Skravletråd 1

Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei.

Siste dag i mest 20/9. Befruktning 30/9 eller 01/10 og sykluslengde på 26-27 dager..
 
Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei.

Siste dag i mest 20/9. Befruktning 30/9 eller 01/10 og sykluslengde på 26-27 dager..


Ca 5+0 med termin rundt 27 juni ved befruktning 1/10. :)
 
Ca 5+0 med termin rundt 27 juni ved befruktning 1/10. :)
Jeg hadde selv kommet frem til 4+6 så det er nok riktig. Men med termin 25/6. Da er svangerskap er 40+0 her (bor i utlandet).
 
Går å venter på kvalme.. Er 5+6 i dag og ikke sett snurten av den. Når kommer den? Vil være kvalm!

Det er litt rart, men ville følt meg tryggere da.
Er 5+5 i dag og venter fortsatt her og. Selvsagt glad jeg slipper unna, håper den drøyer det litt til :D
 
Skal på jobbintervju i morgen jeg... Har ingen planer om å fortelle om graviditeten. Aner jo ikke om det går bra engang.. o_O
 
Spiser så sykt mye for tiden. Har gått opp 2 kg på 2 uker nå:p sist svangerskap gikk jeg opp hele 25 kg. Jeg er ganske slank til vanlig så det er nesten halve kroppsvekta mi:woot:. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Hvordan er det med dere andre?
 
Spiser så sykt mye for tiden. Har gått opp 2 kg på 2 uker nå:p sist svangerskap gikk jeg opp hele 25 kg. Jeg er ganske slank til vanlig så det er nesten halve kroppsvekta mi:woot:. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Hvordan er det med dere andre?

Normalvekt hos meg har vært 53-56kg, ble veid til 61kg ved 6ukers-kontroll :p Her går det bare én veg ja :p
 
Back
Topp