Han er mailtype. Telefon tar de aldri for han har forelesninger. Men venter på svarSyns det høres ut som om han roter litt.
Ring han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er mailtype. Telefon tar de aldri for han har forelesninger. Men venter på svarSyns det høres ut som om han roter litt.
Ring han
Hahaha. Hva skulle du eeegentlig skrive?Hahatidenes skrivefeil
![]()
Ja takk. Den var 39,4 kl 12. Så ser ikkje ut som det gir seg.Uff da, stakkars.
Masse god bedring
Jeg kokte krepsehalesuppe i går kveld som bare skal varmes opp i dagVad skall dere ha till middag idag ? Eg e tom på ide. Er ganska trøtt på å laga middag nå før tiden
Leste du gjennom alt?:OEndelig lest meg gjennom tråden. Dere har skravlet bra på morgenen i dag![]()
Hahaha ja de e væl de endaste han syns e bra me bv eller så førstår han ikkje vad me gjør hee inneHehebra de også har skjønt det
![]()
Høres ut som en perfekt start på dagenGod morgen damer!
Vi startet dagen med koselig julefrokost, tente lys og julesanger.
6-åringen så barnas superjul og proklamerte "denne liker jeg!"
1-åringen er på vei til sin første nissefest og ser ut som en nydelig liten nissegutt. Minstemor på 2 1/2 måneder sover fortsatt.
Det er godt med desember![]()
Linus elsker detSå gøy han går i speiderenGubben håper dattera vår en dag vil inn i det. Han gikk i det selv som ung
![]()
Haha
Var det, og jeg trengte det veldigHørtes deilig ut![]()
Mm gott. Har bara lust å be mannen køpa med mat hjem idag.Jeg kokte krepsehalesuppe i går kveld som bare skal varmes opp i dag![]()
Laget de for to dager siden, venter nå ved postkassaHar dere fått laget julekort som skal sendes ut enda?
Du fortjener en skikkelig sykehusmiddagBlir enkel og grei ukesmeny denne uken![]()
Nå må det jaggu bli noe sykehusmat på meg snart!!!
Akkurat det har jeg fått inntrykk av at du er flink til, og som regel får det som du vilSkole. De påstår jeg ikke kak skrive bacheloren min pga ikke fullført arbeidskrav. Men de gjorde jeg forrige høst.. så vet jeg har lov. Får krangle litt
Så braså praktiskHøres ut som en fin barnehage
Edit: vi har krav på b.hageplass. så et sted får hun plass![]()
Verdt et forsøkEr det jeg håper på ihvertfall. Må få ryddet litt først. Gubben er fæl med å legge masse inn dit som ikke skal ligge i veien i stuen. Så må gjennom og kaste litt tenker jeg
.
Ja, det var 150 innlegg allerede når jeg tittet innomEndelig lest meg gjennom tråden. Dere har skravlet bra på morgenen i dag![]()
Har han fått paracett?Ja takk. Den var 39,4 kl 12. Så ser ikkje ut som det gir seg.
Men hun synes vel det var stas?Hun forstod ikke så mye av det!