Skravletråd for apriljentene

Er det noen som har kommentert "gløden" deres etter dere fant ut at dere er gravide? På de to siste ukene har 3 forskjellige personer kommentert at jeg har en fin glød over meg, og ser skikkelig godt ut om dagen :p haha.. Føler de hinter til om jeg er gravid (hu ene spurte min mor om jeg var gravid også), men jeg har svart med at det har vært deilig med ferie og at jeg sikkert har fått litt farge i ansiktet fra solen :p

Kom tilbake fra ferie. Første som møter meg er nattvakta som lurte på om det hadde klaffet i sommer:o ho sa ho kunne se det på ansiktet mitt:) fleste vet at vi har holdt på fertilitetsklinikken.

Jobb i morgen! Etter å ha vært uten jobb så lenge så føles det veldig deilig å skulle stå opp tidlig og trille til barnehagen! Gleder meg til å bruke hodet litt igjen! ;) Men kvalmen er ikke snill altså. Håper jeg klarer å holde den i sjakk :-S

Gikk ikke tilbake nei :( Jeg vet ikke om det er vanlig men mamma mente også at hennes føtter vokste under graviditeten.
Jeg gikk fra 37-38 til å nå måtte minst ha 38,5 ;)

Haha, velkommen i klubben ! Er det et symptom ? :p
Hehe jeg tror det :p jeg våkner aldri tidlig og ihvertfall ikke I en sær morgen eufori. Det er merkelig men jeg ser for meg gode frokost morningen med datteren min om denne trenden fortsetter ;) :D

Hehe jeg tror det :p jeg våkner aldri tidlig og ihvertfall ikke I en sær morgen eufori. Det er merkelig men jeg ser for meg gode frokost morningen med datteren min om denne trenden fortsetter ;) :D
Var en periode der jeg våknet halv fem, og klarte ikke å sove igjen. . Nå sover jeg heldigvis til klokka ringer igjen :-) (bortsett fra i dag da jeg våknet kl 05).

Var en periode der jeg våknet halv fem, og klarte ikke å sove igjen. . Nå sover jeg heldigvis til klokka ringer igjen :-) (bortsett fra i dag da jeg våknet kl 05).
For to dager siden var jeg oppe fire og satt på balkongen og skrev bok. Er vel oppe rundt halv fem fem, hadde Vært greit å sove litt lenger på ettermiddagen, slukner jeg momentant :) Satse på at spirene bruker opp "våkne" tidlig kvoten sin så tidlig I svangerskapet :p

Hehe!! :D hvis det er likt som forrige svangerskap, kommer ekstrem trøtthet hos meg om noen uker, så nyter den lille ekstra energien jeg har nå :-)

Jeg er vanligvis et mareritt å få ut av senga om morgenen. Men nå hopper jeg ut av senga omtrent før klokka ringer.. var sånn de andre gangene og, men helt ødelagt midt på dagen da.. Zzzz..

Æsj:( har hatt noe blødninger i dag. Vet ikke hva jeg skal gjøre. ?Tok en test å den er fortsatt positiv men har virkelig ikke god magefølelse nå. :( er det vits å ta kontakt med lege?

Hei, er det noen som jobber i barnehage her med ozon vann installert?
Jeg er bare ute etter å vite om det kan være skadelig for fosteret at jeg puster inn dette og ikke minst vasker hendene mine i dette?
Også ett spørsmål til :P jeg har hatt vannkopper, foster kan ikke bli smittet av noe der om barn rundt meg har vannkopper?

Æsj:( har hatt noe blødninger i dag. Vet ikke hva jeg skal gjøre. ?Tok en test å den er fortsatt positiv men har virkelig ikke god magefølelse nå. :( er det vits å ta kontakt med lege?
De får ikke gjort noen ting, så jeg ville kanskje ventet litt for å se det an. Jeg hadde tidlig ul i uke 9 med første pga blødning.

Back
Topp