Skravletråd februar 2021

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Jeg har vært uggen (men ikke kastet opp) frem til nå, men når jeg plutselig er 11+3/4 så har kvalmen eskalert. Jeg greier fremdeles å holde meg fra å kaste opp, men brekker meg flere ganger om dagen å reagerer voldsomt på lukter. Noen som har tips? Trodde det skulle bli bedre fra nå og utover :wtf:

Tilbake på jobb i morgen. Sliter med energi, lukter og svimler litt.. kjenner jeg gruer meg siden jeg ikke føler jeg kan gi 100%. Er det vanlig med sykemelding når tilstanden er slik?
Jobber i barnehage :/

Tilbake på jobb i morgen. Sliter med energi, lukter og svimler litt.. kjenner jeg gruer meg siden jeg ikke føler jeg kan gi 100%. Er det vanlig med sykemelding når tilstanden er slik?
Jobber i barnehage :/
Jobber også i bhg (gårdsbarnehage for å være sikker på at luktene skal virkelig sette meg ut). Har vært sykemeldt siden uke 6, og ser ikke ut som jeg skal tilbake på enda en stund.. skulle egentlig hatt ferie ut denne uka, men sitter igjen med fire uker ferie til gode og endel tid igjen før jeg drar på jobb... er man kvalm, så har jeg lært at det er like greit å være sykemeldt... duger ikke på jobb, så da skal jeg holde meg hjemme..

Når skal dere på OUL? Jeg har fått time midten av september, er så lenge til...:( Får dere ha med mannen? På siden til sykehuset jeg skal føde på står det at jeg kan ta med mannen, men ikke barn :)
Jeg har fått time 15. september. Partner er tillatt, men de anbefaler ikke å ta med barn :) Hvor langt er Du på vei da? Jeg blir 18+4.

har OUL 25. september (18+2), men ser ikke ut som mannen får lov å bli med til Ullevål :shifty:

har OUL 25. september (18+2), men ser ikke ut som mannen får lov å bli med til Ullevål :shifty:
Ikke på St.Olavs heller :(
Er dessuten litt redd for at det skal komme en ny Korona-bølge nå, og at det skal komme tilbake flere tiltak på sykehusene som gjør at jeg kanskje må føde alene :sorry:

Ikke på St.Olavs heller :(
Er dessuten litt redd for at det skal komme en ny Korona-bølge nå, og at det skal komme tilbake flere tiltak på sykehusene som gjør at jeg kanskje må føde alene :sorry:

Frykter det samme.. er ordentlig redd for at det kan skje! :(:(:(

Andre som føler de ligger på en liten ball når de ligger på magen? :p Denne uken kjenner jeg helt tydelig at det er en fornemmelse av en kul/ball nederst når jeg ligger på magen. Livmor er kommet godt opp av bekkenet nå, kjenner det veldig godt :p Nesten så det begynner å bli ubehagelig å ligge på magen, kjedelig siden jeg stort sett sover på magen :joyful: Men jeg skal ikke klage! Betyr bare at det vokser i det minste :happy:

Kjenner at det er noe der, men er fortsatt ikke ubehagelig å ligge på magen.

I dag gav jeg opp knappene på shortsen. Det begynner å bli en smule trangt nå. Siden det snart er høst gidder jeg nok ikke kjøpe gravidshorts... så da blir det hårstrikk i knapphullet da. :woot:

I morges, da jeg lå i sengen en stund etter å ha våknet, opplevde jeg en plutselig strammende følelse i livmoren. Magen (der livmoren er, nesten kommer opp til navlen nå) var HELT stram og hard, var som å trykke på stein :p Det hele varte kanskje 10-15 sekunder, så gikk den tilbake til normalen. Det var ikke vondt på noen måte eller ubehagelig, bare veldig rart og jeg kjente det godt :p Noen som vet hva det kan ha vært? (Jeg er ikke bekymret for noe, bare nysgjerrig :smug:) 17+0 i dag.

(Blæren var for øvrig tømt, og jeg gjorde ikke noe selv som kunne ført til dette:p)

I morges, da jeg lå i sengen en stund etter å ha våknet, opplevde jeg en plutselig strammende følelse i livmoren. Magen (der livmoren er, nesten kommer opp til navlen nå) var HELT stram og hard, var som å trykke på stein :p Det hele varte kanskje 10-15 sekunder, så gikk den tilbake til normalen. Det var ikke vondt på noen måte eller ubehagelig, bare veldig rart og jeg kjente det godt :p Noen som vet hva det kan ha vært? (Jeg er ikke bekymret for noe, bare nysgjerrig :smug:) 17+0 i dag.

(Blæren var for øvrig tømt, og jeg gjorde ikke noe selv som kunne ført til dette:p)
Så vidt jeg vet er det kynnere, eller «øvelsesrier». Livmoren gjør visst det hele veien, men mer kjennbart fra uke 16/17.

Høres ut som en kynner ja :)

Da var første blodsukker og blodprøve tatt, og glukosedrikken inntatt:yuck: flere som har tatt eller skal ta?

Back
Topp