Skravletråd desember

Skolen...

Skulle ta bacheloroppgaven min forrige høst i ordinært løp. Men siden jeg ble gravid med termin 1 august og masse plager, klarte jeg ikke over alt. Det ble dermed med de 4 eksamene i mai og måtte utsette bacheloroppgaven.

Har gjennomført arbeidskravet og presentasjonen som er obligatorisk for å få skrive den. Og fikk beskjed fra skolen om at jeg skulle ta kontakt i januar som kommer nå, for å melde meg opp til den igjen.

Vel.. jeg tok kontakt med de nå i midten av november. Og plutselig skriver en av de som styrer med dette (og som var min veileder tildelt) at jeg ikke har levert inn noe forrige høst eller fått utdelt veileder. Så det er for sent å begynne nå.

Hva f*? Han var faktisk min veileder, og jeg har jo til og med stått foran han og hele klassen på 30 stykker og hatt en presentasjon om hele greia... Og nå sier de jeg ikke får levere??

Jeg aner ikke hvor mye liv det pleier å være lenger, jeg er nesten aldri her lenger:rolleyes:
Koselig å se deg igjen :)
Har vært en del liv, men november var uvanlig stille.

I hvertfall kakemenn, riskaker og krumkaker :-). Gubben har i tillegg påtatt seg ansvaret med å lage pepperkakehus:-). Så får jeg se om det kommer flere kaker :-)
Der var det mye godt :)
Jeg har prøvd å gi ansvar med fylte horn til mannen, så får vi se om det blir:p
Her skal vi lage pepperkaker og hus til helga:)

Jeg er også ferdig med innpakking. Ikke veldig hyggelig på senter nå, hvertfall ikke om man MÅ kjøpe noe. Bedre å sette seg ned og heller se på alle som stresser rundt mens man tar seg en kakao:)

Så enig! :D

To stykk krever sin tid de altså, så kan forstå at tiden ikke står mye stille da heller ;)

Så er de så forskjellige men kanskje ikke så rart når det er 8,5 år mellom de Hehe :P Men jeg er imponert over dere som har 3+ med barn, det er jo noe som skal følges opp hele tiden :)

Back
Topp