Skravletråd Blått lag våren 2020

Jeg bare misforsto litt med den innleveringa, men alt bra.
Alle hadde levert vekt :)

Selv om vi ikke regner nedgang eller prosent denne uka, innen laget har Siadle gått ned mest; - 2 kg, mens Jessi1 minst med ingen nedgang.

Da er det lov å kose seg litt i helga, før vi begynner på ny uke og utfordring :happy:

Jeg tør nesten ikke kose meg, i frykt for å ødelegge. :woot: Men det ble en halvliter cola nå til kvelden. Som colaholiker er nok colaen det jeg savner mest, men jeg har jo i meg såååååå mye flytende kalorier til vanlig, det kan ikke fortsette. :bag:

Kos deg med colaen. Den smaker nok enda bedre når du har holdt deg unna den hele uka!

Tror jeg lett kan gå på en smell om jeg ikke skulle kunne spise litt godis i helga. Men skal skjerpe meg der og. Trenger ikke kjøpe den største sjokoladen og den største posen med potetgull. Tomt blir det uansett..

Kos deg med colaen. Den smaker nok enda bedre når du har holdt deg unna den hele uka!

Tror jeg lett kan gå på en smell om jeg ikke skulle kunne spise litt godis i helga. Men skal skjerpe meg der og. Trenger ikke kjøpe den største sjokoladen og den største posen med potetgull. Tomt blir det uansett..

Nei, det er akkurat det. Må være lov til å kose seg, men det holder med litt. Jeg har jo pleid å helt ukritisk hive innpå en hel pose potetgull + smågodt og gjerne halvannen liter cola på en vanlig lørdag. Ingen trenger det!

Nei, det er akkurat det. Må være lov til å kose seg, men det holder med litt. Jeg har jo pleid å helt ukritisk hive innpå en hel pose potetgull + smågodt og gjerne halvannen liter cola på en vanlig lørdag. Ingen trenger det!
Jeg og, kan fint spise 2 potetgullposer og 2 store sjokoladeplater i løpet av helga. Og i den siste tida har det blitt i ukedagene også. Ikke rart vekta er som den er. Jeg er bare 160 cm høy, 90 kg er MYE på denne kroppen :dead:.

Klar for ny uke nå! Nå blir det skjerpings fremover. Vil ha nedgang så ikke jeg bidrar til at vi taper utfordringen.

Tenker meg ut på stolpejakt denne uka for å få over 10.000 skritt hver eneste dag. Motiverende og morsomt å finne gjemte stolper rundt om i kommunen :) andre som har prøvd stolpejakt?

Aldri hørt om stolpejakt. Hva er det?

det er en app du kan laste ned, der du ser kart over hvor det er satt ut stolper, her i kommunen er det 5 forskjellige kart med over 200 stolper tilsammen. Når jeg finner en stolpe skanner jeg inn koden som står på siden av stolpen i appen. I dag rakk jeg å bli ferdig med det ene kartet og gikk 12000 skritt. Nå har jeg 6 blemmer og joggesko i søpla :wtf:

det er en app du kan laste ned, der du ser kart over hvor det er satt ut stolper, her i kommunen er det 5 forskjellige kart med over 200 stolper tilsammen. Når jeg finner en stolpe skanner jeg inn koden som står på siden av stolpen i appen. I dag rakk jeg å bli ferdig med det ene kartet og gikk 12000 skritt. Nå har jeg 6 blemmer og joggesko i søpla :wtf:
Aha :). Kjempe fin måte å få folk aktiv på! Litt som
Geocaching. Har ikke prøvd det heller, bare hørt folk snakke om det.
Måtte inn på nettsiden å se, de hadde ikke stolpejakt her jeg bor.

12000 skritt er kjempe bra! Supert start på utfordringa :gen014

Blir investering i nye joggesko nå da ;)

Aha :). Kjempe fin måte å få folk aktiv på! Litt som
Geocaching. Har ikke prøvd det heller, bare hørt folk snakke om det.
Måtte inn på nettsiden å se, de hadde ikke stolpejakt her jeg bor.

12000 skritt er kjempe bra! Supert start på utfordringa :gen014

Blir investering i nye joggesko nå da ;)

Veldig fin måte å bli litt motivert til tur på også! Kjedelig at de ikke har stolpejakt der du bor, men geocaching er morsomt det også, det finnes gjerne på flere plasser, så sikkert noe i området ditt vil jeg tro.
Hehe ja, må nok ha et par til, har flere riktignok så ingen nød enda! :)

Hvordan har det godt idag jenter?

Jeg sitter med siste halvliteren med vann jeg skal få i meg, så har jeg drukket 2l. Kjenner jeg er dårlig å drikke vann, 2l er MYE! Må jo tisse så ofte :yuck:

Ellers har jeg gått over 10000 skritt, spist 5 grønnsaker/frukt og ingen snop. Alt i alt en bra dag :D

Hvordan har det godt idag jenter?

Jeg sitter med siste halvliteren med vann jeg skal få i meg, så har jeg drukket 2l. Kjenner jeg er dårlig å drikke vann, 2l er MYE! Må jo tisse så ofte :yuck:

Ellers har jeg gått over 10000 skritt, spist 5 grønnsaker/frukt og ingen snop. Alt i alt en bra dag :D

Baaaah! Drukket en liter vann, spist en bit vannmelon og gått rundt 500 skritt. :arghh: Ingen snop i dag da. :woot:

Baaaah! Drukket en liter vann, spist en bit vannmelon og gått rundt 500 skritt. :arghh: Ingen snop i dag da. :woot:
Du kan umulig ha gått bare 500 skritt, har ikke du en hel skokk med unger å løpe etter? :p

Du kan umulig ha gått bare 500 skritt, har ikke du en hel skokk med unger å løpe etter? :p

Jo, har nok gått en del flere. Men telefonen har ligget mye i hylla, og der teller den ikke noe. ;)

Passerte 10 000 skritt, men røyk på snop gitt. :p

Gått litt opp i vekt i helga så da var det godt å komme i gang med min daglige tur (i ukedagene). Ble våt for det snødde en del. Nå skinner sola så vi gikk visst på feil tidspunkt :wacky:

Passerte 10 000 skritt idag og. :happy:

Men åh så lei jeg er av kaldt og hustrig vær. Var oppholds da jeg gikk hovedturen i det minste.

Over 10000 skritt her og :happy:.
Idag har jeg drukket godt over 2 l vann, har vært så tørst! Svett etter gåtur, hadde kledd på meg altfor mye. Og hadde vært litt ivrig med salting på middagen.. :woot:
5 om dagen spiser jeg stort sett alltid, og det går fortsatt fint uten snop. Spiste faktisk ikke noe snop i helga engang, enda vi hadde kjøpt!:D

Back
Topp