Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er i Spania denne uka, å er så utrolig hoven i bena
Måtte faktisk kjøpe meg nye croks i str 41!! For å få plass
Haha skjer kjempe fint ut, spesielt siden de eneste jeg fant i den st var i Roooosa ...Vis vedlegget 129905
I'm sexy and I know it ... men kjenner til det problemet fra forrige svangerskap. Hadde så mye vann, det var grusomt, måtte kjøpe crocks i str 47, og de var fortsatt trange. håper jeg slipper denne gangen.
Åhh høres deilig ut med Spania men hovne bein er en plage
Kom på nå at jeg etter forrige svangerskap gikk opp fra størrelse 40-41, håper virkelig ikke at jeg går opp en størrelse til denne gangen :-/
Oj! Gikk du ikke tilbake til samme str etter fødsel ?
Har jeg aldri hørt om før!
Hei Jenter! Hvor bor dere? Kanskje vi er flere fra samme sted ;D
Jeg er fra Enebakk, men bor nå i Fredrikstad
Skal dere til både lege og jordmor? Annenhver gang? Jeg har fått legitime men trodde muligens legen "henviste" til jordmor, men man må bestille det selv? Tidlig ul skal jeg ta hos gyn, men han hadde ferie til 17 august.. *utolmodig*
Skal dere til både lege og jordmor? Annenhver gang? Jeg har fått legitime men trodde muligens legen "henviste" til jordmor, men man må bestille det selv? Tidlig ul skal jeg ta hos gyn, men han hadde ferie til 17 august.. *utolmodig*
Jeg bor i TelemarkHei Jenter! Hvor bor dere? Kanskje vi er flere fra samme sted ;D
Eg kjem frå Bergensområdet og bur her enno.Hei Jenter! Hvor bor dere? Kanskje vi er flere fra samme sted ;D
Anar ikkje. I mine forrige svangerskap gjekk eg mest til lege, jm hadde ferie og permisjon så mykje at då ho omsider kom tilbake synest eg det var like greitt å fortsette hos legen.Skal dere til både lege og jordmor? Annenhver gang? Jeg har fått legitime men trodde muligens legen "henviste" til jordmor, men man må bestille det selv? Tidlig ul skal jeg ta hos gyn, men han hadde ferie til 17 august.. *utolmodig*
Er det noen som har kommentert "gløden" deres etter dere fant ut at dere er gravide? På de to siste ukene har 3 forskjellige personer kommentert at jeg har en fin glød over meg, og ser skikkelig godt ut om dagen haha.. Føler de hinter til om jeg er gravid (hu ene spurte min mor om jeg var gravid også), men jeg har svart med at det har vært deilig med ferie og at jeg sikkert har fått litt farge i ansiktet fra solen