Skravletråd desember

God morgen damer!
Vi startet dagen med koselig julefrokost, tente lys og julesanger.
6-åringen så barnas superjul og proklamerte "denne liker jeg!"
1-åringen er på vei til sin første nissefest og ser ut som en nydelig liten nissegutt. Minstemor på 2 1/2 måneder sover fortsatt.
Det er godt med desember :D
Det høres ut som en idyllisk morgen :)

Jepp. Erfaring viser at man blir gjerne mer og mer travel utover måneden! :P
Ja, det blir nok fort det. Så lenge lillesøster ikke kommer veldig mye før tida, så kan det gå:)

Ja, det er godt det:D
Husker at fishn and chips var livretten min en stund inntil fiskeboller i hvit saus tok plassen:P
Fiskeboller i hvitsaus ♡ det beste jeg veit også. Spiser meg enn gubbis :p og rekorden min er 14 stk på et måltid :p

Hei på dere! 41+0 idag og fortsatt ingen baby!! Guttungen har fått omgangssyken så har vært våken i natt og skifta på seng og vaska gulv osv ørten ganger. :( Så det ble en dårlig start på den uka som IKKE skulle være ulykkesuke, som forrige uke ble..
Huff da:/
God bedring til guttungen:)
Nå er det vel ikke lenge til du settes i gang om det ikke starter selv da:)

Vad skall dere ha till middag idag ? Eg e tom på ide. Er ganska trøtt på å laga middag nå før tiden

Vad skall dere ha till middag idag ? Eg e tom på ide. Er ganska trøtt på å laga middag nå før tiden
I dag blir det wok her :)
Med svinekjøtt, ulike grønnsaker og kokosmelk.

Slappe av med frøkna :) Hadde tenkt meg en tur ut, men vannkoppene har ikke gitt seg enda. Så vi blir bare hjemme ;) Jul pynta jeg til i helga :)
Pynta sånn helt ferdig? Er det bare jeg som ikke pynter før 23? :p (tenker jeg pynter helga før I år da :) )

Back
Topp