Så gøy han går i speiderenIkke noe spennende.
Kose meg her hjemme til jeg henter eldsten tidlig.
Han må gjøre lekser før speideren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy han går i speiderenIkke noe spennende.
Kose meg her hjemme til jeg henter eldsten tidlig.
Han må gjøre lekser før speideren
Ja. Ring bare om det kommer tilbakeBle faktisk litt usikker selv, men siden det ble litt bedre etter søvn og mat så avventer jeg. Tar kontakt i morgen hvis det fortsatt er det samme..
Hørtes deilig utFikk sovet 1,5 timer![]()
Jeg skal se an litt nå før jeg evt tar kontakt. Veldig ubehagelig var det i alle fall:/Ja. Ring bare om det kommer tilbakehøres jo ikke helt bra ut. Du kan jo også bare ringe og høre om de vil ha deg inn på evt en sjekk?
HeheJa verkligen . Får si sånn som mannen sa. De var noet me lura på . Så sier han kan du ikkje spør på bv der får du så mye svar![]()
Gjør detJeg skal se an litt nå før jeg evt tar kontakt. Veldig ubehagelig var det i alle fall:/
Uff da, stakkars.Godmorgonskall bara vara hjemma med mina 2 barn. Minst møjligt
.
Har 3 åringen hemma fra bhg. Han hade feber på 38 imorges så får hoppas de blir bedre.
Satser på detGjør dethåper det gir seg
![]()
Da har du middagstipsOhh fiskeboller så gott. De e sikkert 1 år siden spiste det
Lager de like før julMen fra det er ferdig, så har det så dårlig holdbarhet. Hva gjør du med det?
Er det ikke sånn hver morgen?ja akkurat idag var ganske så rolig![]()
Men det rekker du ikke.Vet ikke. Venter på tlf fra sykehuset for å få time til kontroll. Blir vel ikke no igangsetting før uti neste uke tenker jeg.
Leste det etterpå. Du får bare stå på kravene dine!!skrev det litt lengre opp. er skolen. skal skrive bacheloroppgaven, men de påstår nå jeg ikke har levert inn skisse, problemstiling eller fullført arbeidskrav og fått veileder ifjor. men det gjorde jeg, og det fikk jeg jo. Han som sier det, er faktisk han jeg fikk som veileder OG hadde presentasjon for. Får bare krangle litt med de![]()
HahaRimelig urinert håper jeg da ikke du hadde blitt?haha
Ja.. får krangle litt med de. Nekter å utsette utdannelsen enda et år...
Jo da, hva har skjedd?Fytti, NÅ ble jeg forbanna!!:O
Ja. Det skal jeg! Vet jeg har gjort det som trengsLeste det etterpå. Du får bare stå på kravene dine!!
Det er bragikk veldig fintsovet halvannen time nå så skal jeg til legen for henvising til gyn. deretter hjem å få ryddet litt
så skal jeg sove litt til og dra i bhg for juleverksted
![]()
Syns det høres ut som om han roter litt.Skolen...
Skulle ta bacheloroppgaven min forrige høst i ordinært løp. Men siden jeg ble gravid med termin 1 august og masse plager, klarte jeg ikke over alt. Det ble dermed med de 4 eksamene i mai og måtte utsette bacheloroppgaven.
Har gjennomført arbeidskravet og presentasjonen som er obligatorisk for å få skrive den. Og fikk beskjed fra skolen om at jeg skulle ta kontakt i januar som kommer nå, for å melde meg opp til den igjen.
Vel.. jeg tok kontakt med de nå i midten av november. Og plutselig skriver en av de som styrer med dette (og som var min veileder tildelt) at jeg ikke har levert inn noe forrige høst eller fått utdelt veileder. Så det er for sent å begynne nå.
Hva f*? Han var faktisk min veileder, og jeg har jo til og med stått foran han og hele klassen på 30 stykker og hatt en presentasjon om hele greia... Og nå sier de jeg ikke får levere??
Skole. De påstår jeg ikke kak skrive bacheloren min pga ikke fullført arbeidskrav. Men de gjorde jeg forrige høst.. så vet jeg har lov. Får krangle littJo da, hva har skjedd?
Må setta det på handlelista førstDa har du middagstipsvi spiste det forrige uke
![]()