Du må gjerne kommeNami nami de let gott . Inviterer du meg øver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må gjerne kommeNami nami de let gott . Inviterer du meg øver?
uff. er du syk ?Hadde planer om en tur til byen, men ble brått uvel. Så da blir det nok sofaen resten av dagen:/
Enn der?
Du får ta med deg noe egentlig kjøtt daFast ikke svine kjøtt . Kan slippa det![]()
ja akkurat idag var ganske så roligDet høres ut som en idyllisk morgen![]()
Trodde ikke det, men blir usikker.uff. er du syk ?
blir nok innedag siden frøknas vannkopper ikke er helt borte enda. gubben er hjemme idag. så må vel sende han på butikken. Han blir gærn av å være inne en hel dag![]()
ah. vet de sier at det ofte blir endel mer sykdom jo flere barn det er. naturlig nok.De er 4 avdelingar . Antall barn vet ej ikke men en kommunal bhg. Den din ska børja i då??
Jeg drømmer også de rareste ting for tidenInatt drømde eg att ej børjade jobba på sykehjem igen. Og eg kunde ikkje en eneste ting om jobben. Allt Var så nytt før meg. E ju 3 år siden eg var imon den jobben.
Per idag har eg ikkje planer om å jobba på sykehjem .allt de man drømmer om
uff, høres ikke bra ut :/ Noe å ringe lege for eller tror du det går over?Trodde ikke det, men blir usikker.
Ble så svimmel, kvalm og kakdsvettet. Kom meg bort til sofaen og sovnet da. Kjenner jeg er slapp enda, men bedre![]()
Hoho handle julegaver høygravid virker grusomtKan jeg tenke meg til! Kjenner jeg er veldig glad for at jeg er nesten ferdig mengd alle gavene. Planla å bli ferdig tidlig pga at jeg ikke ville stress med gaver i desember, siden vi venter baby![]()
Fikk sovet 1,5 timerTa deg en hvil dupleier selv å hvile nær minsten sover
Hva nå? :/Fytti, NÅ ble jeg forbanna!!:O
Ble faktisk litt usikker selv, men siden det ble litt bedre etter søvn og mat så avventer jeg. Tar kontakt i morgen hvis det fortsatt er det samme..uff, høres ikke bra ut :/ Noe å ringe lege for eller tror du det går over?
Ikke noe spennende.Morn derehva skal dere idag?
Den avd gutten går i er de 19 st. Detta er en barnehage næra sjøen. Vi ser ned till barnehagen fra vårat hus.ah. vet de sier at det ofte blir endel mer sykdom jo flere barn det er. naturlig nok.
vi flytter 1 mars til en annen kommune. så vet ikke helt enda. hun skal ikke bynne før i august. har håp om å få henne inn i en barnehage der vi skal flytte som har god rykte på seg. Relativt ny og ikke altfor mange barn per avdeling. Og der de er mye ut![]()
skrev det litt lengre opp. er skolen. skal skrive bacheloroppgaven, men de påstår nå jeg ikke har levert inn skisse, problemstiling eller fullført arbeidskrav og fått veileder ifjor. men det gjorde jeg, og det fikk jeg jo. Han som sier det, er faktisk han jeg fikk som veileder OG hadde presentasjon for. Får bare krangle litt med deHva nå? :/
For noen idioter!!! Jeg hadde blitt rimelig urinert jeg også!Skolen...
Skulle ta bacheloroppgaven min forrige høst i ordinært løp. Men siden jeg ble gravid med termin 1 august og masse plager, klarte jeg ikke over alt. Det ble dermed med de 4 eksamene i mai og måtte utsette bacheloroppgaven.
Har gjennomført arbeidskravet og presentasjonen som er obligatorisk for å få skrive den. Og fikk beskjed fra skolen om at jeg skulle ta kontakt i januar som kommer nå, for å melde meg opp til den igjen.
Vel.. jeg tok kontakt med de nå i midten av november. Og plutselig skriver en av de som styrer med dette (og som var min veileder tildelt) at jeg ikke har levert inn noe forrige høst eller fått utdelt veileder. Så det er for sent å begynne nå.
Hva f*? Han var faktisk min veileder, og jeg har jo til og med stått foran han og hele klassen på 30 stykker og hatt en presentasjon om hele greia... Og nå sier de jeg ikke får levere??
Haha takk snill du erDu må gjerne komme![]()
![]()
så praktiskDen avd gutten går i er de 19 st. Detta er en barnehage næra sjøen. Vi ser ned till barnehagen fra vårat hus.
Veldigt praktiskt . 2 minut å gå ned
Går hoppas dere får henne in i bhg.
gikk veldig fintHvordan gikk det?![]()
Rimelig urinert håper jeg da ikke du hadde blitt?For noen idioter!!! Jeg hadde blitt rimelig urinert jeg også!