Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme som her. SuperdeiligVi legg frøkna i sprinkelsenga ca 23, og da søv ho te 06.30. Noen netter er det ei mating i 05 tiden. Vi sover igjen te ca 10.
Har sjekket, ikke feber :/Har han ikke feber da?
Har prøvd, men kan prøve en gang til. Nå skal virkelig alt testes!Har du forsøkt å "svøpe" babyen? Ta et tynt ullteppe for eks stramt rundt kroppen slik at hun ikke får viftet med armer og bein? Det hjelper stort sett alltid her
Vi har et lite dillemma. Er i Spania hvor det er varmt om natten. Og den lille kaver litt, og vil nok mest sannsynlig ha noe over seg. Et teppe eller en dyne, men det er det akk. For varmt til. Så her for mor litt lite søvn noen netter.
Når vi har vært i syden med baby har hun sovet i bare bleie med et helseteppe over seg. Jeg får selv ikke sove uten noe over meg, så antar bare det samme gjelder for barna mineVi har et lite dillemma. Er i Spania hvor det er varmt om natten. Og den lille kaver litt, og vil nok mest sannsynlig ha noe over seg. Et teppe eller en dyne, men det er det akk. For varmt til. Så her for mor litt lite søvn noen netter.
Sånn er det her også bortsett fra at eldste ikke sov før han var 2 årLillemor sover minst 5 timer sammenhengende på natta! Helt rart når storebror omtrent ikke sov før han var 4 mnd :-O hun er så rolig og behagelig at det er helt utrolig!!
Det er så godt det! Her er vi VELDIG heldige med tanke på soving (type: vi legger henne sju så sover hun til mellom fire og seks for mat også sover videre til rundt åtte..) så føler så med dere som får få timer søvn! Men så bra hun sover godt på natta!Lillemor sover minst 5 timer sammenhengende på natta! Helt rart når storebror omtrent ikke sov før han var 4 mnd :-O hun er så rolig og behagelig at det er helt utrolig!!
Hvordan går det?Har prøvd, men kan prøve en gang til. Nå skal virkelig alt testes!
Takk som spør ;Det gikk bra i går. Håper det var starten på en god trend uten at jeg tør håpe for mye. Uff, stakkar liten hvordan syk?Hvordan går det?
Vår var syk men uten feber, kanskje få legen til å sjekke de vanlige sjekkpunktene?
Hun sover godt på dagen og heldigvis bare litt kortere økterDet er så godt det! Her er vi VELDIG heldige med tanke på soving (type: vi legger henne sju så sover hun til mellom fire og seks for mat også sover videre til rundt åtte..) så føler så med dere som får få timer søvn! Men så bra hun sover godt på natta!
Hadde inndragninger og bronkiolitt og gikk over i influensa. Vi ante ingenting... Litt tett i nesa bare, ikke snørrete, veeeeldig irritabel. Lå på nyfødtintensiven littTakk som spør ;Det gikk bra i går. Håper det var starten på en god trend uten at jeg tør håpe for mye. Uff, stakkar liten hvordan syk?
Nyt øyeblikketDetta er andre natta lille har sovet 6-7 timer en amming kl 7 og hun sover enda! Oh joy!
Detta er andre natta lille har sovet 6-7 timer en amming kl 7 og hun sover enda! Oh joy!