Skravletråd februar 2021

Syns det er veldig vanskelig å ikke se på babyklær og utstyr om dagen :joyful: tror ikke det helt har gått opp for meg at jeg er gravid :p er litt overtroisk, så om jeg ikke tenker så mye på det å ikke ser på babyklær å sånt så tror jeg at det skal gå bra, er det bare meg? :wacky::wacky:
 
Syns det er veldig vanskelig å ikke se på babyklær og utstyr om dagen :joyful: tror ikke det helt har gått opp for meg at jeg er gravid :p er litt overtroisk, så om jeg ikke tenker så mye på det å ikke ser på babyklær å sånt så tror jeg at det skal gå bra, er det bare meg? :wacky::wacky:
Har ikke gått opp for meg heller, men klarte ikke å dy meg i går så kjøpte 2 bodyer og en gravid shorts. Men nå har jeg ingen shortser som passer utenom at det er ubehagelig :bored:
Tross ingen mage enda, orker jeg ikke noe som presser på. Men etter positiv test føler jeg symptomene ble nærmest borte :arghh:

Jeg vil helst hamstre inn ting nå, men har for meg at gjør jeg det så går det galt :bored:
 
Har ikke gått opp for meg heller, men klarte ikke å dy meg i går så kjøpte 2 bodyer og en gravid shorts. Men nå har jeg ingen shortser som passer utenom at det er ubehagelig :bored:
Tross ingen mage enda, orker jeg ikke noe som presser på. Men etter positiv test føler jeg symptomene ble nærmest borte :arghh:

Jeg vil helst hamstre inn ting nå, men har for meg at gjør jeg det så går det galt :bored:
Mine symptomer er også fraværende nå en uke etter positiv test. Jeg hadde ikke mange symptomer fra før, litt sensitive brystvorter innimellom, that's it. Men ser økning på strimmeltestene, og prøver å lene meg på at symptomer kommer og går, og at det fortsatt er tidlig. Men føler meg ikke så gravid her heller. Glemmer det i løpet av dagen :p
 
Jeg kartla allerede vogn og slikt da vi begynte prøvingen, så tar det fryktelig rolig nå. Har også en drøss med venner som allerede er gravide, så har gjort meg opp en del tanker om babystrikk og sånt også :joyful:
MEN du minnet meg på at jeg må bestille mer decaf-kaffe! Jeg er ei skikkelig kaffekjærring, men har vært superflink i det siste og har kuttet ned til én kopp med koffein for dagen:hello2
 
Har ikke gått opp for meg heller, men klarte ikke å dy meg i går så kjøpte 2 bodyer og en gravid shorts. Men nå har jeg ingen shortser som passer utenom at det er ubehagelig :bored:
Tross ingen mage enda, orker jeg ikke noe som presser på. Men etter positiv test føler jeg symptomene ble nærmest borte :arghh:

Jeg vil helst hamstre inn ting nå, men har for meg at gjør jeg det så går det galt :bored:

Frister veldig å kjøpe mammaklær ja, alt er så ubehagelig å gå med, er så oppblåst :meh: Symptomene mine er av og på de og, blir stressa når jeg ikke kjenner noe, men tror det er normalt :)
 
Jeg kartla allerede vogn og slikt da vi begynte prøvingen, så tar det fryktelig rolig nå. Har også en drøss med venner som allerede er gravide, så har gjort meg opp en del tanker om babystrikk og sånt også :joyful:
MEN du minnet meg på at jeg må bestille mer decaf-kaffe! Jeg er ei skikkelig kaffekjærring, men har vært superflink i det siste og har kuttet ned til én kopp med koffein for dagen:hello2

Jeg og vet hvilke vogn jeg vil ha, men tørr ikke se etter noen :p Kaffe har jeg ikke så lyst på mer, jeg drakk fort 6-7 kopper hver dag, nå drikker jeg bare en kopp etter frokost :)
 
