Han vil gjerne ha litt rundt kl 22 og kl2, men hender han "glemmer" det og sover gjennomAmmer du ofte på natten? Her har vi drevet å trent på å utsette ammingen til nermere og nermere morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han vil gjerne ha litt rundt kl 22 og kl2, men hender han "glemmer" det og sover gjennomAmmer du ofte på natten? Her har vi drevet å trent på å utsette ammingen til nermere og nermere morgen![]()
Så du skal på jobb i dag?Ja, desverre. Jeg er ikke klar for jobb. Sånn psykisk. Hjernen min er ikke klar. Ammetåke som bare juling ennå. Skjønner ikke hvordan dette skal gå
Haha, uff, da er man trøtt!Nei. Har hænt meg og en hel del
Så koselig med julebord!God morgen.
Etter en litt kort natt har jeg planer om å sove og slappe av mest mulig slik at jeg er opplagt til julebord i kveld![]()
Ja, utrolig at det skal måtte være nødvendig.Hadde samme problemet der vi bodde tidligere. Hjelper ofte å si i fra
Men utrolig irriterende ja![]()
Haha, nei, du ligger noen hestehoder foran enda!Da er du jo snart på 3000haa. Du når vel igjen meg snart. Om du ikke har gjort det allerede
![]()
Sov godt!Jeg trodde lille U bare ville ligge på armen og kose, så b egynte han å snorke høylytt.
Legger meg igjen, snakkes
Takk for det og i like måte!Masse lykke til med trekningen
Tar det ila dagen tenker jegJasså? Ja ja du får ta den en annan dag![]()
Er 8+3Litt av en drøm![]()
Hvor langt er du på vei?
Får se om jeg når 3000 til søndag300 innlegg foran meg
Akkurat det samme her.storgliser og skratter ekstremt når jeg kommer. Ligger å ser konstant etter meg om jeg bare er i rommetTrodde ikke denne fasen skulle komme nåeks så satt lille J på fanget til samboer mens jeg var å satt på en vaskemaskin. Da jeg kom tilbake sa jeg "hei" og smilte.
Ååh herreguuud da ble det liv i leirendet ble hyling fra ende til annen "mamma du må ikke forlate meg" gråting
![]()
Heia heiaJa, nå har jeg hatt noen vonde rier, så har fått tilbake troen på at jeg skal få baby i 2015 [emoji14]
Jeg vil sovemen N sover ikke. Mannen må sove da han er dårlig. Åååååå forbanna bass!!!
Null angst i kveld det må jubles for![]()
Ja siste mote nåSåkalt hurtigsvangeskap. Stikk motsatt av mitt [emoji14]
JeppAlltid lurt å vaske før en syr, så har det krympet ferdig!
Håper du fikk ei god natt daJa var så utrolig trøtt.
God morgenGod morgen alle sammen![]()
En liten tur på besøk til bror. Enn dine?Hva er planene for dagen?