Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror du da må logge deg på babyverden via nettleser, ikke app. Og så gå på "min side" og derunder "nick" eller noe sånt. Er litt usikker nøyaktig hvor, men kan finne utav det dersom du ikke finner det.Jeg vil ha brukernavn,men finner ikke ut av det?
http://[/QUOTE]
Ååå nei :(
God bedring! Håper de finner ut hva som gir disse infeksjonene snart!
Ooooi det så ikke bra ut!Jeg har jo blodpropp og det visste vi men nå har den tetta seg helt visstnok....
Gjort det siden jeg ble gravid med Tuva. ... så... :-/Ooooi det så ikke bra ut!
Antar du går på blodfortynnende allerede da?
Vi bruker også å trille vogna i stua med en liten hump under hjuleneTakk ❤ vi er dessverre ute å kjører igjen. Håper dette bare er for en kort periode skal prøve vogn i stua i morgen hvis det ikke bedrer seg!
Vi har fliser i kjelleren, det funker supert. Evt vipp vogna opp på 2 hjul. Blir nesten som å vippe i vippestol. Det har også hjulpe.Vi bruker også å trille vogna i stua med en liten hump under hjulene
Vi har fliser i kjelleren, det funker supert. Evt vipp vogna opp på 2 hjul. Blir nesten som å vippe i vippestol. Det har også hjulpe.
Her å. Men når det har vært de varmeste dagene så er det mer sval temperatur i kjelleren. Men verandagulv på tvers funker ogsåHer triller vi på tvers over verandagulvet... Funker hver gang
God bedring Chia!Gjort det siden jeg ble gravid med Tuva. ... så... :-/
Takk! ❤ Er på sykehuset enda (er en uke I morra) og de sier jeg må beregne å bli til slutten av neste uke og..God bedring Chia!
Så utrolig kjipt! Håper de klarer å finne rett behandling så du slipper flere innleggelser!!Takk! ❤ Er på sykehuset enda (er en uke I morra) og de sier jeg må beregne å bli til slutten av neste uke og..
Den har jeg også lysst å seJeg og ei venninne så på bad moms på kino på fredag! Utrolig morsom film! Anbefales!
Den har jeg også lysst å se
Jeg har kjempelyst til å se den, så håper den snart blir inkludert i babykinoprogrammetKjempe morsom og verdt å se