Få ut denne ungen!!! [emoji14]Hva er planene for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Få ut denne ungen!!! [emoji14]Hva er planene for dagen?
Er påmeldt på en fritidsgård med den åpne barnehagen idag. Er egentlig superkvalm så får se om jeg sender gubben istedenforHva er planene for dagen?
HahaJa, det blir nok jul helt til påske her i huset![]()
Heldige duAh skjønner .
Ingen jobb her
Og puta er klissvåtOhh ja Hærligt men de håret mitt bli ju aldrig tort . E lika vått imon tidligt
Hva skjer idag da?Hallo eg gruar meg till imon![]()
Kjenner jeg er bittelitt misunneligNei, bare leid nå for i år![]()
Må jo være frustrerende for han ogsåJa.. Gubben er fantastisk og hjelper til masse. Men blir sliten selv. Han kan ta henne, men hun roer seg ikke helt om hun først gråter. Da er det kun mamma som funker.
Jasså? Ja ja du får ta den en annan dagSkulle egentlig gjort ferdig kakemennene jeg men utsatte resten til idag![]()
Blææ liker de ikke. Eg brukar legga 2 håndklær på putenOg puta er klissvåt![]()
Litt av en drømDrømte i natt at jeg endte med å føde tvillingjenter idag som gubben ville skulle hente camilla og Elizabeth. Kunne ikke forstå hvorfor ungen (e) kom allerede nå siden jeg ikke var så langt på vei og de var fullbårne
.
Bra det ikke er bare meg da.I know the feeling![]()
Godmorgon . Ska till gyn . Hatar såntHva skjer idag da?![]()
Uff då allt de man drømmer nær mam er gravidDrømte i natt at jeg endte med å føde tvillingjenter idag som gubben ville skulle hente camilla og Elizabeth. Kunne ikke forstå hvorfor ungen (e) kom allerede nå siden jeg ikke var så langt på vei og de var fullbårne
.
Den har vært i siktet hele måneden den.Da har du jo snart vugga i sikte![]()
GodmorgonJeg sovna veldig akutt i går, med telefonen i hånd!
God morgen dere! Håper dere har sovet godt?
Nå skal jeg kjøre vesla til skolen, så er jeg klar for litt skravlings.![]()