Man skal vel helst ta det før man blir gravid og når man har blitt det. Så det er vel ikke for sent nå. Det er for å forhindre navlebrokk hos barnet![]()
Og takk for svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man skal vel helst ta det før man blir gravid og når man har blitt det. Så det er vel ikke for sent nå. Det er for å forhindre navlebrokk hos barnet![]()
Og takk for svar)
Trenger man ikke da å ta folsyre?Kan anbefale de Lifeline care Gravid pakkene på apoteket, de inneholder alt man trenger av vitaminer og tran etc som er anbefalt å ta i de 3 første mnd
Brukte de til nr 1,og har kjøpt inn samme nå![]()
Nei den pakka inneholder folat, vitaminer og mineraler, tran +++, alt man trenger de 3 første mndTrenger man ikke da å ta folsyre?![]()
Tusen takk for svar dere)
Nei den pakka inneholder folat, vitaminer og mineraler, tran +++, alt man trenger de 3 første mnd![]()
Ba hyggeligDa skal jeg jammen meg en tur på apoteket I morgenTusen takk
)
Kan anbefale de Lifeline care Gravid pakkene på apoteket, de inneholder alt man trenger av vitaminer og tran etc som er anbefalt å ta i de 3 første mnd
Brukte de til nr 1,og har kjøpt inn samme nå![]()
Se hva jeg har kjøptDen er utrolig fin. Kostet egentlig 399, men fikk 70% avslag
Noen andre som har?
![]()
Haha må le!Og der slo luktesansen inn.
Jeg vurderer å ta ut separasjon pga kaffeånden hans i skrivende stund
Stesøstern min fortalte noe som faktisk skremte meg så mye i går at jeg bestilte 5 pakker graviditetstester med 3 i pakken på nett i går. Jeg er kanskje litt rar. Men hun så graviditetstesten jeg tok her om dagen på bilde. Den ene streken var veldig svak. Og fortalte at det var hennes også, alle hun tok før hun fikk en SA i uke 7. Jeg ble faktisk livredd! Og tenkte hva i helvete er det du tenker på?? Sier dette til ei gravid kjerring?? Jeg er jo bare 5 uker på vei. Men gleder meg til testene kommer![]()
Nei, prøver å ikke tenke så mye på det da. Det er sant detDu må jo bare ta testene når de kommer men det er veldig liten sjanse for at du mistet i uke 7 bare fordi hun gjorde dette.. Alle produserer forskjellig mengde med hcg men du fikk en svak positiv test og er sikker på at tester du igjen med de du får så får du en ennå sterkere testIkke gå rundt å tenk at du kommer til å miste for det er kun deg selv det går utover
![]()
Nei, prøver å ikke tenke så mye på det da. Det er sant detNei, man får tenke positivt. Men gleder meg til testen kommer
Nei, syntes det var litt rart selv, at det skulle ha noen betydning. Men virket nesten som om hun forbredde meg. Men nå er man jo litt følsom til tider å
![]()
Ja, uff. Tenker sånn at skjer det, så er det pga fosteret ikke er friskt. Men det er vondt.Følg din egen mage følelse duOg ta testen da de kommer
Jeg har hatt venninner som selv har mistet før uke 12 som har sagt til meg at jeg burde ikke ha store forhåpninger før etter uke 12 for der var stor sjanse for å miste men jeg skjønner det er sårt for de som har mistet å se venninner\søsken gå gravid og ikke de selv
![]()
Og jeg er veldig følsom selv for tiden så skal ikke mye til før ting blir feiltolket og man blir lei seg, det er alle hormonene det![]()
Ja, uff. Tenker sånn at skjer det, så er det pga fosteret ikke er friskt. Men det er vondt.Jeg skjønner jo at det er sårt.
Men hun ble veldig glad på mine vegne, og hun selv ble gravid etter bare en mnd. Og nå er vesla jenta hennes ett år allerede
Ja, greit å tenke seg om 2 ganger før man snakker til ei som er gravidhehe uff.. dissa hormonene assa
Krysser fingrene for at det går bra med alle her inne
Tusen takk for svar. Ble mye mer rolig av svarTusen takk
![]()
Ja, jeg vil definitivt ta tidlig UL. Litt merket av den SAen jeg hadde første gangen kjenner jeg. Så jeg trenger en tidlig UL for å senke skuldrene![]()