Skravletråd desember

Ble faktisk litt usikker selv, men siden det ble litt bedre etter søvn og mat så avventer jeg. Tar kontakt i morgen hvis det fortsatt er det samme..
Ja. Ring bare om det kommer tilbake ;) høres jo ikke helt bra ut. Du kan jo også bare ringe og høre om de vil ha deg inn på evt en sjekk?

Ja. Ring bare om det kommer tilbake ;) høres jo ikke helt bra ut. Du kan jo også bare ringe og høre om de vil ha deg inn på evt en sjekk?
Jeg skal se an litt nå før jeg evt tar kontakt. Veldig ubehagelig var det i alle fall:/

Ja verkligen . Får si sånn som mannen sa. De var noet me lura på . Så sier han kan du ikkje spør på bv der får du så mye svar :D
Hehe :p bra de også har skjønt det :p

Godmorgon :) skall bara vara hjemma med mina 2 barn. Minst møjligt:p.
Har 3 åringen hemma fra bhg. Han hade feber på 38 imorges så får hoppas de blir bedre.
Uff da, stakkars.
Masse god bedring

skrev det litt lengre opp. er skolen. skal skrive bacheloroppgaven, men de påstår nå jeg ikke har levert inn skisse, problemstiling eller fullført arbeidskrav og fått veileder ifjor. men det gjorde jeg, og det fikk jeg jo. Han som sier det, er faktisk han jeg fikk som veileder OG hadde presentasjon for. Får bare krangle litt med de :P
Leste det etterpå. Du får bare stå på kravene dine!!

gikk veldig fint :) sovet halvannen time nå så skal jeg til legen for henvising til gyn. deretter hjem å få ryddet litt :p så skal jeg sove litt til og dra i bhg for juleverksted :)
Det er bra :)

Skolen...

Skulle ta bacheloroppgaven min forrige høst i ordinært løp. Men siden jeg ble gravid med termin 1 august og masse plager, klarte jeg ikke over alt. Det ble dermed med de 4 eksamene i mai og måtte utsette bacheloroppgaven.

Har gjennomført arbeidskravet og presentasjonen som er obligatorisk for å få skrive den. Og fikk beskjed fra skolen om at jeg skulle ta kontakt i januar som kommer nå, for å melde meg opp til den igjen.

Vel.. jeg tok kontakt med de nå i midten av november. Og plutselig skriver en av de som styrer med dette (og som var min veileder tildelt) at jeg ikke har levert inn noe forrige høst eller fått utdelt veileder. Så det er for sent å begynne nå.

Hva f*? Han var faktisk min veileder, og jeg har jo til og med stått foran han og hele klassen på 30 stykker og hatt en presentasjon om hele greia... Og nå sier de jeg ikke får levere??
Syns det høres ut som om han roter litt.
Ring han

Back
Topp