Skravletråd desember

De unga altså :p her har jeg bært på henne i timesvis idag.. ingen andre er visst god nok når jeg er der. Var å henta en pakke på posten. Den halvtimen jeg var borte sov hun. Jeg kom hjem og hun var våken. Alt var greit inntil hun hørte jeg kom. Da ble det sutring hos pappa og storglis når jeg tok henne :p
Trodde ikke denne fasen skulle komme nå :o eks så satt lille J på fanget til samboer mens jeg var å satt på en vaskemaskin. Da jeg kom tilbake sa jeg "hei" og smilte.
Ååh herreguuud da ble det liv i leiren :p det ble hyling fra ende til annen "mamma du må ikke forlate meg" gråting :p

Åååh. Det er så unødvendig. Vi hadde en husvert før som kunne spille skikkelig høyt med ekstrem bass i timesvis hver dag.... holdte på å bli gærn
Man blir gal av det ja .... Ikke gitt seg enda -.-

Jeg vil sove :( men N sover ikke. Mannen må sove da han er dårlig. Åååååå forbanna bass!!!

Null angst i kveld det må jubles for :D

Her så ligger gubben å snorker værre enn ett sagbruk :o har sparka borti han en del ganger nå :p

Hehe!! Gubben min var kjempe sliten i dag og snorker verre enn verst. Har ikke hjerte til å sparke borti han siden han var så utslitt :p

Krysser fingrene for at snorkingen roer seg etterhvert :) :p

Blitt stor gutt allerede :D vi planlegger 6 mnd bilder i januar :D

Hihi :) ja blir 1år 26 desember.

Jaa :) er koselig med sånne bilder. Tok noen selv da han var 6 mnd jeg ble ganske fornøyd med :) men nå følte jeg for å ha fotograf. Så jeg kan styre med han og slippe å ta bilde samtidig :P

Back
Topp