Tenk så koselige bilder da
Herlig!![]()
Ja tror det blir en hyggelig dag med fine minner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk så koselige bilder da
Herlig!![]()
Nettopp![]()
Derfor tenker vi bare gode tanker![]()
De vokser så fort, tenk at det er så lenge siden allerede!Har miniblomst blitt så stor allerede
Har baby kommet nå?? (leser videre for å se)Jeg er på føden og er varm [emoji14]
Alltid lurt å vaske før en syr, så har det krympet ferdig!Ja. Men 3 av de var med stoff jeg skal sy med. Skal lage barneting av de så vasker før jeg syr de.og kunne ikke blande de ulike stoffene. Så ble noen ekstra
Oi, så spennende!!Jeg er på føden og er varm [emoji14]
Var veldig herligDet hørtes fristende ut![]()
Ja var så utrolig trøttLegge deg?
Skulle egentlig gjort ferdig kakemennene jeg men utsatte resten til idagDe fristar å legga seg i sengen her ocå men har noen ting eg skull ha fått gjort.
Kvalmen er fortsatt tilstede:-/. Vil ikke slippe takethvordan er formen?![]()
Haha problemet her er at han sover så godtHehe!! Gubben min var kjempe sliten i dag og snorker verre enn verst. Har ikke hjerte til å sparke borti han siden han var så utslitt![]()
Krysser fingrene for at snorkingen roer seg etterhvert![]()
![]()
Prøver å skravle litt jeg også men tviler på premieHellandussen, skulle tro at jeg ikke vil vinne noen premier denne måneden, så lite som jeg skravler!
Travle dager, vet ikke om i morgen blir bedre heller. Hva har dere gjort idag?
Han snorker vanligvis ikke så mye, men nå er det en liten forkjølelse over ossHøres kjent ut
God morgen KenguGod morgen alle sammen![]()
Ja gjorde det:-/. Med en liten som kommer over i vår seng ila natten blir det dårlig søvn fra da. Og utrolig trøtt for tidenTar du kvelden allerede?![]()
Planer for dagen?God morgen Kengu![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()