JaFantastisk! Det er noe magisk ved det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaFantastisk! Det er noe magisk ved det.
Vet ikke. Venter på tlf fra sykehuset for å få time til kontroll. Blir vel ikke no igangsetting før uti neste uke tenker jeg.Når blir du satt i gang?
JappFørste året i b.hage?
Hei! Her er 6åringen syk, så vi har hjemmekosesofadag. Du da?Morn derehva skal dere idag?
Kan jeg tenke meg til! Kjenner jeg er veldig glad for at jeg er nesten ferdig mengd alle gavene. Planla å bli ferdig tidlig pga at jeg ikke ville stress med gaver i desember, siden vi venter babyJeg skal få ut fingeren å begynne....snartfår ta det på dagtid for julegave rushet i Oslo kan være grusomt!
Ok! Får prøve det da kanskje!Jeg ble tipset om det. Først fikk 2 åringen omgangssyke og deretter fikk jeg og mannen. 6 uker senere var det på'n igjen. Frøkna fikk det igjen og vi voksne spiste pepper og slapp unna, til tross for at hun hostet meg i ansiktet ved to anledninger.
Mye sykdom øverallt hører eg . God bedring till 6 åringenHei! Her er 6åringen syk, så vi har hjemmekosesofadag. Du da?
Ja er visst det. Omgangssyken her. Er noe som har gått på skolen nå så har venta litt på det. Men trodde det hadde begynt å dabba av ed det nå, og at vi hadde sluppet unnaMye sykdom øverallt hører eg . God bedring till 6 åringen![]()
Hørt de blir mye syke første året ja.Japphar haft han hjemma så længe
Høres ut som en god dag detHei! Her er 6åringen syk, så vi har hjemmekosesofadag. Du da?
Ja merker det.Hørt de blir mye syke første året ja.
Varfør?? Vad skjer?Fytti, NÅ ble jeg forbanna!!:O
Jada, så lenge han holder seg såpass som han er nå (har kasta opp i hele natt, men har gitt seg nå), så er det koselig. Ligger med pledd i sofaen og spiser kjeksHøres ut som en god dag det
Her blir det ala det samme med min 5 mndtenkte oss en tur ut, men vannkoppene er ikke borte enda. Så vi holder oss bare inne
![]()
Hva skjer?Fytti, NÅ ble jeg forbanna!!:O
Hehe, ja rart hvor mye som kan dukke opp i hodet når man sover!Inatt drømde eg att ej børjade jobba på sykehjem igen. Og eg kunde ikkje en eneste ting om jobben. Allt Var så nytt før meg. E ju 3 år siden eg var imon den jobben.
Per idag har eg ikkje planer om å jobba på sykehjem .allt de man drømmer om
Nei, det er det jeg og mener! :OHaha. Kan det noensinne blir for mye? :O
Ja jenta mi hade feber først så børja spya og så komJa er visst det. Omgangssyken her. Er noe som har gått på skolen nå så har venta litt på det. Men trodde det hadde begynt å dabba av ed det nå, og at vi hadde sluppet unna![]()
Kjenner jeg gruer meg litt til neste høst da mi skal begynne.Ja merker det.