Skravletråd februar 2021

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Vet ikke hvordan jeg linker til tråder å sånt :laughing002:shy: Tror noen som har peiling må gjøre det :p
Åh, ok :joyful:
Skal ikke se bort fra at jeg gjør det selv, om jeg får ånden over meg. Men noen andre må gjerne gjøre det om de føler kallet :happy:

Dere som har vært gravide før, når gir trøttheten seg? :dead:

Jeg tror det var rundt 12 uker. Men ved 7 mnd begynte søvn problemene skikkelig for min del.
Når jeg våknet, så var jeg VÅKEN :( Samme når jeg våknet. Gjerne i 2-4 tiden. :hilarious: (men tok igjen med en lur på dagtid)
Og siden det har jeg vel alltid vært trøtt. hehe

Hei ❤️Jeg har IKM på fredag. Fått svak positiv test - men har endel «tak» i magen. Murringer. Og kjenner det presser ekstra godt på venstre side... Noen som har opplevd det samme?
Redd for at det er negativt .... :-/

Hei ❤️Jeg har IKM på fredag. Fått svak positiv test - men har endel «tak» i magen. Murringer. Og kjenner det presser ekstra godt på venstre side... Noen som har opplevd det samme?
Det er veldig vanlig :)

Her
Her har det murret siden før positiv test, kjennes ut som vanlige menssmerter med unntak av blødning. Veldig vanlig symptom visstnok, jeg prøver å ta det positivt i form av at det jobbes godt der nede ;) Er 5+0 i dag, og kjenner den enda.

Hei på dere :greet025

Jeg var med i en gruppe for noen måneder siden. Der lagde jentene en Facebook gruppe som var skjult for mammaene.
De lagde til og med Snapchat gruppe etterhvert :cool05

Det var veldig hyggelig!!

Lurer på om noen av dere kunne tenkt dere å blitt med i en sånn gruppe på Facebook?

:hug007

Jeg er så oppblåst at det ser ut som at jeg er flere måneder på vei.. Mange av buksene mine er trange allerede. Utfordringen er at vi ikke har delt nyheten ennå, og jeg er redd for at magen skal avsløre det. Jeg får ikke helt til å kle meg for å skjule det heller, med de klærne jeg har her nå... Noen gode råd?

Hei på dere :greet025

Jeg var med i en gruppe for noen måneder siden. Der lagde jentene en Facebook gruppe som var skjult for mammaene.
De lagde til og med Snapchat gruppe etterhvert :cool05

Det var veldig hyggelig!!

Lurer på om noen av dere kunne tenkt dere å blitt med i en sånn gruppe på Facebook?

:hug007

Det er en termingruppe på facebook som heter Termin februar 2021:happy: meld deg inn der :D

Jeg er så oppblåst at det ser ut som at jeg er flere måneder på vei.. Mange av buksene mine er trange allerede. Utfordringen er at vi ikke har delt nyheten ennå, og jeg er redd for at magen skal avsløre det. Jeg får ikke helt til å kle meg for å skjule det heller, med de klærne jeg har her nå... Noen gode råd?
Luftig tunika :D Mammabuksene på h&m ser ingen at er mammabukse :-)

Lykke til :happy:

Dere som har vært gravide før, når gir trøttheten seg? :dead:
Det ga seg en eller annen gang mellom 14 og 15+0. Men når begynner den igjen? Litt stressa for at jeg ikke er så trøtt enda 4+5:arghh:

Det ga seg en eller annen gang mellom 14 og 15+0. Men når begynner den igjen? Litt stressa for at jeg ikke er så trøtt enda 4+5:arghh:

Jeg fikk den trettheten skikkelig et par dager etter jeg passerte 5 uker:sour:

Luftig tunika :D Mammabuksene på h&m ser ingen at er mammabukse :)

Lykke til :happy:
Luftig tunika vises det med! Kanskje jeg ikke har prøvd riktig passform... Har noen lette kjoler, men er for kaldt ennå. Og mammabuksene ligger i gamlehuset ennå. Får ikke tak i de før om 6 uker :p

Så kjekt med skravletråd!

Gøy å lese om at dere er så giret på graviditeten, det smitter litt over på meg! Jeg prøver egentlig ikke tenke på at jeg er gravid, syns ikke det er sånn kjempe kjekt å være gravid egentlig :yuck:

Ser dere snakker litt om koffeinfri kaffe, noen som vet om en god en? Syns ikke friele sin var spesielt god..
Jeg liker Evergood sin. Den smaker som den vanlige.

Kjoler, kjoler, kjoler :p Sist graviditet kjøpte jeg meg slike lin-joggers de har på HM nå på sommeren. https://www2.hm.com/no_no/productpage.0477600008.html De puster, ser ut som en ok sommerbukse men føles som joggebukser. Jeg kunne ha de på jobb, brukte litt pynta sandaler til.

Kjoler, kjoler, kjoler :p Sist graviditet kjøpte jeg meg slike lin-joggers de har på HM nå på sommeren. https://www2.hm.com/no_no/productpage.0477600008.html De puster, ser ut som en ok sommerbukse men føles som joggebukser. Jeg kunne ha de på jobb, brukte litt pynta sandaler til.
Takk for buksetips :)
Alle kjolene jeg har fremhever midjen og derfor vises magen så godt. Får ikke handlet akkurat nå :p Jaja, det får briste eller bære, jeg får suge inn magen :p

Back
Topp