Det gjorde jeg ogsåLeste du gjennom alt?:O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde jeg ogsåLeste du gjennom alt?:O
Så hærligtFikk sovet 1,5 timer![]()
Så er de så forskjellige men kanskje ikke så rart når det er 8,5 år mellom de HeheMen jeg er imponert over dere som har 3+ med barn, det er jo noe som skal følges opp hele tiden
![]()
Han er det, ser at han driver og "kler på seg" matten igjen nåHahaså herlig tass du har
![]()

Ja nå ser du jo lys i tunnelenehhh ja! det har det vært![]()
Men nå er jeg ikke utålmodig mer...for nå er det snart igangsettelse uansett![]()
Åh, for et nydelig navn forrestenLinus elsker det![]()
Han bruker fortsatt bleie på dagen daKanskje klar for å slutte da? 2 åringen sluttet med bleie i sommer. Nektet bleie på natta etter et par uker som bleiefri på dagen. Har gått veldig finti starten satt vi henne på potta inne på rommet hennes før vi la oss. Det gjør vi ikke lenger, for nå rekker hun opp til dørhåndtaket og kommer seg ut
![]()
Haha, er jeg dlink å krangle?Akkurat det har jeg fått inntrykk av at du er flink til, og som regel får det som du vil
Lykke til
Prøver å bare kalle han eldsten siden detter er ett offentlig sted hvor alle kan lese, men det glipper litt en gang i blantÅh, for et nydelig navn forresten![]()
Japp . Du som e 3 barnsmor å sikkert massa erfaring . Kan eg kanske spør degHar han fått paracett?
Herlige premierUtrolig mange fine premier
Tror jeg sliter med kravene da
Denne mnd klarte jeg bare litt over 700![]()
Hvilke vil han ha?Da har gubben funnet ut hvilke julekaker han har lyst på. Så får vel så smått begynne å bake litt om ikke så lenge
![]()
Ikke helt.Haha, er jeg dlink å krangle?hihi.
Men skal nok få de overbevist![]()
Uff...så vondt når de sliterJabegynte med at han gråt i senga i går kveld fordi han hadde så vondt i magen. Og når brekninger bare fortsetter lenge etter at magen er tom og... Åh, vondt i hjertet ♡ virker som det har gitt seg nå.
Ja, nå må den babyen se å få opp farta!![]()
Hehe. Liker å tro jeg er detIkke helt.
At du er flink til å argumentere saklig for din side av saken og få det som du vil
At dere orkerDet gjorde jeg også![]()
Det synes jeg du skalGod morgen folkens! Skal jeg prøve meg på toppremien denne mnd eller?![]()
HeldigvisSå bramen då er dere sikra bhg plats då
Nå er jeg nesten flauJapp . Du som e 3 barnsmor å sikkert massa erfaring . Kan eg kanske spør deg. Har merka att han har haft mørk grå/ svart avføring de Sissta 3 Dagarna. Har du upplevd noe sånt eller hørt noet ??