Tror ikke vi kan høre på han mannen din. Pynt i vei!Nei, det er det jeg og mener! :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke vi kan høre på han mannen din. Pynt i vei!Nei, det er det jeg og mener! :O
Skolen...Hva skjer?
Ja verkligen rart. Drømde her och natten att mannen hade pyntat hela Hagen vår i julelysHehe, ja rart hvor mye som kan dukke opp i hodet når man sover!
Uff ja de gjør eg og. Da ska jenta mi børja og en kommer ha en liten hjemma. Så blir væl sykdom och stressKjenner jeg gruer meg litt til neste høst da mi skal begynne.
Uff ja de gjør eg og. Da ska jenta mi børja og en kommer ha en liten hjemma. Så blir væl sykdom och stress
De er 4 avdelingar . Antall barn vet ej ikke men en kommunal bhg. Den din ska børja i då??Er det en stor barnehage de går/skal i?
Koselig å se deg igjenJeg aner ikke hvor mye liv det pleier å være lenger, jeg er nesten aldri her lenger![]()
Der var det mye godtI hvertfall kakemenn, riskaker og krumkaker. Gubben har i tillegg påtatt seg ansvaret med å lage pepperkakehus
. Så får jeg se om det kommer flere kaker
![]()
Jeg er også ferdig med innpakking. Ikke veldig hyggelig på senter nå, hvertfall ikke om man MÅ kjøpe noe. Bedre å sette seg ned og heller se på alle som stresser rundt mens man tar seg en kakao![]()
To stykk krever sin tid de altså, så kan forstå at tiden ikke står mye stille da heller![]()
Ja, det er fint å ha en plass å spørreHaha eg trivs her inne og eg har fått så mye tips og råd
Håper det gikk fint å stå oppFortsatt også![]()
Må opp 6.30![]()
Skjønner godt om du gjør detGod morgen folkens! Skal jeg prøve meg på toppremien denne mnd eller?![]()
Hurra jaGod morgen og hurra for desember!![]()
Akkurat våknet etter en dupp her nåDa sover endelig lille U igjen, så da legger jeg meg også
Det lover bra for mnds premierI dag begynner småen i barnehagen å jeg har enda ikke jobbgitt hvor jeg kommer til å henge når jeg har litt fritid
haha
Ja, og trenger jo nesten alt! Skal du gå all in?Skjønner godt om du gjør det
Veldig flotte premier![]()
Ja verkligen . Får si sånn som mannen sa. De var noet me lura på . Så sier han kan du ikkje spør på bv der får du så mye svarJa, det er fint å ha en plass å spørre![]()
Hadde planer om en tur til byen, men ble brått uvel. Så da blir det nok sofaen resten av dagen:/Morn derehva skal dere idag?
Krysser fingrene for at hun vil komme I dagTusen takk for det![]()
Aldri vært på den til termin så ny opplevelse![]()