Skravletråd februar 2021

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Jeg var på jakt etter en fin body med «i love daddy» eller lignende i går, for å overraske mannen når han kommer hjem fra sjøen. Han vet vi er gravide altså, men har alltid drømt om å kunne gi noe sånt :happy: Kjøpte meg en gravidjournal da, skal kose meg med å fylle inn i den fremover. Har byttet ut kaffen med decaf jeg også!

Så koselig! Fant du en slik body? Jeg kjøpte på HM og ga til samboeren min i en eske. Han visste også om det, men jeg ville gi ham en oppmerksomhet ♥️ Prøvde også å finne et kort det sto pappa på, det fant jeg ikke. Så måtte snekre mitt eget :p

Vedlegg

• 76D360A3-F54F-4C3C-B55E-ADC175CFCB0C.jpeg
    76D360A3-F54F-4C3C-B55E-ADC175CFCB0C.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 33
Så koselig! Fant du en slik body? Jeg kjøpte på HM og ga til samboeren min i en eske. Han visste også om det, men jeg ville gi ham en oppmerksomhet ♥️ Prøvde også å finne et kort det sto pappa på, det fant jeg ikke. Så måtte snekre mitt eget :p
Nei, jeg fant ikke! Men hvis du akkurat har kjøpt på HM så er jo det et godt tips :) Såå koselig du hadde gjort det, hvordan reagerte han?

Noen som har tenkt over hvordan de vil fortelle det til kommende storesøsken?
Jeg har ei på 11 som har ønsket seg søsken siden barnehagealder. Håper vi klarer å vente med å si det til henne til uke 12 og etter TUL.
Har lyst å gi henne et sånn her plakat (eller lignende) i gave når vi forteller det:love7

https://www.navnetavle.no/andre-plakater/super-storesoster-5.html
Blir enten etter OUL eller om jeg får litt mage før det tenker jeg. Litt lettere å forstå når det er noe synlig. Min er snart 4. :happy:

Jeg hadde planer om å ikke tenke så mye på at jeg er gravid den første tiden, ettersom jeg har mistet flere ganger, men det skjærer seg fullstendig kjenner jeg :D Jeg er en planlegger av natur og tenker allerede på type vogn, strikking, barnerom, ny bil (?) :woot::joyful:Det er jo også så koselig å kunne gå inn på terminforumet og lese det dere skriver:)

Jeg hadde planer om å ikke tenke så mye på at jeg er gravid den første tiden, ettersom jeg har mistet flere ganger, men det skjærer seg fullstendig kjenner jeg :D Jeg er en planlegger av natur og tenker allerede på type vogn, strikking, barnerom, ny bil (?) :woot::joyful:Det er jo også så koselig å kunne gå inn på terminforumet og lese det dere skriver:)

Dett er litt som å lese om meg selv! Vi hadde en SA før vi fikk gutten vår. Så er redd det må en SA til før vi skal få nummer to..... Prøver å ikke tenke på at jeg er gravid, men kjenner jo at jeg begynner å glede meg, planlegge osv. Ny bil tenker jeg på og :hilarious:

Dett er litt som å lese om meg selv! Vi hadde en SA før vi fikk gutten vår. Så er redd det må en SA til før vi skal få nummer to..... Prøver å ikke tenke på at jeg er gravid, men kjenner jo at jeg begynner å glede meg, planlegge osv. Ny bil tenker jeg på og :hilarious:

Fantastisk! Så godt å høre at vi er flere:D

Altså... jeg er så KVALM! :hungover:

Vaskemiddelet som til vanlig lukter så godt, lukter nå helt jævlig og jeg bare går og brekker meg.

andre som opplever denne herligheten om dagen?

Her har vi alt vi trenger, siden vi har ei på 9 mnd :D Hadde vært praktisk om det ble ei jente til, trenger ikke kjøpe klær engang :laughing002
9 mnd? Det var raskt det :wideyed:
Mi yngste er 1 år :happy:

Noen som har tenkt over hvordan de vil fortelle det til kommende storesøsken?
Jeg har ei på 11 som har ønsket seg søsken siden barnehagealder. Håper vi klarer å vente med å si det til henne til uke 12 og etter TUL.
Har lyst å gi henne et sånn her plakat (eller lignende) i gave når vi forteller det:love7

https://www.navnetavle.no/andre-plakater/super-storesoster-5.html

Ikke rukket å tenke på det enda. Men kanskje body på lillesøsteren, som storesøster (snart 7 år) kan lese på? Eller noe annet gøy.
Med lillesøster fikk hun bilde fra tidlig ultralyd i adventskalenderen :)

Ja, det var ikke planlagt for å si det sånn :woot:
Men får se hvordan det går. Har hatt 3 blødninger på en uke nå. :sorry:
Åå,, det må være vanskelig. Blir testene sterkere? Eller kan du ringe legen på mandag å måle HCG?

Åå,, det må være vanskelig. Blir testene sterkere? Eller kan du ringe legen på mandag å måle HCG?

Har allerede målt 2 ganger. Første 55, andre 185. Legen og gyn på sykehuset mente det var litt lavt. Skal ta en ny hcg på mandag, og evnt UL da. Prøvene ble tatt 4+3 og 4+5. :hungover:

Har allerede målt 2 ganger. Første 55, andre 185. Legen og gyn på sykehuset mente det var litt lavt. Skal ta en ny hcg på mandag, og evnt UL da. Prøvene ble tatt 4+3 og 4+5. :hungover:
Ååå, nervepirrende :wideyed:

Altså... jeg er så KVALM! :hungover:

Vaskemiddelet som til vanlig lukter så godt, lukter nå helt jævlig og jeg bare går og brekker meg.

andre som opplever denne herligheten om dagen?

Har samme problem med vaskemiddelet, har aldri lagt merke til noen lukt fra det, nå stinker det død!

Flere som har kjøpt gravidjournal? Jeg kjøpte 40 uker - journal for deg som er gravid. Ble ganske skuffet over innholdet, nesten ingen plass til å skrive noe før uke 12. Det er jo nå jeg har masse tanker osv som jeg vil skrive ned!

Håper deg går bra på mandagen!! :Heartred Lykke til!!

Back
Topp