God natt og sov godtDa er det leggetid for meggod natt til dere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt og sov godtDa er det leggetid for meggod natt til dere
![]()
Trodde ikke denne fasen skulle komme nåDe unga altsåher har jeg bært på henne i timesvis idag.. ingen andre er visst god nok når jeg er der. Var å henta en pakke på posten. Den halvtimen jeg var borte sov hun. Jeg kom hjem og hun var våken. Alt var greit inntil hun hørte jeg kom. Da ble det sutring hos pappa og storglis når jeg tok henne
![]()
Man blir gal av det ja .... Ikke gitt seg enda -.-Åååh. Det er så unødvendig. Vi hadde en husvert før som kunne spille skikkelig høyt med ekstrem bass i timesvis hver dag.... holdte på å bli gærn
Sove godtDa er det leggetid for meggod natt til dere
![]()
Ja, nå har jeg hatt noen vonde rier, så har fått tilbake troen på at jeg skal få baby i 2015 [emoji14]Går det fremover?
Mhm, blir detBlir som en ny unge etter behandling![]()
Ser denJa. Vil ha ca 3 år så![]()
Her så ligger gubben å snorker værre enn ett sagbrukJeg vil sovemen N sover ikke. Mannen må sove da han er dårlig. Åååååå forbanna bass!!!
Ja ja min trenger verkligen det. Flera gånger om samma sak
Her så ligger gubben å snorker værre enn ett sagbrukhar sparka borti han en del ganger nå
![]()
Håper det har gitt seg nå og du soverJeg vil sovemen N sover ikke. Mannen må sove da han er dårlig. Åååååå forbanna bass!!!
Så braNull angst i kveld det må jubles for![]()
Høres kjent utHer så ligger gubben å snorker værre enn ett sagbrukhar sparka borti han en del ganger nå
![]()
Du da, hvorfor sover ikke du????Håper det har gitt seg nå og du sover
Her så ligger gubben å snorker værre enn ett sagbrukhar sparka borti han en del ganger nå
![]()
Min også [emoji14] dvs, han snorker faktisk ikke, men sover tungt i sengen bak meg.Hehe!! Gubben min var kjempe sliten i dag og snorker verre enn verst. Har ikke hjerte til å sparke borti han siden han var så utslitt [emoji14]
Krysser fingrene for at snorkingen roer seg etterhvert[emoji14]
Blitt stor gutt alleredevi planlegger 6 mnd bilder i januar
![]()
Ja, jeg vet. Og jeg som var ganske følsom fra før av har det skikkelig ille nå. Haha![]()