Skravletråd februar 2021

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Takk for det! Skjønner godt hva du mener! Egentlig var jeg også tenkt å vente til rundt uke 13, men det var faktisk min samboer som gjerne ville ha tidligere tul så nå blir det rundt uke 9 i stedet og føler selv at det er lenge til:bounce

Ja skjønner den! Så koselig å få se et lite hjerte

Forresten hva sier dere på jobb når dere har legetimer grunnet graviditet ? Vil ikke fortelle det enda

lillemyy hvordan har du fått «snøkrystallene2021» under kicket ditt?
har termin så tidlig i februar, så baby kan liksågodt komme i Januar, så er med i januar sin lukket gruppe og:) er deres banner:)

Jeg var hos legen forrige uke, for noe annet enn graviditeten. Han tok like gjerne en svangerskapskontroll og bestilte time til oul og. Så i dag fikk jeg innkalling til oul, så spennende! Nå er det bare å håpe det går bra fram til det :nailbiting::Heartred

Bare jeg som syntes dagene går ufattelig sakte?
Begynner på jobb igjen på tirsdag, så da går kanskje dagene raskere.

ja tiden går kjempesakte. Føles som en evighet til neste fredag og tul.

Dagens fra mannen:

Han: *snakker til magen, bruker guttenavnet vi har valgt *
Jeg: Det kan jo også bli ei *jentenavnet*.... Eller begge deler. Tenk om det blir begge deler!
Han: Hæ, tror du han blir tvekjønnet??

Dagens fra mannen:

Han: *snakker til magen, bruker guttenavnet vi har valgt *
Jeg: Det kan jo også bli ei *jentenavnet*.... Eller begge deler. Tenk om det blir begge deler!
Han: Hæ, tror du han blir tvekjønnet??
Hahahah han er innstil på gutt altså

Hvor mange DPO viser cb 2-3?

I natt drømte jeg at jeg var på ul og fant ut at det var FIRLINGER i magen!! Håper jeg ikke er sanndrømt! Har veldig lyst på tvillinger, ja, men der går grensen for hva jeg tror jeg klarer å takle. :happy093:happy093:happy093:happy093

Bestilte tul i dag til mandag om to uker. Tipper tiden frem til det kommer til å sykt tregt. Jeg føler jeg har vært gradvis i en evighet allerede, men appene minner meg raskt om at jeg kun er 5+1 :hilarious:

Bestilte tul i dag til mandag om to uker. Tipper tiden frem til det kommer til å sykt tregt. Jeg føler jeg har vært gradvis i en evighet allerede, men appene minner meg raskt om at jeg kun er 5+1 :hilarious:
Min plan var å ta TUL i uke 12, men tror jammen det blir en i uke 8 og :hilarious:

Føler meg litt gal. Har kjøpt første babyting. Kjøpt adapter til vognen min slik den kan brukes på bilstol :happy:

Føler meg litt gal. Har kjøpt første babyting. Kjøpt adapter til vognen min slik den kan brukes på bilstol :happy:
Det var noe og ja! De adapterne må jeg finne igjen:woot: helt geniale! Brukte de hele tiden sist gang!! :smiley-bounce012 har foreløpig bare kjøpt en body der det står storebror:love017 storebror skal få dele nyheten med plagget til de nærmeste når den tiden kommer:happy:

Back
Topp