Eg fekk 970,-. Går ut ifrå at det var etterbetaling for mai, og at eg får for juni i slutten av mnd kanskje? Det skal jo egentlig komme siste dag i mnd.
Også fått 970 etterbet. For mai i dag neste utbetaling står på slutten av denne mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg fekk 970,-. Går ut ifrå at det var etterbetaling for mai, og at eg får for juni i slutten av mnd kanskje? Det skal jo egentlig komme siste dag i mnd.
Godt poeng! Satser på detEg fekk 970,-. Går ut ifrå at det var etterbetaling for mai, og at eg får for juni i slutten av mnd kanskje? Det skal jo egentlig komme siste dag i mnd.
Har de av dere som fødte før/etter termin fått nytt vedtaksbrev fra Nav som bekrefter hvilken dato dere skal begynne på jobb igjen? Min arbeidsgiver lurte på om jeg hadde fått det, men jeg vil ikke ringe Nav for å spørre. Det får komme når det kommer gitt
Har de av dere som fødte før/etter termin fått nytt vedtaksbrev fra Nav som bekrefter hvilken dato dere skal begynne på jobb igjen? Min arbeidsgiver lurte på om jeg hadde fått det, men jeg vil ikke ringe Nav for å spørre. Det får komme når det kommer gitt
Jeg har ikke fått, fødte før termin.Har de av dere som fødte før/etter termin fått nytt vedtaksbrev fra Nav som bekrefter hvilken dato dere skal begynne på jobb igjen? Min arbeidsgiver lurte på om jeg hadde fått det, men jeg vil ikke ringe Nav for å spørre. Det får komme når det kommer gitt
Fødte en uke før, men ikke fått noe fra NAV annet enn brev om barnetrygd.Har de av dere som fødte før/etter termin fått nytt vedtaksbrev fra Nav som bekrefter hvilken dato dere skal begynne på jobb igjen? Min arbeidsgiver lurte på om jeg hadde fått det, men jeg vil ikke ringe Nav for å spørre. Det får komme når det kommer gitt
Fødte 4 uker for tidlig, da var ikke saken ferdig bearbeidet enda, men 2 dager etter fødsel var alle papirer plutselig ferdig og kom i posten en uke eller noe etterpå..Har de av dere som fødte før/etter termin fått nytt vedtaksbrev fra Nav som bekrefter hvilken dato dere skal begynne på jobb igjen? Min arbeidsgiver lurte på om jeg hadde fått det, men jeg vil ikke ringe Nav for å spørre. Det får komme når det kommer gitt
Vi er rare gjør alt for å få de til å sove, men vil helst holde og pludre med dem så fort de sovnerValgte å stå opp da hun våknet i 7.30 tiden fordi hun brukte lengre tid på å sovne enn vanlig. Nå har hun sovet i over en time på soverommet, mens jeg er i stua og har spist frokost og kost meg med kaffen. Men kjenner jeg savner henne Kjenner forøvrig også at jeg skulle sovet litt til selv..
Mine foreldre forteller stadig om da de måtte kjøre bil eller trille vogna i teppet på stua (med en selvlaget dump i teppet de trillet over) for å få meg til å sovne.Da er vi ute og kjører bil i natt Mini har hatt en så merkelig dag/natt og har våknet hver 30 min og får helt panikk og har grått mye. Så har det blitt en ond sirkel, og hun har blitt overtrøtt pga lite søvn. Hun vil ikke ligge eller sitte stille, men må vugges mens vi går, eller kjøre bil... så nå prøver vi å kjøre noen timer i natt så hun får sovet litt ordentlig
Noen andre som har opplevd lignende eller har noen tips/råd? Er helt rådvill! Gruer meg til morgendagen og neste natt. Jeg har jo ikke sovet 5 min det siste døgnet. Orker ikke en sånn dag til!
Takk ❤ vi er dessverre ute å kjører igjen. Håper dette bare er for en kort periode skal prøve vogn i stua i morgen hvis det ikke bedrer seg!Mine foreldre forteller stadig om da de måtte kjøre bil eller trille vogna i teppet på stua (med en selvlaget dump i teppet de trillet over) for å få meg til å sovne.
Jeg har dessverre ingen råd, men sender deg en varm klem og krysser fingrene for at gårsdagen var en unntaksdag! Min lille har urolige dager, men de er som regel etterfulgt av megasovedager. Håper det gjelder for din lille også.
Vi har det litt både og.Klarer babyene deres å roe seg og sovne selv? Her går det bra på dagtid, hvis jeg triller vogna. På kvelden må hun ammes i søvn..
Slik blir lille her også dersom han ikke får sovet nok. Dersom de andre barna vekker han og han ikke får sovet lange nok hviler på dagtid.Da er vi ute og kjører bil i natt Mini har hatt en så merkelig dag/natt og har våknet hver 30 min og får helt panikk og har grått mye. Så har det blitt en ond sirkel, og hun har blitt overtrøtt pga lite søvn. Hun vil ikke ligge eller sitte stille, men må vugges mens vi går, eller kjøre bil... så nå prøver vi å kjøre noen timer i natt så hun får sovet litt ordentlig
Noen andre som har opplevd lignende eller har noen tips/råd? Er helt rådvill! Gruer meg til morgendagen og neste natt. Jeg har jo ikke sovet 5 min det siste døgnet. Orker ikke en sånn dag til!
Hørtes fantastisk utVi legg frøkna i sprinkelsenga ca 23, og da søv ho te 06.30. Noen netter er det ei mating i 05 tiden. Vi sover igjen te ca 10.