Jeg og vet hvilke vogn jeg vil ha, men tørr ikke se etter noen :p Kaffe har jeg ikke så lyst på mer, jeg drakk fort 6-7 kopper hver dag, nå drikker jeg bare en kopp etter frokost :)
Jeg er spent på om det skjer med meg og (er bare kommet til IKM, men testene er stigende). Sluttet å snuse da vi begynte prøvingen for litt over et halvt år siden, men har vært helt (psykisk) avhengig av onico likevel. Men nå må jeg nesten tvinge meg til å bruke den. Jeg kommer på at jeg ikke har noe under leppa og trenker "det var rart, men jaja, du vil sikkert ha en snart" og putter inn en ny :hilarious:
 
Kaffe smaker ikke så godt når jeg er gravid, vært sånn alle gangene... I dag er jeg kvalm og trøtt. Sitter og nipper til litt Farris nå og håper det kommer seg snart. Har vært hjemme med barn nå siden lørdag men idag er de levert i bhg, det var godt kjenner jeg. Spent på hvordan det blir når jeg starter å jobbe om kort tid, haha!
 
Frister veldig å kjøpe mammaklær ja, alt er så ubehagelig å gå med, er så oppblåst :meh: Symptomene mine er av og på de og, blir stressa når jeg ikke kjenner noe, men tror det er normalt :)
Ja, kjenner til den. Føler meg små stresset innimellom. Og tenker å nei er jeg ikke gravid. Men tok test forrige lørdag som viste 1 - 2, og når jrg skulle på do 2 gang i dag etter å drikket litt frista det veldig å ta den andre testen jeg hadde på lur. Og den viste må 2 - 3.

Tenker vi må bare slappe av, og være glad for at vi ikke er kjempe dårlig, enn så lenge :laughing001
Jeg var mer dårlig før positiv test
 
Jeg var på jakt etter en fin body med «i love daddy» eller lignende i går, for å overraske mannen når han kommer hjem fra sjøen. Han vet vi er gravide altså, men har alltid drømt om å kunne gi noe sånt :happy: Kjøpte meg en gravidjournal da, skal kose meg med å fylle inn i den fremover. Har byttet ut kaffen med decaf jeg også!
 
Kjenner jeg ble sååååå mye tryggere når jeg leste deres erfaringer! Opplevde en MA i desember og etter positiv test nå så var det noen dager symptomene var borte der symptomene var sterkere ved positiv test. Men ut ifra hva dere skriver så virker det nesten normalt:happy: Har vært og tatt blodprøve for å sjekke HCG nå og skal tilbake på fredag. Håper jeg ser en stigning:smiley-angelic001
 
Så kjekt med skravletråd!

Gøy å lese om at dere er så giret på graviditeten, det smitter litt over på meg! Jeg prøver egentlig ikke tenke på at jeg er gravid, syns ikke det er sånn kjempe kjekt å være gravid egentlig :yuck:

Ser dere snakker litt om koffeinfri kaffe, noen som vet om en god en? Syns ikke friele sin var spesielt god..
 
Noen som har kjøpt slik gravidbelte til å ha i bil? Er det alt for tidlig å kjøpe de nå?
 
Så kjekt med skravletråd!

Gøy å lese om at dere er så giret på graviditeten, det smitter litt over på meg! Jeg prøver egentlig ikke tenke på at jeg er gravid, syns ikke det er sånn kjempe kjekt å være gravid egentlig :yuck:

Ser dere snakker litt om koffeinfri kaffe, noen som vet om en god en? Syns ikke friele sin var spesielt god..
Synes i utgangspunktet ikke koffeinfri kaffe er noe godt. Men vi fikk nespressomaskin til jul (Vertuo), og den koffeinfrie kaffen deres er ikke så hakkande gale. Halfcaf-kapselen er enda bedre. Men det blir dyrt i lengden, da!
Vi har blitt så bortskjemt etter vi fikk maskinen at vi ikke liker vanlig traktekaffe lengre :facepalm:

Hvis du har en nespressobutikk i nærheten kan du stoppe innom og prøvesmake :)
 
Så kjekt med skravletråd!

