Ja ja de e sikkert obehageligt før de StakkarnaJa. Her sikles det ekstreme mengder og alt gnages på. Vært sånn en stund, men ekstremt i det siste. Så tenker tenner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ja de e sikkert obehageligt før de StakkarnaJa. Her sikles det ekstreme mengder og alt gnages på. Vært sånn en stund, men ekstremt i det siste. Så tenker tenner.
Det er borte nåJa de sa du ja. Er de bedre nå??
Ja :/ håper tanna kommer snart om det er den...Ja ja de e sikkert obehageligt før de Stakkarna
Ja de e væl ikke allt du kan vaska sammenJa. Men 3 av de var med stoff jeg skal sy med. Skal lage barneting av de så vasker før jeg syr de.og kunne ikke blande de ulike stoffene. Så ble noen ekstra
Praktisk!Pleide alltid å sparke der han prata til magen. Og om hun sparka på en vondt plass,var det bare å få gubben til å få henne til å sparke på en annen plass. Funkahaha
Nei. Knæsje og lyse farger går ofte ikke helt sammenJa de e væl ikke allt du kan vaska sammen
Off jaa..var en tur hus svigerfar, hun pleier alltid å elske å sitte på fanget hans, but not todayDer og ja! Hun er blitt skikkelig mamma dalt![]()
Litt men mest bassen. Jenta mi våkna for melk og får ikke sove pga detHører du musikken?
Takk ja lika greietMå bare få det unna. Lykke til i morgen![]()
Hihi. Har og film fra mange stunder med voldsomme spark og rullinger i magen.Praktisk!morsomt å kunne fortelle hun det når hun blir eldre da
![]()
Åååh. Det er så unødvendig. Vi hadde en husvert før som kunne spille skikkelig høyt med ekstrem bass i timesvis hver dag.... holdte på å bli gærnLitt men mest bassen. Jenta mi våkna for melk og får ikke sove pga det![]()
Morsomt å ha!Hihi. Har og film fra mange stunder med voldsomme spark og rullinger i magen.![]()
De unga altsåOff jaa..var en tur hus svigerfar, hun pleier alltid å elske å sitte på fanget hans, but not todaymama is the big hero
![]()
JaaMorsomt å ha!Det skal jeg passe på å gjøre også!
Goood nattDa er det leggetid for meggod natt til dere
![]()
God nattDa er det leggetid for meggod natt til dere
![]()
Hurra for detOg da er det snart helg
300 innlegg foran megBlitt mer enn jeg trodde ja![]()