Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lakris is er min favoritt!! Heldigvis ingen i husHer røyk jeg på en is smell i går. Seff har rema endelig etter utallige år kommet med en lakris ispinne is liksom. Jeg klarte ikke å gi f i den gitt. Hehehe
![]()
Vet, men føler jeg må gjøre mer for å gå ned mer enn endring av kosthold og en liten tur. Var kanskje fordi vekta var gått opp i går fra forrige uke, men veide meg i dag og har gått nedFor vektnedgang er kosthold viktigste, og å gå en liten tur hver dag har stor helseeffekt.![]()
Nei mannen var bare litt snill å tok med hjem daLakris is er min favoritt!! Heldigvis ingen i hus![]()
hehehe.. Men er heldigvis tomt nå 

Snille mannen daNei mannen var bare litt snill å tok med hjem dahehehe.. Men er heldigvis tomt nå
![]()
Kjeme digg! Bra jobba Siadle
- 1,1 kg her
![]()
Da er all godterikutten verdt det.Jeg er så fornøyd. Gikk på vekta, og ser at 2kg har forsvunnet. DET er digg!!
Godt jobba begge to! Ikke veid meg enda men skal det snart- 1,1 kg her![]()
Her har jeg gått ned svimlende 100 gram.![]()
Startvekt: 88,8
Uke 1
Vekt :
Endring i prosent:
Endring i kg:
:
Ja, registrer vekt på uke 0. Vi regner ikke på nedgang denne uka, så det er vekta idag som blir første vekt i krigen.Det er registrering av vekt i dag eller?
Ja, registrer vekt på uke 0. Vi regner ikke på nedgang denne uka, så det er vekta idag som blir første vekt i krigen.
Mulig det. Lagleder er Mica.Har laglederen deres glemt å melde til meg?