Skravletråd februar 2021

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Jeg har faktisk AVLYST tul i uke 9+3 til fordel for en i uke 11+4. Er stolt over at jeg faktisk ikke har tenkt meg på tul før jeg er nesten tolv uker :p det betyr at jeg er en hel del roligere denne gangen enn i mine tidligere svangerskap.

Det var noe og ja! De adapterne må jeg finne igjen:woot: helt geniale! Brukte de hele tiden sist gang!! :smiley-bounce012 har foreløpig bare kjøpt en body der det står storebror:love017 storebror skal få dele nyheten med plagget til de nærmeste når den tiden kommer:happy:
Åååå, det var lurt! Fin måte å fortelle det på!

Så antydning til blinking på ultralyd i dag. :Heartred Så mye bedre følelse enn for ei uke sida, der eneste tegnet til graviditet var fortykket slimhinne. Selv om en liksom vet at det er helt vanlig å ikke se noe så tidlig så setter det i gang tankene likevel.

Flere enn meg som blir veldig raskt andpustne for tiden? Peser meg opp enhver trapp :laughing002

Jeg hadde glemt at jeg blir så sinnsykt trøtt når jeg er gravid :sleep011

Jeg har faktisk AVLYST tul i uke 9+3 til fordel for en i uke 11+4. Er stolt over at jeg faktisk ikke har tenkt meg på tul før jeg er nesten tolv uker :p det betyr at jeg er en hel del roligere denne gangen enn i mine tidligere svangerskap.
Her er det motsatt, helt rolig sist gang men mye mer stresset nå. Hva er hemmeligheten? :nailbiting:

Jeg husket det i teorien, men ble likevel overrasket når det slo ut i praksis! Jeg har vært helt ubrukelig i dag :dead:

Tungt å være så trøtt! Mener å huske det var litt bedre i uke 20 og videre sist, men jeg tør ikke helt stole på hukommelsen min :hilarious:

Jeg var syyyykt trøtt forrige gang. Nå også forsåvidt. I går la jeg meg kl 18, det bar sinnsykt deilig.

Her er det motsatt, helt rolig sist gang men mye mer stresset nå. Hva er hemmeligheten? :nailbiting:

For meg handler det sannsynligvis om at det ikke er like mye på spill denne gangen. Hvis jeg faktisk mister så er fortsatt mitt yngste barn såppas liten at jeg har greit med tid på meg.
Også hjelper det at jeg har to. Jeg så på ett barn som "stakkars deg hvis jeg ikke får til søsken til deg" men nå har vi to, så de er iallfall to, på en måte.

I tillegg tror jeg at jeg valgte å bare legge bort de vonde tankene. Det er jo vanskelig, men jeg fikk det til denne gangen. En TUL endrer ikke resultatet, sa jeg til meg selv, så da sparer jeg heller pengene til en uke jeg kan se MASSE. de ul jeg har vært på i uke 9 har vært relativt kjedelige ift den i uke 12 sist. Og jeg kan ikke gjøre begge deler denne gangen.

Jeg hadde glemt at jeg blir så sinnsykt trøtt når jeg er gravid :sleep011
Ikke vært gravid før, men denne trøttheten har overrasket meg skikkelig.. Har virkelig INGEN energi etter jobb, kan fint sove 11 timer i døgnet og ganske så ubrukelig de timene jeg er våken (går heldigvis greit på jobb). Håper virkelig det blir bedre snart :dead:

Trøtt og andpusten! Og litt kvalm... Håper kvalmen ikke eskalerer.

I dag måtte jeg ringe sjefen og si jeg ikke kom på jobb. Har mer eller mindre bodd på badet siden vi sto opp. Har vært kvalm tidligere i denne graviditeten, men ikke spydd før nå. Jobber i barnehage og vi har turdag. Kjenner at jeg ikke orker å fly rundt oppi skogen å spy bak hvert tre i dag. :hungover:

Våknet opp og tenkte det var morgen, men merket meg at det var så rar farge på himmelen. 01.41 sa klokka... :banghead:

I dag er det legetime :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

kjenner jeg er så takknemlig for at jeg endelig er gravid:sign17

Så antydning til blinking på ultralyd i dag. :Heartred Så mye bedre følelse enn for ei uke sida, der eneste tegnet til graviditet var fortykket slimhinne. Selv om en liksom vet at det er helt vanlig å ikke se noe så tidlig så setter det i gang tankene likevel.

Så fantstisk❤️
Hvor langt var du på ultralyden?

Back
Topp