Skravletråd Blått lag våren 2020

Her røyk jeg på en is smell i går. Seff har rema endelig etter utallige år kommet med en lakris is :oops:pinne is liksom. Jeg klarte ikke å gi f i den gitt. Hehehe :woot:
 
Åh, nå kommer tida for is ja. Hørtes fryktelig godt ut med lakris is :hungry:.


Hvis dere ikke har sett det i felles skravletråden - veiing skal registreres innen kl 12 på fredager :)
 
Her røyk jeg på en is smell i går. Seff har rema endelig etter utallige år kommet med en lakris is :oops:pinne is liksom. Jeg klarte ikke å gi f i den gitt. Hehehe :woot:
Lakris is er min favoritt!! Heldigvis ingen i hus :D
 
For vektnedgang er kosthold viktigste, og å gå en liten tur hver dag har stor helseeffekt. :)
Vet, men føler jeg må gjøre mer for å gå ned mer enn endring av kosthold og en liten tur. Var kanskje fordi vekta var gått opp i går fra forrige uke, men veide meg i dag og har gått ned :) Blir vel litt opp fra i dag når det er veiing i morgen men vektnedgang blir det :) Vet ingen skal ut i morgen men kjekt å vite at det lille jeg gjør hjelper på å gå ned :)
 
Jeg er så fornøyd. Gikk på vekta, og ser at 2kg har forsvunnet. DET er digg!!
 
Kjeme digg! Bra jobba Siadle :D
- 1,1 kg her :smug:

:smiley-bounce016

Takk det samme! :flower

Jeg var litt spent, og har unngått å gå på vekta i løpet av uken i frykt for å bli skuffa. Men nå er jeg under 80kg, for første gang på to år. :hello2 Da er all godterikutten verdt det.
 
Her har jeg gått ned svimlende 100 gram. :hilarious:
 
Her ble 0,7kg ned :)
 
Her har jeg gått ned svimlende 100 gram. :hilarious:
Startvekt: 88,8


Uke 1

Vekt :
Endring i prosent:
Endring i kg:
:

Du skal la startvekten fra forrige uke stå og så under der skrive Uke 0 og dagens vekt. Ellers vet man ikke om man har lagt inn ny vekt i dag eller ikke. Se hovedinnlegget i veietråden.
 
Det er registrering av vekt i dag eller?
 
Jeg har begynt å abonnerer på Roede appen. Hadde egentlig ikke tenkt på å telle kalorier igjen, med det har vært litt gøy å følge mer med på hva jeg faktisk spiser.
 
Har laglederen deres glemt å melde til meg?
 
Hærregud, sorry altså :sorry:
Poeng for utfordring og vekt er sendt inn. Det var det som skulle inn?
 
Back
Topp