Skravletråd februar 2021

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Så kjekt med skravletråd!

Gøy å lese om at dere er så giret på graviditeten, det smitter litt over på meg! Jeg prøver egentlig ikke tenke på at jeg er gravid, syns ikke det er sånn kjempe kjekt å være gravid egentlig :yuck:

Ser dere snakker litt om koffeinfri kaffe, noen som vet om en god en? Syns ikke friele sin var spesielt god..

Kjenner meg igjen, synest det er ikkje noko særleg å vera gravid. I mitt fyrste svangerskap var eg forferdeleg kvalm i 5 mnd. Er bekymret for å oppleva det same.. No er eg kun kortpusta og rar i heile kroppen

ååå så godt å høre!
Er så innmari usikker selv på om det er noe der pga svakere tester enn jeg har hatt i tidligere graviditeter hele veien.. :(
Orker ikke å gå å lure mer, så bestilte en ultralyd til mandag og da er jeg bare 5+6, og er klar over at det kan hende de ikke finner noe hjertelyd uansett. Vil bare få bekreftet at graviditeten ikke er utenfor livmor hovedsakelig. Også er det den eneste dagen jeg har mulighet til å reise på ultralyd privat. Men det hadde jo vært en kjeeeempe bonus om de hsdde klart å finne hjertebank:shy:

Kjenner meg igjen, synest det er ikkje noko særleg å vera gravid. I mitt fyrste svangerskap var eg forferdeleg kvalm i 5 mnd. Er bekymret for å oppleva det same.. No er eg kun kortpusta og rar i heile kroppen

Jeg var kvalm til uke 32 eller noe sist. Er kvalm denne gangen og, hater å være kvalm :hungover: Jeg har heldigvis avtale med legen om at hvis det varer, får jeg kvalmestillende.
Håper du slipper unna kvalmen!

Jeg gleder meg allerede til fødsel, da vet jeg det blir verdt det. Og mye ubehag forsvinner :D

Jeg var kvalm til uke 32 eller noe sist. Er kvalm denne gangen og, hater å være kvalm :hungover: Jeg har heldigvis avtale med legen om at hvis det varer, får jeg kvalmestillende.
Håper du slipper unna kvalmen!

Jeg gleder meg allerede til fødsel, da vet jeg det blir verdt det. Og mye ubehag forsvinner :D

So bra at du har avtale med legen din! Før kunne ein ikkje ta kvalmestillande under svangerskapet, godt at det finnes midler! Uff ja, å vera kvalm er grusomt! Klarer ingenting.. Håper du vil føle deg betre snart Eg kjenner meg bra per i dag, håper det varer. Har eigentleg ikkje tid til å vera dårleg no

Gleda meg til det er over og Deilig å få både kroppen og energi tilbake!

ååå så godt å høre!
Er så innmari usikker selv på om det er noe der pga svakere tester enn jeg har hatt i tidligere graviditeter hele veien.. :(
Orker ikke å gå å lure mer, så bestilte en ultralyd til mandag og da er jeg bare 5+6, og er klar over at det kan hende de ikke finner noe hjertelyd uansett. Vil bare få bekreftet at graviditeten ikke er utenfor livmor hovedsakelig. Også er det den eneste dagen jeg har mulighet til å reise på ultralyd privat. Men det hadde jo vært en kjeeeempe bonus om de hsdde klart å finne hjertebank:shy:
Hvordan gikk det?

Hvordan gikk det?

Hun fant ikke noe tegn til graviditet i hverken livmor eller eggleder, men trodde det var for tidlig. Graviditetstestene stiger i styrke..
Målte hcg blodprøve på tirsdag og skal måle igjen imorgen. Får vite resultat på fredag også inn til ny ultralyd etterhvert..

Så gøy med en skravletråd! 3 dager siden jeg tok test og den var positiv! Enda litt i sjokk, men for en glede :Heartred

Så gøy med en skravletråd! 3 dager siden jeg tok test og den var positiv! Enda litt i sjokk, men for en glede :Heartred
Gratulerer og velkommen inn hit til oss :gen014

Hun fant ikke noe tegn til graviditet i hverken livmor eller eggleder, men trodde det var for tidlig. Graviditetstestene stiger i styrke..
Målte hcg blodprøve på tirsdag og skal måle igjen imorgen. Får vite resultat på fredag også inn til ny ultralyd etterhvert..
Hvordan går det med deg?❤️

Så hyggelig at du spør ♡

Jeg har dessverre mistet.
Lykke til videre til dere andre ♡
Det var synd å høre❤️ Håper det går bra med deg gitt omstendighetene og at det klaffer med en terminspire for deg veldig snart❤️ God klem

Kjenner meg så igjen mtp å være korpuset. Bare et par trapper holder jeg på å dø

Når skal dere på OUL? Jeg har fått time midten av september, er så lenge til...:( Får dere ha med mannen? På siden til sykehuset jeg skal føde på står det at jeg kan ta med mannen, men ikke barn :)

Når skal dere på OUL? Jeg har fått time midten av september, er så lenge til...:( Får dere ha med mannen? På siden til sykehuset jeg skal føde på står det at jeg kan ta med mannen, men ikke barn :)
Skal 11. september. Står i brevet at jeg kan ha med mann, men ikke barn (som jeg tenker er forståelig - det er jo en medisinsk undersøkelse for å avdekke avvik). For håpe det ikke kommer skjerpede tiltak til da :hungover:

Skal helt i starten av september, står at partner kan være med. Er likevel forberedt på at dette er noe som fort kan endre seg, men krysser såklart fingrene for at det ikke gjør det :happy:

Har ikke fått time enda, men ser ikke ut til at partner får være med i retningslinjene til sykehuset enda. Men det er jo litt fram i tid, så det et kanskje håp.

1.sept og må møte opp alene (Ahus) :(:(:(

Back
Topp