Skal prøve litt nå i starten, så får vi se hva det holder tilJa, og trenger jo nesten alt! Skal du gå all in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve litt nå i starten, så får vi se hva det holder tilJa, og trenger jo nesten alt! Skal du gå all in?
Det høres ut som en idyllisk morgenGod morgen damer!
Vi startet dagen med koselig julefrokost, tente lys og julesanger.
6-åringen så barnas superjul og proklamerte "denne liker jeg!"
1-åringen er på vei til sin første nissefest og ser ut som en nydelig liten nissegutt. Minstemor på 2 1/2 måneder sover fortsatt.
Det er godt med desember![]()
Jepp. Erfaring viser at man blir gjerne mer og mer travel utover måneden!Skal prøve litt nå i starten, så får vi se hva det holder til![]()
Hehe, menneskelig puslespill
Laget i går, i siste liten før prisen gikk oppHar dere fått laget julekort som skal sendes ut enda?
Ja, faktisk! Bør vel snart sendes ut.Har dere fått laget julekort som skal sendes ut enda?
Ja, det blir nok fort det. Så lenge lillesøster ikke kommer veldig mye før tida, så kan det gåJepp. Erfaring viser at man blir gjerne mer og mer travel utover måneden!![]()
Fiskeboller i hvitsaus ♡ det beste jeg veit også. Spiser meg enn gubbisJa, det er godt det![]()
Husker at fishn and chips var livretten min en stund inntil fiskeboller i hvit saus tok plassen![]()
Hva er ønskene?Da har gubben funnet ut hvilke julekaker han har lyst på. Så får vel så smått begynne å bake litt om ikke så lenge
![]()
Huff da:/Hei på dere! 41+0 idag og fortsatt ingen baby!! Guttungen har fått omgangssyken så har vært våken i natt og skifta på seng og vaska gulv osv ørten ganger.Så det ble en dårlig start på den uka som IKKE skulle være ulykkesuke, som forrige uke ble..
Ja, du med det konkurranse instinktet dittGod morgen folkens! Skal jeg prøve meg på toppremien denne mnd eller?![]()
Ohh fiskeboller så gott. De e sikkert 1 år siden spiste detFiskeboller i hvitsaus ♡ det beste jeg veit også. Spiser meg enn gubbisog rekorden min er 14 stk på et måltid
![]()
Blir nok mer nyttårskort på oss i årHar dere fått laget julekort som skal sendes ut enda?
Hvordan gikk det?Da var jeg hjemme fra jordmor![]()
I dag blir det wok herVad skall dere ha till middag idag ? Eg e tom på ide. Er ganska trøtt på å laga middag nå før tiden
Gjøre akkurat det samme som den siste uken. Ligge på sofaenMorn derehva skal dere idag?
Nami nami de let gott . Inviterer du meg øverI dag blir det wok her
Med svinekjøtt, ulike grønnsaker og kokosmelk.
Pynta sånn helt ferdig? Er det bare jeg som ikke pynter før 23?Slappe av med frøknaHadde tenkt meg en tur ut, men vannkoppene har ikke gitt seg enda. Så vi blir bare hjemme
Jul pynta jeg til i helga
![]()
Fast ikke svine kjøtt . Kan slippa detI dag blir det wok her
Med svinekjøtt, ulike grønnsaker og kokosmelk.