Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ha en i uke 7 eller 8 siden det ivf-baby. Ellers får jeg ultralyd om jeg bestiller legetime tidligere. Fastlegen min er utrolig ivrig på å bruke ultralydapparatet sitt, fikk ultralyd på hver kontroll sist. Så da ble det ganske mange legetimer, og færre jordmortimerÅååå jeg synes ar tiden går så utrooolig sent om dagene... flere som skal ta tidlig ultralyd og når? Jeg tenkte uke 7. Tror ikke jeg klarer å vente lenger
Samme her Jeg skal på TU når jeg er 8+0, ivf her så får det automatisk! Men det er jo leeeenge til... Vet du om man kan ta blodprøver for å sjekke HCG «bare for å følge med» selv? Evt privat? Hører jo nå at det kanskje er litt voldsomt, men jeg vil liksom følge med..Åååå jeg synes ar tiden går så utrooolig sent om dagene... flere som skal ta tidlig ultralyd og når? Jeg tenkte uke 7. Tror ikke jeg klarer å vente lenger
Skal ha en i uke 7 eller 8 siden det ivf-baby. Ellers får jeg ultralyd om jeg bestiller legetime tidligere. Fastlegen min er utrolig ivrig på å bruke ultralydapparatet sitt, fikk ultralyd på hver kontroll sist. Så da ble det ganske mange legetimer, og færre jordmortimer
Åååå jeg synes ar tiden går så utrooolig sent om dagene... flere som skal ta tidlig ultralyd og når? Jeg tenkte uke 7. Tror ikke jeg klarer å vente lenger
Åååå jeg synes ar tiden går så utrooolig sent om dagene... flere som skal ta tidlig ultralyd og når? Jeg tenkte uke 7. Tror ikke jeg klarer å vente lenger
Jeg kunne høre hjerteslag når jeg var bare 6 uker på vei sist gang.skal på tirsdag! Kun 6+2. Var henvisning og jeg valgte ikke tidspunkt selv. Redd det er litt tidlig men håper jeg får sett hjertet banke om alt er fint ønsker jeg en til i uke 9, og så i uke 13
Det er sånn jeg har forstått det ihvertfallJeg har noen spørsmål angående SA.. Har jeg forstått det riktig ved at en del av risikoen synker etter 5+0 uker, pga kjemisk graviditet? Og til slutt: er det når man kommer til uke 13 (12+6) den magiske grensa nås, eller er det å nå uke 12 (11+6)?
Ca 50 prosent av tidlige aborter skjer før uke 5 og 50 prosent mellom uke 6-11. Statistisk sett altså.Jeg har noen spørsmål angående SA.. Har jeg forstått det riktig ved at en del av risikoen synker etter 5+0 uker, pga kjemisk graviditet? Og til slutt: er det når man kommer til uke 13 (12+6) den magiske grensa nås, eller er det å nå uke 12 (11+6)?
Jeg har lest at 60% av aborter skjer før uke 5Ca 50 prosent av tidlige aborter skjer før uke 5 og 50 prosent mellom uke 6-11. Statistisk sett altså.
Den magiske grensa er vel 12+0 så vidt jeg vet
Tenk at jeg ikke har tenkt tanken en gang at man kan drikke koffeinfri for tenkte; nå må jeg skjerpe meg - alt for glad i kaffe... jepp, så langt tenkte jeg; gratulererJeg kartla allerede vogn og slikt da vi begynte prøvingen, så tar det fryktelig rolig nå. Har også en drøss med venner som allerede er gravide, så har gjort meg opp en del tanker om babystrikk og sånt også
MEN du minnet meg på at jeg må bestille mer decaf-kaffe! Jeg er ei skikkelig kaffekjærring, men har vært superflink i det siste og har kuttet ned til én kopp med koffein for dagen
Samme her... Jeg har dagen før deg! Hvor langt er du på vei når du skal inn å se? Skal krysse fingrene for oss beggeTiden går så sakte disse første ukene
Ultralyd 30 juni, så spent på om det er noe levende der vil bare skru frem tiden.
Da er jeg 8+4! du da?Samme her... Jeg har dagen før deg! Hvor langt er du på vei når du skal inn å se? Skal krysse fingrene for oss begge
Så sykt sakte. Så mange bekymringer. Har TUL den 29. Føles ut som evigheter til. I tillegg begynte jeg å rekne på terminen i dag og fant ut at jeg kanskje er 2 eller 3 dager kortere på vei, selv det føles som et hav av tid. Er ikke helt sikker på hvordan det skal regnes med ivf.Tiden går så sakte disse første ukene
Ultralyd 30 juni, så spent på om det er noe levende der vil bare skru frem tiden.
7+5 Blir spennende altså!!Da er jeg 8+4! du da?