Skravletråd februar 2021

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Så sykt sakte. Så mange bekymringer. Har TUL den 29. Føles ut som evigheter til. I tillegg begynte jeg å rekne på terminen i dag og fant ut at jeg kanskje er 2 eller 3 dager kortere på vei, selv det føles som et hav av tido_O. Er ikke helt sikker på hvordan det skal regnes med ivf. :shifty:
Jeg har også vært gjennom IVF, og har fått beskjed om å telle uttaksdag som «eggløsningsdag». Altså, 2 uker etter uttak så var jeg 4+0 :) Hvordan har du telt da?

Jeg har også vært gjennom IVF, og har fått beskjed om å telle uttaksdag som «eggløsningsdag». Altså, 2 uker etter uttak så var jeg 4+0 :) Hvordan har du telt da?
Først prøvde jeg en ivf-kalkulator, med insettdag, alder på embryo. Og så regnet uker ut fra termindato. Kom til å tenke på at hvordan svangerskapslengden regnes kan variere fra land til land. Så derfor brukte jeg samme metode som deg når jeg regnet selv.

Hva kan hjelpe mot halsbrann, får ikke sove
Godteriet Love Hearts er kjekt for mild halsbrann. Men pass på tennene, det blir fort mye sukker... Ellers får man også kjøpt middel på apotek som man kan ta når man er gravid

Godteriet Love Hearts er kjekt for mild halsbrann. Men pass på tennene, det blir fort mye sukker... Ellers får man også kjøpt middel på apotek som man kan ta når man er gravid

Signerer denne! Kan og funke mot kvalme.
Jeg spiste masse love hearst forrige svangerskap, fordi det hjalp for dette. Ikke spist siden, nå kan jeg ikke fordra det :hilarious::depressed:

Signerer denne! Kan og funke mot kvalme.
Jeg spiste masse love hearst forrige svangerskap, fordi det hjalp for dette. Ikke spist siden, nå kan jeg ikke fordra det :hilarious::depressed:
Ja jeg har fortsatt noen ubrukte ruller i skapet fra sist... Men jeg har vel aldri spist noe særlig med dette utenom i graviditeten. Min søster som er farmasøyt sier at de inneholder faktisk gammeldags medisin mot sure oppstøt, så det er ikke placebo heller.

Ja jeg har fortsatt noen ubrukte ruller i skapet fra sist... Men jeg har vel aldri spist noe særlig med dette utenom i graviditeten. Min søster som er farmasøyt sier at de inneholder faktisk gammeldags medisin mot sure oppstøt, så det er ikke placebo heller.

oi, så kult med sånn informasjon! :)

Jenter, i helgen ska vi i Kongeparken og jeg ELSKER alt av karuseller og bergogdalbaner osv, hvordan er det med det nå? Kan jeg kjøre noe? :p

Jenter, i helgen ska vi i Kongeparken og jeg ELSKER alt av karuseller og bergogdalbaner osv, hvordan er det med det nå? Kan jeg kjøre noe? :p
Det pleier vel å stå på de enkelte turene om det er lov for gravide? Usikker på hvor tidlig i svangerskapet det liksom gjelder, men.

Ingen stigning på de siste testene. Blodprøver og ultralyd til legen i morgen. Hatt vondt i ryggen de siste ukene, og etter at jeg brakk meg flere ganger i morges ble det så mye verre og har vansker med å bevege meg. Så sengeliggende med dystre tanker er ikke akkurat beste kombinasjon :sorry:

Ingen stigning på de siste testene. Blodprøver og ultralyd til legen i morgen. Hatt vondt i ryggen de siste ukene, og etter at jeg brakk meg flere ganger i morges ble det så mye verre og har vansker med å bevege meg. Så sengeliggende med dystre tanker er ikke akkurat beste kombinasjon :sorry:
Hvor langt er du nå? På et punkt blir jo testene faktisk svakere, selv om hCG stiger... Håper alt er fint

Noen som har noe imot om jeg lager noen utstyrstråder? Slik at vi får opp antall innlegg så vi får skjult gruppe? Tenkte vogntråd, babycall tråd, mammaklær tråd osv? litt tidlig men..

Her er det som jeg kom på:
Vogn
Babycall
Mammaklær
Babyklær
Pakkeliste - sykehus
Amming
MME - morsmelkerstatning
Vognpose
Bilstol
Babynest
Smokker
Stelleveske
Stelletilbehør - (kremer/vaskeservietter)
Babygym

Litt mye men kan sikkert ta noen av dem i samme tråd, bare et forslag :p Komm gjerne med noen forslag :)

Last edited by a moderator:
Åååå jeg synes ar tiden går så utrooolig sent om dagene... flere som skal ta tidlig ultralyd og når? Jeg tenkte uke 7. Tror ikke jeg klarer å vente lenger

skal ta neste uke når jeg er 7+5. Gleder meg veldig! Er så kvalm og dårlig om dagen så satser på en fin opplevelse ;)

Noen som har noe imot om jeg lager noen utstyrstråder? Slik at vi får opp antall innlegg så vi får skjult gruppe? Tenkte vogntråd, babycall tråd, mammaklær tråd osv? litt tidlig men..

Vogn
Babycall
Mammaklær
Babyklær
Pakkeliste - sykehus
Amming
MME - morsmelkerstatning
Vognpose
Bilstol
Babynest
Smokker
Stelleveske
Babygym

Litt mye men kan sikkert ta noen av dem i samme tråd, bare et forslag :p Komm gjerne med noen forslag :)
Kjør på ;)

Vogn
Babycall
Mammaklær
Babyklær
Pakkeliste - sykehus
Amming
MME - morsmelkerstatning
Vognpose
Bilstol
Babynest
Smokker
Stelleveske
Babygym

Gøy med utstyrsteåder!
En med bæretøy kanskje? :Heartred

Last edited:

Vogn
Babycall
Mammaklær
Babyklær
Pakkeliste - sykehus
Amming
MME - morsmelkerstatning
Vognpose
Bilstol
Babynest
Smokker
Stelleveske
Babygym

Du har ikke lyst å lage en "våre viktigste tråder" mens du er i gang? :angelic::joyful:

Vogn
Babycall
Mammaklær
Babyklær
Pakkeliste - sykehus
Amming
MME - morsmelkerstatning
Vognpose
Bilstol
Babynest
Smokker
Stelleveske
Babygym

La vist ut alle jeg :nailbiting: Noen som kommer på mer? :laughing002

Back
Topp