Jeg har faktisk AVLYST tul i uke 9+3 til fordel for en i uke 11+4. Er stolt over at jeg faktisk ikke har tenkt meg på tul før jeg er nesten tolv uker
det betyr at jeg er en hel del roligere denne gangen enn i mine tidligere svangerskap.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå, det var lurt! Fin måte å fortelle det på!Det var noe og ja! De adapterne må jeg finne igjenhelt geniale! Brukte de hele tiden sist gang!!
har foreløpig bare kjøpt en body der det står storebror
storebror skal få dele nyheten med plagget til de nærmeste når den tiden kommer
![]()
Så mye bedre følelse enn for ei uke sida, der eneste tegnet til graviditet var fortykket slimhinne. Selv om en liksom vet at det er helt vanlig å ikke se noe så tidlig så setter det i gang tankene likevel.Jeg husket det i teorien, men ble likevel overrasket når det slo ut i praksis! Jeg har vært helt ubrukelig i dagJeg hadde glemt at jeg blir så sinnsykt trøtt når jeg er gravid![]()

Her er det motsatt, helt rolig sist gang men mye mer stresset nå. Hva er hemmeligheten?Jeg har faktisk AVLYST tul i uke 9+3 til fordel for en i uke 11+4. Er stolt over at jeg faktisk ikke har tenkt meg på tul før jeg er nesten tolv ukerdet betyr at jeg er en hel del roligere denne gangen enn i mine tidligere svangerskap.

SammeFlere enn meg som blir veldig raskt andpustne for tiden? Peser meg opp enhver trapp![]()

Jeg husket det i teorien, men ble likevel overrasket når det slo ut i praksis! Jeg har vært helt ubrukelig i dag![]()

Her er det motsatt, helt rolig sist gang men mye mer stresset nå. Hva er hemmeligheten?![]()
Ikke vært gravid før, men denne trøttheten har overrasket meg skikkelig.. Har virkelig INGEN energi etter jobb, kan fint sove 11 timer i døgnet og ganske så ubrukelig de timene jeg er våken (går heldigvis greit på jobb). Håper virkelig det blir bedre snartJeg hadde glemt at jeg blir så sinnsykt trøtt når jeg er gravid![]()

Så antydning til blinking på ultralyd i dag.Så mye bedre følelse enn for ei uke sida, der eneste tegnet til graviditet var fortykket slimhinne. Selv om en liksom vet at det er helt vanlig å ikke se noe så tidlig så setter det i gang tankene likevel.
5+6Så fantstisk
Hvor langt var du på ultralyden?