Gøy å lese om at dere er så giret på graviditeten, det smitter litt over på meg! Jeg prøver egentlig ikke tenke på at jeg er gravid, syns ikke det er sånn kjempe kjekt å være gravid egentlig :yuck:

Ser dere snakker litt om koffeinfri kaffe, noen som vet om en god en? Syns ikke friele sin var spesielt god..
Nescafe Gull koffeinfrikaffe er god :)
 
Syns det er veldig vanskelig å ikke se på babyklær og utstyr om dagen :joyful: tror ikke det helt har gått opp for meg at jeg er gravid :p er litt overtroisk, så om jeg ikke tenker så mye på det å ikke ser på babyklær å sånt så tror jeg at det skal gå bra, er det bare meg? :wacky::wacky:

JA! Det er det eneste jeg har gjort nesten, siden jeg fikk positiv test. Jeg er ikke overtroisk sånn, men av praktiske(og økonomiske...) grunner venter jeg til ca uke 20 før vi begynner å kjøpe inn de større tingene. Har allerede kjøpt inn en del babyklær, og noen gravidklær. Tenker at denne graviditeten skal jeg nyte så mye jeg bare kan, og går det galt så koste jeg meg ihvertfall mye mens jeg VAR gravid. Sikkert lettere sagt enn gjort for mange, men jeg prøver å ha fokus der ihvertfall.:happy:
 
Her har vi alt vi trenger, siden vi har ei på 9 mnd :D Hadde vært praktisk om det ble ei jente til, trenger ikke kjøpe klær engang :laughing002
 
Vi har alt vi trenger vi også, men kommer til å kjøpe noe nytt av klær da. Også tenker jeg at denne gangen skal vi ha en bedside crib. Forrige gang hadde viner skikkelig klistremerke som bare sov inntil meg. Og selvom vi har stor seng syntes gubben det kunne bli litt trangt likevel, særlig når babyen ligger og sparker. Jeg fikk sove uansett, var jo vant til babyspark
Ellers gleder jeg mer til å bli «mer» gravid. Elsket å gå gravid sist, så håper det blir bra denne gangen også. Har ikke kjent på noen særlige symptomer ennå, annen enn at jeg er veldig trøtt og sliten. Men usikker om det er pga graviditeten, en kombo eller bare fordi jeg Jar hatt tidligvakt på jobb hver dag siden barnehagene åpnet igjen etter corona (og jobbet overtid stortsett hver dag) Eller jo.... jeg har forsåvidt også fått avsmak på grove brødprodukter, synstest vanligvis det er veldig godt med grove rundstykker, men nå bare bokser det i munn. Slik var det sist også.
 
Vi har alt vi trenger vi også, men kommer til å kjøpe noe nytt av klær da. Også tenker jeg at denne gangen skal vi ha en bedside crib. Forrige gang hadde viner skikkelig klistremerke som bare sov inntil meg. Og selvom vi har stor seng syntes gubben det kunne bli litt trangt likevel, særlig når babyen ligger og sparker. Jeg fikk sove uansett, var jo vant til babyspark
Ellers gleder jeg mer til å bli «mer» gravid. Elsket å gå gravid sist, så håper det blir bra denne gangen også. Har ikke kjent på noen særlige symptomer ennå, annen enn at jeg er veldig trøtt og sliten. Men usikker om det er pga graviditeten, en kombo eller bare fordi jeg Jar hatt tidligvakt på jobb hver dag siden barnehagene åpnet igjen etter corona (og jobbet overtid stortsett hver dag) Eller jo.... jeg har forsåvidt også fått avsmak på grove brødprodukter, synstest vanligvis det er veldig godt med grove rundstykker, men nå bare bokser det i munn. Slik var det sist også.

Vi hadde bedside crib med forrige, brukte den i 2 mnd. Så endte han i vår seng, for jeg sovnet under hver amming :p men skikkelig deilig å ha når han var så liten og jeg var redd for å legge meg oppå han.
 
Back
Topp