Skravletråd desember

Jeg skal få ut fingeren å begynne....snart :p får ta det på dagtid for julegave rushet i Oslo kan være grusomt!
Kan jeg tenke meg til! Kjenner jeg er veldig glad for at jeg er nesten ferdig mengd alle gavene. Planla å bli ferdig tidlig pga at jeg ikke ville stress med gaver i desember, siden vi venter baby:)

Jeg ble tipset om det. Først fikk 2 åringen omgangssyke og deretter fikk jeg og mannen. 6 uker senere var det på'n igjen. Frøkna fikk det igjen og vi voksne spiste pepper og slapp unna, til tross for at hun hostet meg i ansiktet ved to anledninger.
Ok! Får prøve det da kanskje! :) takk for tips:)

Mye sykdom øverallt hører eg . God bedring till 6 åringen :-)
Ja er visst det. Omgangssyken her. Er noe som har gått på skolen nå så har venta litt på det. Men trodde det hadde begynt å dabba av ed det nå, og at vi hadde sluppet unna :P

Hei! Her er 6åringen syk, så vi har hjemmekosesofadag. Du da?
Høres ut som en god dag det ;)
Her blir det ala det samme med min 5 mnd :p tenkte oss en tur ut, men vannkoppene er ikke borte enda. Så vi holder oss bare inne :)

Inatt drømde eg att ej børjade jobba på sykehjem igen. Og eg kunde ikkje en eneste ting om jobben. Allt Var så nytt før meg. E ju 3 år siden eg var imon den jobben.
Per idag har eg ikkje planer om å jobba på sykehjem .allt de man drømmer om

Fytti, NÅ ble jeg forbanna!! :@ :O

Høres ut som en god dag det ;)
Her blir det ala det samme med min 5 mnd :p tenkte oss en tur ut, men vannkoppene er ikke borte enda. Så vi holder oss bare inne :)
Jada, så lenge han holder seg såpass som han er nå (har kasta opp i hele natt, men har gitt seg nå), så er det koselig. Ligger med pledd i sofaen og spiser kjeks:)
Åh, vannkopper ja.. hatt det lenge nå eller ?

Inatt drømde eg att ej børjade jobba på sykehjem igen. Og eg kunde ikkje en eneste ting om jobben. Allt Var så nytt før meg. E ju 3 år siden eg var imon den jobben.
Per idag har eg ikkje planer om å jobba på sykehjem .allt de man drømmer om
Hehe, ja rart hvor mye som kan dukke opp i hodet når man sover!

Ja er visst det. Omgangssyken her. Er noe som har gått på skolen nå så har venta litt på det. Men trodde det hadde begynt å dabba av ed det nå, og at vi hadde sluppet unna :p
Ja jenta mi hade feber først så børja spya og så kom
Magen. Allt på en gång efter Varandra

Back
Topp