Ikke fått enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får man barnetrygd for den mnd barnet er født i? Min er født 9.april - gjelder da april som en "barnetrygdmåned?
Samme herKlarer babyene deres å roe seg og sovne selv? Her går det bra på dagtid, hvis jeg triller vogna. På kvelden må hun ammes i søvn..
Vi har heller ikke fått enda. Fødte 7. April. Håper å få i slutten av juni nå hvis ikke ringer jeg og etterlyserKom til å tenke på at vi ikke har fått barnetrygd enda. Har dere andre førstegangangs fått?
Vi fekk i går. Skal vel få frå mnd etter barnet er fødd, så det var gjerne etterbetaling for mai?Vi har heller ikke fått enda. Fødte 7. April. Håper å få i slutten av juni nå hvis ikke ringer jeg og etterlyser
Nei, på ingen måte. Stort sett er det pupp som gjelder, dag og natt. Dei par siste dagane har han sovna to gongar i vogna når vi har trilla (først sutra lenge og så skreke sikkert 10 min før han sovna) og når faren har bært han på armen. Då og først etter masse skriking.Klarer babyene deres å roe seg og sovne selv? Her går det bra på dagtid, hvis jeg triller vogna. På kvelden må hun ammes i søvn..
Nei, på ingen måte. Stort sett er det pupp som gjelder, dag og natt. Dei par siste dagane har han sovna to gongar i vogna når vi har trilla (først sutra lenge og så skreke sikkert 10 min før han sovna) og når faren har bært han på armen. Då og først etter masse skriking.
Reknar med han lærar seg å sovne sjølv på sikt, trur ikkje det er mange skuleungar som treng pupp for å sove, haha!
Kom til å tenke på at vi ikke har fått barnetrygd enda. Har dere andre førstegangangs fått?
Logga meg inn på nav i dag. Så på mine utbetalinger der, og der stod det at jeg fikk for mai og juni nå i juni
Lurt, det skal jeg sjekke i morgen! Lillemann sovnet til fotballkampen så da legger vi oss ogsåGlemte å Quote
I dag har knøttet og sovna i vogna uten skriking. Satte han på terrassen med døra oppe, og jaggu søv han framleis - nesten ein time etter. Veldig praktisk å kunne sovne andre plassar enn på puppen!Haha... Trøster meg med det jeg også... Innen konfirmasjonen er han forhåpentligvis avvent puppen akkurat nå er det helt greit å la han sovne til puppen. Her sovner han også i vogna da om den rører på seg
I dag har knøttet og sovna i vogna uten skriking. Satte han på terrassen med døra oppe, og jaggu søv han framleis - nesten ein time etter. Veldig praktisk å kunne sovne andre plassar enn på puppen!
Jeg fikk bare én utbetaling nå i juni? :/Logga meg inn på nav i dag. Så på mine utbetalinger der, og der stod det at jeg fikk for mai og juni nå i juni
Hvor mye fikk du i går? Jeg fikk også i går, men bare for én mndVi fekk i går. Skal vel få frå mnd etter barnet er fødd, så det var gjerne etterbetaling for mai?
Jeg fikk også bare for en måned i dag. Baby født i april.Hvor mye fikk du i går? Jeg fikk også i går, men bare for én mnd
Jeg fikk bare én utbetaling nå i juni? :/
Eg fekk 970,-. Går ut ifrå at det var etterbetaling for mai, og at eg får for juni i slutten av mnd kanskje? Det skal jo egentlig komme siste dag i mnd.Hvor mye fikk du i går? Jeg fikk også i går, men bare for én mnd