Skravletråd Blått lag våren 2020

Vi må velge lagleder. Er det noen som ønsker å ta på seg den oppgaven?
 
Vi må velge lagleder. Er det noen som ønsker å ta på seg den oppgaven?

Jeg må bare beklage, men jeg har ikke sjans til å få det til. Hektiske dager på jobb med innrykk av elever, så jeg tror ikke hjernekapasiteten strekker til mer.
 
Last edited:
Jeg må bare beklage, men jeg har ikke sjans til å få det til. Hektiske dager på jobb med innrykk av elever, så jeg tror ikke hjernekapasiteten strekker til mer.
Skjønner den :)
 
Man går igjennom vekttallene til alle på laget, dobbelsjekker at det er regnet ut rett, summerer vekt og prosent nedgang for laget, finne ut hvem som har gått mest ned og minst ned, hvem som ikke har levert vekt og leverer til krigleder på pm. Sende påminnelse til de som ikke har lagt inn vekt en stund før fristen går ut.
https://forum.babyverden.no/threads/slankekrigen-regler-for-krigleder-og-lagledere.1933420/

Ok. Jeg melder meg til tjeneste :happy:. Er hjemme i permisjon, så skal ikke stå på tida iallefall :joyful:
 
Ok. Jeg melder meg til tjeneste :happy:. Er hjemme i permisjon, så skal ikke stå på tida iallefall :joyful:
Så flott :) Det er bare å si i fra hvis det er noe du lurer på. Har hatt noen runder som krigleder og lagleder selv men tenkte å ta fri denne runden :)

Øverst i veietråden så står alle som er på laget. Etterhvert som noen ryker ut så blir de tatt ut av lista.
 
Så flott :) Det er bare å si i fra hvis det er noe du lurer på. Har hatt noen runder som krigleder og lagleder selv men tenkte å ta fri denne runden :)

Øverst i veietråden så står alle som er på laget. Etterhvert som noen ryker ut så blir de tatt ut av lista.
Flott :happy:. Skal kjike litt på de tidligere trådene her, å bli mer kjent med opplegget
 
Whoop! Da får vi se om dette er motivasjon nok til å få ræva i gir igjen. Har gått ned sykt mye totalt, men sitter jaggu mye igjen. :woot: meen detta blir spennende!
 
Trenger og ekstra motivasjon. Er alltid bedre å være flere! Jeg tenkte jeg kjører lavkarbo fra i morgen av, har hatt lyst til det lenge. Avslutter amminga for tiden, så passer jo greit :happy:
Så er planen å trille tur hver formiddag, mosjons poeng, og noe kondisjon eller styrke trening seinere på dagen.

Har dere noe plan?
 
Trenger og ekstra motivasjon. Er alltid bedre å være flere! Jeg tenkte jeg kjører lavkarbo fra i morgen av, har hatt lyst til det lenge. Avslutter amminga for tiden, så passer jo greit :happy:
Så er planen å trille tur hver formiddag, mosjons poeng, og noe kondisjon eller styrke trening seinere på dagen.

Har dere noe plan?

Jeg ammer, og har ingen planer om å kutte ut. Planen min er å gå til og fra jobb med litt tempo (rundt 35-40 minutters gange hver vei), kutte sukker, spise færre kalorier og legge inn en treningsøkt hver dag.
 
Jeg ammer, og har ingen planer om å kutte ut. Planen min er å gå til og fra jobb med litt tempo (rundt 35-40 minutters gange hver vei), kutte sukker, spise færre kalorier og legge inn en treningsøkt hver dag.
Hadde ikke avsluttet om alt hadde fungert med den amminga, men det gikk dessverre ikke så greit. Har pumpet og styrt i 5 måneder nå, så nå si er jeg stopp.
 
Hadde ikke avsluttet om alt hadde fungert med den amminga, men det gikk dessverre ikke så greit. Har pumpet og styrt i 5 måneder nå, så nå si er jeg stopp.

Absolutt forståelig. Min toåring tror jeg ikke hadde gått med på puppeslutt uten å lage masse kaos. :knegg:
 
Trenger og ekstra motivasjon. Er alltid bedre å være flere! Jeg tenkte jeg kjører lavkarbo fra i morgen av, har hatt lyst til det lenge. Avslutter amminga for tiden, så passer jo greit :happy:
Så er planen å trille tur hver formiddag, mosjons poeng, og noe kondisjon eller styrke trening seinere på dagen.

Har dere noe plan?

Her er planen å sykle til og fra bhg denne uka. Det er 2,7 km hver vei så om det er jeg som både henter og leverer blir det litt over 1 mil hver dag. Men tipper samboer tar noe av det.
Også skal jeg startet med styretrening, starter med bare én økt i uka, også øker jeg når det har blitt en vane med den ene økta tenker jeg, ser an når det blir.

Ellers spare godteri til helga, bytte ut frokosten (brødmat) med noe mer næringsrikt, som eggerøre og Avocado eller surmelk, havregryn og frukt. Lunsjen skal også bli et sunnere alternativ nå som jeg jobber hjemmefra og har tid og mulighet. :)
Til middag blir det å kjøre tallerkenfordeling: 1/4 karbohydrater, 1/4 kjøtt/fisk og 2/4 grønnsaker. Er fort at halvparten blir pasta/potet/ris altså, det er jo så godt :hilarious:


Det vanskeligste for meg er at jeg er SÅ glad i en kopp kaffe med litt sukker og masse melk hver morgen. Klarer bare ikke å finne noe som er like godt når jeg er trøtt :rolleyes:

Ellers er det en slags motivasjon at jeg vil ned i vekt før vi prøver på en ny baby. Samtidig trenger en av oss å få fast jobb før det i det hele tatt er aktuelt, så det er litt sånn, tjaaa, om jeg går ned nå kan det fortsatt være 12 - 18mnd før vi har fått fast jobb.
 
Søren, jeg røyk på en sjokoladesmell! :arghh: Riktignok mørk sjokolade (bør nesten ikke kalles sjokolade en gang), og bare en bit. :banghead:
 
Søren, jeg røyk på en sjokoladesmell! :arghh: Riktignok mørk sjokolade (bør nesten ikke kalles sjokolade en gang), og bare en bit. :banghead:
Fort gjort! Ny dag i morgen å ny mulighet til å være helt godterfri. Her sto skål med potetgull å sjokolade på bordet fra helga. Klarte å rydde det bort i full fart i morgest, før det fant veien inn i munnen min :joyful:.
Har spist sjokolade hver dag lenge nå, type Stratos eller melkesjokolade. Men akkurat nå føler jeg meg veldig motivert til å kutte det ut. Håper den følelsen varer. Lenge!
 
Back
Topp