Haha tenkt visst du ringer politi å de visar seg vare vaskemaskinenMhm og blir bare verre -.- lurer på om det er vaskemaskin jeg .....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha tenkt visst du ringer politi å de visar seg vare vaskemaskinenMhm og blir bare verre -.- lurer på om det er vaskemaskin jeg .....
Ja ja min trenger verkligen det. Flera gånger om samma sakMhm..på det meste!![]()
Ja de hoppas eg og. Hatar bara å spretta benen derLykke til
Håper det går greit.
Går det fremover?Jeg er på føden og er varm [emoji14]
TakkMasse lykke til![]()
Det er sant. Sitter og venter på en maskin med stoff jeg har vasket. Så slipper jeg å ta den imorgenJa liker å få gjort ting med en gang. Slipper eg det imon
Kan skjønne den. Er det rutinekontroll eller?Ja de hoppas eg og. Hatar bara å spretta benen der
Ja. 3 ganger til nå. Småvåkning.Våkna hon igjen?
Full romstering?*nå feires det med kick-boksing i magen over all twisten som er spist i kveld*(eller kanskje det er et hint om at hun har fått nok stakkar)
Veldigt lurtDet er sant. Sitter og venter på en maskin med stoff jeg har vasket. Så slipper jeg å ta den imorgen![]()
Uff. Har hon vont noen plats eller vad?Ja. 3 ganger til nå. Småvåkning.
Uff... skjønner. Vært hos gyn og hatt sikkert 10 undersøkelser de siste 5 mnd..Skall till gyn imon. Hatar sånt.
Tror hun øver på backflip eller dobbel saltoFull romstering?
Ja, jeg vet. Og jeg som var ganske følsom fra før av har det skikkelig ille nå. HahaNei, det kan være veldig fint noen ganger og utrolig plagsomt andre gangerføles som jeg kunne fylt et svømmebasseng på dette året jeg har vært mamma. Med alle tårene jeg har "spytta" ut
![]()
Da er det jo noe annet. Vaske klær vs bass..Mhm og blir bare verre -.- lurer på om det er vaskemaskin jeg .....
Nej eg bestillde en time selv før eg føler ting ikke er som de skall der nede.Kan skjønne den. Er det rutinekontroll eller?
Ja absolutt. Shit, jeg gleder meg til kampDet gjør vi
Og at keeperen vår er tilbake i topp form![]()
Har du?? Blæææ liker de ej men eg måtteUff... skjønner. Vært hos gyn og hatt sikkert 10 undersøkelser de siste 5 mnd..
Åja. HeheVar det jeg mente, vi har det så sjelden![]()
Sikkert vaska 6 maskiner idag :OVeldigt lurt![]()