Åh, okVet ikke hvordan jeg linker til tråder å sånt Tror noen som har peiling må gjøre det
Skal ikke se bort fra at jeg gjør det selv, om jeg får ånden over meg. Men noen andre må gjerne gjøre det om de føler kallet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, okVet ikke hvordan jeg linker til tråder å sånt Tror noen som har peiling må gjøre det
Den verste trøttheten ga seg etter 1. trimester.Dere som har vært gravide før, når gir trøttheten seg?
Rundt uke 12. Bare å stålsette segDere som har vært gravide før, når gir trøttheten seg?
Dere som har vært gravide før, når gir trøttheten seg?
Det er veldig vanligHei Jeg har IKM på fredag. Fått svak positiv test - men har endel «tak» i magen. Murringer. Og kjenner det presser ekstra godt på venstre side... Noen som har opplevd det samme?
Redd for at det er negativt .... :-/
Så godt å høre, tusen takkDet er veldig vanlig
Her har det murret siden før positiv test, kjennes ut som vanlige menssmerter med unntak av blødning. Veldig vanlig symptom visstnok, jeg prøver å ta det positivt i form av at det jobbes godt der nede Er 5+0 i dag, og kjenner den enda.Hei Jeg har IKM på fredag. Fått svak positiv test - men har endel «tak» i magen. Murringer. Og kjenner det presser ekstra godt på venstre side... Noen som har opplevd det samme?
Redd for at det er negativt .... :-/
Hei på dere
Jeg var med i en gruppe for noen måneder siden. Der lagde jentene en Facebook gruppe som var skjult for mammaene.
De lagde til og med Snapchat gruppe etterhvert
Det var veldig hyggelig!!
Lurer på om noen av dere kunne tenkt dere å blitt med i en sånn gruppe på Facebook?
Luftig tunika Mammabuksene på h&m ser ingen at er mammabukseJeg er så oppblåst at det ser ut som at jeg er flere måneder på vei.. Mange av buksene mine er trange allerede. Utfordringen er at vi ikke har delt nyheten ennå, og jeg er redd for at magen skal avsløre det. Jeg får ikke helt til å kle meg for å skjule det heller, med de klærne jeg har her nå... Noen gode råd?
Takk, fikk dette med megDet er en termingruppe på facebook som heter Termin februar 2021 meld deg inn der
Det ga seg en eller annen gang mellom 14 og 15+0. Men når begynner den igjen? Litt stressa for at jeg ikke er så trøtt enda 4+5Dere som har vært gravide før, når gir trøttheten seg?
Jeg er så oppblåst at det ser ut som at jeg er flere måneder på vei.. Mange av buksene mine er trange allerede. Utfordringen er at vi ikke har delt nyheten ennå, og jeg er redd for at magen skal avsløre det. Jeg får ikke helt til å kle meg for å skjule det heller, med de klærne jeg har her nå... Noen gode råd?
Det ga seg en eller annen gang mellom 14 og 15+0. Men når begynner den igjen? Litt stressa for at jeg ikke er så trøtt enda 4+5
Luftig tunika vises det med! Kanskje jeg ikke har prøvd riktig passform... Har noen lette kjoler, men er for kaldt ennå. Og mammabuksene ligger i gamlehuset ennå. Får ikke tak i de før om 6 ukerLuftig tunika Mammabuksene på h&m ser ingen at er mammabukse
Lykke til
Jeg liker Evergood sin. Den smaker som den vanlige.Så kjekt med skravletråd!
Gøy å lese om at dere er så giret på graviditeten, det smitter litt over på meg! Jeg prøver egentlig ikke tenke på at jeg er gravid, syns ikke det er sånn kjempe kjekt å være gravid egentlig
Ser dere snakker litt om koffeinfri kaffe, noen som vet om en god en? Syns ikke friele sin var spesielt god..
Kjoler, kjoler, kjoler Sist graviditet kjøpte jeg meg slike lin-joggers de har på HM nå på sommeren. https://www2.hm.com/no_no/productpage.0477600008.html De puster, ser ut som en ok sommerbukse men føles som joggebukser. Jeg kunne ha de på jobb, brukte litt pynta sandaler til.Jeg er så oppblåst at det ser ut som at jeg er flere måneder på vei.. Mange av buksene mine er trange allerede. Utfordringen er at vi ikke har delt nyheten ennå, og jeg er redd for at magen skal avsløre det. Jeg får ikke helt til å kle meg for å skjule det heller, med de klærne jeg har her nå... Noen gode råd?
Takk for buksetipsKjoler, kjoler, kjoler Sist graviditet kjøpte jeg meg slike lin-joggers de har på HM nå på sommeren. https://www2.hm.com/no_no/productpage.0477600008.html De puster, ser ut som en ok sommerbukse men føles som joggebukser. Jeg kunne ha de på jobb, brukte litt pynta sandaler til.