Sov godt daLagt meg i senga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt daLagt meg i senga!
Joda, men er masse dager innimellom som jeg skal på jobbEr da jul. Da skal vel du også være med familien
Det er detÅ det er kjedelig det
Hadde samme problemet der vi bodde tidligere. Hjelper ofte å si i fraHihi, ja, jeg og igrunnen.![]()
Ser på Home and awayBare slappe av?
Aw, takk søte du♡ Tenker å lage opp litt mapper, stellematter, smekker og sånt og kanskje åpne en liten etsy butikkså flink som du er vil jeg tro du klarer det fint![]()
Jeg ogsåDa har jeg også lagt meg. Blir et par minutter til med skravling da.![]()
NettoppNei, man kan bli gal av mindre!
Ja nå er det endelig detStraks torsdag da
Så hun er sålangt en "lett" unge?vel hun er jo med overalt hun da. På shoppingen sov hun hele tiden for eks![]()
Hjemmebesøket gikk veldig fint![]()
Ja, det blir nok jul helt til påske her i husetHihide øver masse for tiden!
Og da er det håndballkamp igjenStraks torsdag da
Tenk så koselige bilder daJa, å så kommer oldeforeldrene å skal være med på bilder med hanhan er virkelig deres øyesten. Å de bruker mye tid å penger på han. Så det blir veldig koselig for dem å ha noen fine bilder sammen med han.
Da skjønner jegLurer
Ser på Home and away
Har jobbet natt i 14 årDeilig å legge seg når du kommer hjem da
Har du jobbet natt i mange år?
Som blir spennenddOg da er det håndballkamp igjen![]()
Gjør du det. Kl 23 ringer politi??Om ti minutter kan du ringe politiet.![]()
Ja, men i betong blokk er det vanskelig å vite hvorOm ti minutter kan du ringe politiet.![]()
Deilig å legge seg nydusjetJa må har eg dusjat å lagt meg i sængen . Pakkerna får vi ta imon
Da blir det en spennende tid på jobben på nyåretJeg leste noen e-post før i dag.
De var om et prosjekt på jobben jeg er satt på, og det så veldig spennende ut.
Nå begynner jeg virkelig å glede meg til å komme tilbake![]()