Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overstimulert/ overtrøtt?Hei
I ettermiddag gråt frøka i strekk 1 1/2 time. Aldri opplevd. Ingen ting som fungerte. Har noen opplevd det??
Omg love IT. Nå fick eg og lust påSkal si jeg koser meg gitt Vis vedlegget 186159
Mageknip? Spist noe du ikke har spist ellers?Ho sovna i kolikk grep på arma på samboeren..han gikk vel rundt med ho en halvtime te ryggen hans og hånda ble vonde. Ho har ikke kolikk assa
Oii! Så fælt! Og så lite symptomer. Skummelt. Godt de fant ut av det ❤Hadde inndragninger og bronkiolitt og gikk over i influensa. Vi ante ingenting... Litt tett i nesa bare, ikke snørrete, veeeeldig irritabel. Lå på nyfødtintensiven litt
Så deilig da! Vi har hatt bursdagsfest med 12 stk til bords idag. Glad vi er på ferie så det ikke ble holdt hjemme hos ossKlokka er ti over elleve - helt alene i huset bortsett fra Janemor som sover søtt i senga si. Sovna halv elleve, så jeg har vært ute å luka og klipt brunsnegler til den store gullmedaljen. Nå skal jeg kose meg med litt inspira is og lade opp til familieselskap for 7 åringen i morgen som har bursdag lørdag.
Ungene er hos pappan sin til i morgen, Mannen er på hytta med bikkja.
Litt koselig alene også, lys er tent og criminal minds på skjermen.
Vært på middag hos ei god venninne og skravla❤ Baka to kaker i dag og; mascarponekake og crazy chocolate cake.
Søndag reiser vi til Fevik på hyttetur så da blir det en tur i Dyreparken en dag og.
Ha en fin kveld jenter! Klem☉☉
Vi blir 23......... Zzzzzzz STOR familie! Men så kommer faren til de største med brødrene sine og unger da, så det drar opp antallet en del. Veldig glad for at vi kan ha sånt med den gamle svigerfamilien min i grunn, så koselig for ungene.Så deilig da! Vi har hatt bursdagsfest med 12 stk til bords idag. Glad vi er på ferie så det ikke ble holdt hjemme hos oss
Korleis går det? Kanskje lurt å kontakte ein lege for sikkerhets skyld?Har vondt I lyske-hofte område og er nervøs for at det er tilfeldig og uheldig, eller om det er pga blodproppen eller om betennelsen er tilbake!!
Gir det muligens helga. Men merker det er værre nå enn da jeg sto opp... :-/Korleis går det? Kanskje lurt å kontakte ein lege for sikkerhets skyld?
Gir det muligens helga. Men merker det er værre nå enn da jeg sto opp... :-/
Usj. Ville ikkje sett det an så veldig lenge altså...Gir det muligens helga. Men merker det er værre nå enn da jeg sto opp... :-/
Best å komme seg til lege så du slipper flere lange sykehusoppholdGir det muligens helga. Men merker det er værre nå enn da jeg sto opp... :-/
Tror jeg må det.. men er allerede helt fra meg for jeg vet at hvis det er tilbake så må jeg på sjukehus igjen sikkert og jeg vil ikke være mer vekk fra baby :-( blir så lei meg bare av tanken :-( men det blir bare værre :-(Best å komme seg til lege så du slipper flere lange sykehusopphold