Skravletråd for apriljentene

Jeg er bare 5+2 så vet det er tidlig. :( for bare krysse alt som kan krysses. Håpe og tro på det beste.

Hehe jeg tror det :p jeg våkner aldri tidlig og ihvertfall ikke I en sær morgen eufori. Det er merkelig men jeg ser for meg gode frokost morningen med datteren min om denne trenden fortsetter ;) :D

Haha nei ikke jeg heller ! Er og har alltid vært tidenes B menneske, og hver morgen er en kamp, så dette er nytt for meg :p Hihi, jamen det er jo koselig da :D

Sitt på Jørn hoel konsert å grin wææææ !! Gu så flaut :p

Mått bare inn hit t forume å skriv for å få bort fokuse før æ begynne å hikst... Haha Hormonell sa du?

Idag har jeg bestilt time til tidlig ul:) 21 august har jeg fått time, er da 7+5 uker, gruer meg litt da jeg hadde en sa i juni, men gleder meg også til å se om alt står bra til :)<3 flere som skal på tidlig ul?

Hehe!! :D hvis det er likt som forrige svangerskap, kommer ekstrem trøtthet hos meg om noen uker, så nyter den lille ekstra energien jeg har nå :-)
Håper jeg ikke får den ekstreme trøttheten. Sist gang kom den rundt 19:00 men det var greit da kunne jeg bare sove men må fullføre dette studiesemesteret. Men så lenge mini har det bra og vokser godt så sikler jeg gjerne ekstra på puten :p

Æsj:( har hatt noe blødninger i dag. Vet ikke hva jeg skal gjøre. ?Tok en test å den er fortsatt positiv men har virkelig ikke god magefølelse nå. :( er det vits å ta kontakt med lege?
Det går fint som mange sier det kan Være vanlig med blødninger I begynnelsen bare prøve slappe av å ta det med ro å ikke anstrenge deg var det jeg fikk beskjed om. Jeg blødde litt under første svangerskap da ofte I forbindelse med samleie f.eks :) er ikke så mye legen kan Gjøre annet enn blodprøver for å sjekke stigning. Sender over gode klemmer. Håper du klarer å få hvilt littegranne selv om det kan Være vanskelig nå :)

Jeg å, våkner 5 hver dag nå xD klarer ikke å sove lengre :p
Hihihihi så artig å se at det er flere morgen fugler her. Hihihihi flere steder I Norge sitter det en kommende mor lys våken klokken 5 om morningen. Det skal jeg tenke på når jeg våkner I morgen tidlig at hahah! Det er ikke bare meg. Aldri hørt at dette var noe :p men jeg syns at det er et av de fine symptomene ;)

Last edited:
Haha nei ikke jeg heller ! Er og har alltid vært tidenes B menneske, og hver morgen er en kamp, så dette er nytt for meg :p Hihi, jamen det er jo koselig da :D
Det er kjempe kjekt! Hehe soloppgang, frokost på kjøkkenet, jeg kan velge andre programmer enn Disney kanalen, så gråter jeg alltid litt fordi jeg er glad eller fordi jeg leser glade ting på dette forumet :p Jeg liker det :)

Idag har jeg bestilt time til tidlig ul:) 21 august har jeg fått time, er da 7+5 uker, gruer meg litt da jeg hadde en sa i juni, men gleder meg også til å se om alt står bra til :)<3 flere som skal på tidlig ul?
Hei, jeg skal bestille i morgen så jeg får time rundt uke 10. :)

Sorry for litt syting :-P

Denne kvalmen blir bare værre og værre, så nå er jeg redd dett blir nok et HG svangerskap, blæh

Phenerganen, afipranen elle postafen virker ikke. Så over på å prøve b-vitaminer (pyridoksin?) nå..

Håper virkelig det vill hjelpe, for har virkelig ikke lyst på sykehusinnleggelser denne gang :-\

Spyr du mye, eller er du bare kvalm med evt. brekninger? Er ganske kvalm selv, men det stopper heldigvis med brekninger foreløpig :p

Det er kjempe kjekt! Hehe soloppgang, frokost på kjøkkenet, jeg kan velge andre programmer enn Disney kanalen, så gråter jeg alltid litt fordi jeg er glad eller fordi jeg leser glade ting på dette forumet :p Jeg liker det :)

Hehe jamen da er det jo veldig greit ;) Gjør godt å gråte en skvett også ;)

Hei, er det noen som jobber i barnehage her med ozon vann installert?
Jeg er bare ute etter å vite om det kan være skadelig for fosteret at jeg puster inn dette og ikke minst vasker hendene mine i dette?
Også ett spørsmål til :P jeg har hatt vannkopper, foster kan ikke bli smittet av noe der om barn rundt meg har vannkopper?

Har man hatt vannkopper får man ikke vannkopper igjen, men du kan fortsatt bli smitta:) er Bare at det slår ut som helvetesild istedet for vannkopper. Men usikker på om det kan påvirke fosteret.

Spydd flere ganger dagen i en uke nå, men veldig kvalm hele tiden og mange brekninger.

Kan ikke si at jeg har fått noen gravidglød enda iallefall :-P

Æsj:( har hatt noe blødninger i dag. Vet ikke hva jeg skal gjøre. ?Tok en test å den er fortsatt positiv men har virkelig ikke god magefølelse nå. :( er det vits å ta kontakt med lege?
Blødningene trenger ikke være noe av betydning. Du kan jo kontakte jordmor å snakke med henne. Jeg var å snakka med jordmor i går pga blødninger bare fordi jeg syns det er skremmende med dette blodet.

Back
Topp