Skravletråd februar 2021

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Jeg har ingen symptomer så langt! Forrige gang (2 mnd siden) hadde jeg masse symptomer som sterk kvalme... med jenta mi hadde jeg også mye kvalme :wacky: er nok bare litt for lite på veg, eller kanskje jeg slipper unna denne gangen ;)

Dagen i dag skal brukes i sola. Minsten skal nok bade:D

Ja uff jeg husker den episoden i fjor. Stakkar, du så hun ble mer desperat fordi hun sikkert kjente at den verste kvalmen kom. Jeg overlevde luftetur med mamma i går uten at jeg var kvalm. Men var kvalm hele kjøreturen for å møte henne. Får nesten panikk av det. Ville jo ikke at hun skal vite det så tidlig heller.

Jeg skjønner du får dårlug samvittighet for 11 åringen. Er dette en tur som pappaen kan henne med på da? Og finne på en unnskyldning for at du må være hjemme istedet :p
Vi satser på å snakke opp og fram en roligere tur uten for mye stigning. Mannen haaater gåturer uten mål og mening (mer målrettet å skulle nå en fjelltopp), men han tar en for laget i dag :joyful:

Vi sitter ute og koser oss i finværet. En av naboene har fyrt opp bålpanne og effektivt røyklagt alle hus i nabolaget innvendig. Og de var ikke mottakelig for forespørsel om å slokke bålet :dead:
Så vi får bare sitte her ute på ubestemt tid, for inne kan vi ikke være :inpain::hilarious:
Det samme skjedde med oss i natt. Trodde det brant og bråvåknet. Deilig med helt nytt, rent og innrøyka sengetøy:hilarious:

Da ble det en UL i morra gitt. Må finne ut om det er ny MA eller liv der. Orker ikke gå unødvendig lenge med HG uten vits. Blir spennende. Er da 6+4 etter EL og 6+3 etter menstermin.

Bare jeg som syntes dagene går ufattelig sakte?
Begynner på jobb igjen på tirsdag, så da går kanskje dagene raskere.

Jeg syns heldigvis dagene flyr avgårde! Håper det fortsetter en stund til :rolleyes:

Veldig sakte. Spesielt siden jeg er 50% permittert og har hjemmekontor. Så jeg hverken møter folk i hverdagen eller får tiden til å gå med så lite jobbing. Mannen er på jobb hver dag så jeg ligger bare på sofaen og sloss mot kvalme og trøtthet. Og er bare 6+1. Det kommer til å gå tregt mot 12 uker :o det var dagens utløp for litt frustrasjon :p

Sykt, sykt sakte. Skal heldigvis tilbake på jobb i mårra, etter ei uke hjemme.

Synes tiden går veldig sakte, men samtidig veldig fort. Kan ikke tro at jeg allerede har gått over 6 uker?!:Heartred

Det går forferdelig tregt. Jeg føler at det er måneder siden jeg fant ut at jeg var gravid :wacky: Jeg går ut i ferie neste uke, og mistenker at tiden kommer til å gå enda saktere da-hvertfall fram til mannen min også tar ferie om en måned:D

Slenger meg på tråden! Testet positivt mandagen :love017og har allerede bestilt tul 10 juli :)har hittil hatt minimalt med symptomer sammenlignet med forrige svangerskap og dermed har det ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid:smiley-bounce022

Slenger meg på tråden! Testet positivt mandagen :love017og har allerede bestilt tul 10 juli :)har hittil hatt minimalt med symptomer sammenlignet med forrige svangerskap og dermed har det ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid:smiley-bounce022

Gratulerer og velkommen :greet025

Jeg føler tiden går så utrolig seint. Ønsker en tidlig ultralyd rundt uke 13-14. Men det høres så utrolig lenge ut til. :schocked028:schocked028:schocked028

Gratulerer og velkommen :greet025

Jeg føler tiden går så utrolig seint. Ønsker en tidlig ultralyd rundt uke 13-14. Men det høres så utrolig lenge ut til. :schocked028:schocked028:schocked028

Takk for det! Skjønner godt hva du mener! Egentlig var jeg også tenkt å vente til rundt uke 13, men det var faktisk min samboer som gjerne ville ha tidligere tul så nå blir det rundt uke 9 i stedet og føler selv at det er lenge til:bounce

Back
Topp