Ja, hadde ikke sv. dia. Fine målingerDa var første blodsukker og blodprøve tatt, og glukosedrikken inntatt flere som har tatt eller skal ta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hadde ikke sv. dia. Fine målingerDa var første blodsukker og blodprøve tatt, og glukosedrikken inntatt flere som har tatt eller skal ta?
Hvor lenge gikk det før dere fikk svaret på den siste målingen?Ja, hadde ikke sv. dia. Fine målinger
Jeg fikk med en gang, var inne igjen hos fastlegen hvor han gikk gjennom resultatene med meg.Hvor lenge gikk det før dere fikk svaret på den siste målingen?
Trodde jeg skulle få det med en gang..
Jeg tok det i dag. Fikk svar på første måling (som visstnok var litt høy, på 5,7). Også sa de at resultatene av prøve to skulle sendes til jordmor.. Venter i spenning! Hvordan gikk det med deg?Hvor lenge gikk det før dere fikk svaret på den siste målingen?
Jeg tok det i dag. Fikk svar på første måling (som visstnok var litt høy, på 5,7). Også sa de at resultatene av prøve to skulle sendes til jordmor.. Venter i spenning! Hvordan gikk det med deg?
Da var første blodsukker og blodprøve tatt, og glukosedrikken inntatt flere som har tatt eller skal ta?
Hvor lenge gikk det før dere fikk svaret på den siste målingen?
Oi, så stor forskjell. Hos meg var det litt forskjell på fastende sukker. Det som ble målt på legekontoret var 0,2 lavere enn resultatet fra analysen på det som ble sendt til sykehus. Men under grensen fremdeles.De på lege kontoret kan gi svar med en gang. Men ikke alle som får det.
Den er også ikke like nøyaktig som svaret man får fra labben seg jeg.
Hos meg sa lege 4,2 før og 6,5 etter. Labben da 3,8 før og 7,5 etter.