Skravletråd desember

Så er de så forskjellige men kanskje ikke så rart når det er 8,5 år mellom de Hehe :P Men jeg er imponert over dere som har 3+ med barn, det er jo noe som skal følges opp hele tiden :)

Blir litt forskjell da ja. Merker det her også selv om det er 4,5 år mellom fe to eldste (de tre yngste er så tette at det i seg selv er travelt :p)
Eeh, ja det er hele tiden noe som skal følges opp.

Kanskje klar for å slutte da? 2 åringen sluttet med bleie i sommer. Nektet bleie på natta etter et par uker som bleiefri på dagen. Har gått veldig fint:) i starten satt vi henne på potta inne på rommet hennes før vi la oss. Det gjør vi ikke lenger, for nå rekker hun opp til dørhåndtaket og kommer seg ut:)
Han bruker fortsatt bleie på dagen da:) 3,5 år og uinteressert i både do og potte...

Hadde verdens stolteste jente igår kveld som gav tidenes glis og latter til kamerat på babycallen.

Plutselig hadde hun klart å rulle på magen selv med babynestet liggende der.

Da er det lov å være stolt når hun har jobba med oppgaven i ei uke ;)

Ja:( begynte med at han gråt i senga i går kveld fordi han hadde så vondt i magen. Og når brekninger bare fortsetter lenge etter at magen er tom og... Åh, vondt i hjertet ♡ virker som det har gitt seg nå.
Ja, nå må den babyen se å få opp farta! :D
Uff...så vondt når de sliter:(
Bra han er bedre nå!

Japp . Du som e 3 barnsmor å sikkert massa erfaring . Kan eg kanske spør deg :) . Har merka att han har haft mørk grå/ svart avføring de Sissta 3 Dagarna. Har du upplevd noe sånt eller hørt noet ??
Nå er jeg nesten flau :oops:
Vet ikke, det å hjelpe på do har liksom vært mannen sin jobb...

Vi har mistet tilsammen 5 spirer, de fleste i uke 9-10.
3 mellom 1. og 2., og 2 mellom 2. og 3.
Når jeg er gravid i første trimester klarer jeg ikke den luktes så mannen tar slike bleier og hjelper på do da, og det har bare blitt naturlig at han har fortsatt med det

Back
Topp