Skravletråd for apriljentene

Tenk jenter at nå er sommeren snart over!! Er ikke det herlig? Det er snart høst.. Det betyr at spirene i magen blir større. Masse spennende på tv. Man kan tenne stearinlys, ha på varme ullgensere og store skjerf :) :)

Og perfekt temperatur for å strikke vognteppe til spiren ❤️

Hvordan gjør man det for å få enkelte trådet til å bli festet øverst på siden her?

Tenker på terminlisten, bildene av tester, bilder av ultralyd, bilder av magen, skravletråden. :)

Nå står mannen og lager pulled pork burger til meg- herreguuuud så sulten jeg er!!

Hvordan gjør man det for å få enkelte trådet til å bli festet øverst på siden her?

Tenker på terminlisten, bildene av tester, bilder av ultralyd, bilder av magen, skravletråden. :)
Tror det er moderator som må gjør det :)

Da blir det ultralyd i slutten av august/begynnelsen av september på sykehuset :) snille overlegen som ringte idag, og gjerne vil følg oss gjennom svangerskapet :D

Så bra :)
Ska også på tidlig ul, begynnelsen av september, er da 10 uker på vei :):)

Jeg skal å snakke med sykepleier på legekontoret i morgen. Skal ta ny pustetest og snakke om astmaen og trening. Har litt blandede følelser

Jeg er sulten hele tiden!! Lyst på alt som sikkert ikke er bra! Omnomnom..kjøpe takeaway etterpå :)

Jeg har vært kvalm av og på i hele dag... Orker ikke tanken på mat.. Og plutselig blir jeg sulten, og MÅ ha mat! :p hadde første morgen med skikkelig kvalme i dag.. 5+5 i dag :)

Jeg har fått tilbake det jeg ikke savnet med førstemann: det samler seg masse slim i halsen og tvinger meg til å kaste opp minst 1 gang om dagen. Ikke fordi jeg er kvalm, men fordi jeg får vondt for å svelge hvis jeg ikke gjør det :'(

Kjipt å ha det sånn, men jeg krysser fingrene for at det gir seg snart..

Heei:D sniker her inne litt. Og håper på å bli en del av dere. Skulle hatt mens på fredag, så i morgen kjøper jeg test:) håper alt er bra med dere:)

De siste dagene har jeg ikke hatt noe særlig tegn, men kvalmen kommer nok tidsnok knis.

Ellers er det jobb igjen i morgen og ferien er over. Kjipt!

Her er jeg meget oppblåst, mamma sier det ser ut som jeg bare er noen måned unna termin! Hun sier jeg må vurdere å bruke hold in!^^ hehe

Her begynner det endelig å bli normale tilstander på jobb i morgen, og kjenner jeg gleder meg. Forhåpentligvis går tiden fortere da! :)
Kjenn jeg gleder meg til samboer kommer hjem igjen sent på tirsdagskvelden.. :D

Her er jeg meget oppblåst, mamma sier det ser ut som jeg bare er noen måned unna termin! Hun sier jeg må vurdere å bruke hold in!^^ hehe

Her begynner det endelig å bli normale tilstander på jobb i morgen, og kjenner jeg gleder meg. Forhåpentligvis går tiden fortere da! :)
Kjenn jeg gleder meg til samboer kommer hjem igjen sent på tirsdagskvelden.. :D
Kjenner meg igjen, er enormt oppblåst :/ Vurderer å gå til anskaffelse av Gravid bukser i løpet a uka,tanken på å presse meg inn i det vanlige jeg har er grusomt,så får vel finne noe brukbart for jobb imorgen ;)

Nå er jeg så mett at jeg holder på å døø! Skal aldri spise takeaway igjen!!!

Kjenner meg igjen, er enormt oppblåst :/ Vurderer å gå til anskaffelse av Gravid bukser i løpet a uka,tanken på å presse meg inn i det vanlige jeg har er grusomt,så får vel finne noe brukbart for jobb imorgen ;)
Hehe ja, vurderer det samme selv. Jeg vil ikke at mange skal vite om at jeg er gravid, siden plassen jeg bor på ikke er stor. så vet ikke helt hvordan jeg skal klare å skjule dette ^^
Vil se at det er liv og komme meg over de 12 ukene før folk får vite det, men får nesten bare ta det så det kommer :)

Jeg er også utrolig oppblåst, spesielt på kveldene! Har også vurdert gravidbukser alledere :p

Back
Topp