Skravletråd februar 2021

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Hvor lenge gikk det før dere fikk svaret på den siste målingen?
Trodde jeg skulle få det med en gang..
Jeg tok det i dag. Fikk svar på første måling (som visstnok var litt høy, på 5,7). Også sa de at resultatene av prøve to skulle sendes til jordmor.. Venter i spenning! Hvordan gikk det med deg?

Jeg tok det i dag. Fikk svar på første måling (som visstnok var litt høy, på 5,7). Også sa de at resultatene av prøve to skulle sendes til jordmor.. Venter i spenning! Hvordan gikk det med deg?

Fastende blodsukker var på 4,9, fornøyd med den. Har sendt mld til jordmor at hun skal sende meg resultatet med en gang hun får det, veldig spennende :p

Da var første blodsukker og blodprøve tatt, og glukosedrikken inntatt:yuck: flere som har tatt eller skal ta?

Slapp heldigvis denne gang! Ble henvist rett til sykehuset, men er fordi eg har hatt det to svangerskap før og egenmåling viser sv.dia no og :)

Hvor lenge gikk det før dere fikk svaret på den siste målingen?
Trodde jeg skulle få det med en gang..

De på lege kontoret kan gi svar med en gang. Men ikke alle som får det.
Den er også ikke like nøyaktig som svaret man får fra labben seg jeg.
Hos meg sa lege 4,2 før og 6,5 etter. Labben da 3,8 før og 7,5 etter.

De på lege kontoret kan gi svar med en gang. Men ikke alle som får det.
Den er også ikke like nøyaktig som svaret man får fra labben seg jeg.
Hos meg sa lege 4,2 før og 6,5 etter. Labben da 3,8 før og 7,5 etter.
Oi, så stor forskjell. Hos meg var det litt forskjell på fastende sukker. Det som ble målt på legekontoret var 0,2 lavere enn resultatet fra analysen på det som ble sendt til sykehus. Men under grensen fremdeles.

Back
Topp