvorfor jeg ikke bare hørte på instinktene mine?
Hva har skjedd?
Vi skulle prøve noe nytt med leggetiden, skippe den siste luren før leggetid. Det funket ikke. Endelig så sover han. Måtte få ut litt frustrasjon, og tenkte at dette var ein grei måte å få blåst ut på.
Flere som sliter med tenner her? Jeg får nesten vondt av lille som klør sånn! Han blir jo helt frustrert stakkars og vrir seg av irritasjon fordi de dumme gommene klør sånn. Vanligvis hjelper det med litt gnikking og evt dentinox, men idag har vi prøvd alt uten at det har vært til hjelp.. Stakkars lille, har klødd siden han var 3 mnd, så håper de tennene dukker opp snart, for han får jo ikke sove heller, og mora blir oppgitt når ingenting funker.. Puh, det var dagens
Skippe lur på liten baby er IKKE lurt!!! Da ender man opp med overtrøtt baby som ikke finner ro til å sove. Hos oss er erfaringen at søvn avler søvn, han må være passe uthvilt og litt trøtt, DA går leggingen bra. Gjelder forsåvidt eldste også.Vi skulle prøve noe nytt med leggetiden, skippe den siste luren før leggetid. Det funket ikke. Endelig så sover han. Måtte få ut litt frustrasjon, og tenkte at dette var ein grei måte å få blåst ut på.
Samme her! Gnager og gnager. Jeg kjøpte en bitering i gummi og han gnager så det knakerFlere som sliter med tenner her? Jeg får nesten vondt av lille som klør sånn! Han blir jo helt frustrert stakkars og vrir seg av irritasjon fordi de dumme gommene klør sånn. Vanligvis hjelper det med litt gnikking og evt dentinox, men idag har vi prøvd alt uten at det har vært til hjelp.. Stakkars lille, har klødd siden han var 3 mnd, så håper de tennene dukker opp snart, for han får jo ikke sove heller, og mora blir oppgitt når ingenting funker.. Puh, det var dagens
Samme her... Han klør og klør... Enkelte dager er værre enn andre og noen ganger er der helt forferdelig kjenner kuler nede i munnen, men fortsatt ikke tegn til at de skal komme...
Samme her! Gnager og gnager. Jeg kjøpte en bitering i gummi og han gnager så det knaker
Her må vi ofte ta en lur før leggetid (og når som helst ellers på dagen også)Skippe lur på liten baby er IKKE lurt!!! Da ender man opp med overtrøtt baby som ikke finner ro til å sove. Hos oss er erfaringen at søvn avler søvn, han må være passe uthvilt og litt trøtt, DA går leggingen bra. Gjelder forsåvidt eldste også.
Samme her, en lur før kveldsstellet så blir alt så mye triveligere og han sovner uten gråtHer må vi ofte ta en lur før leggetid (og når som helst ellers på dagen også)