Kan ikke tiden pleeeeeeeeeeeeeeaase gå litt fortere?!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaaaaaaaaaaKan ikke tiden pleeeeeeeeeeeeeeaase gå litt fortere?!?!
Da er jeg ca 11+2, har vært rundt da med begge de forrige. Da får man liksom se et ferdig menneske i miniatyrHvor
langt er du på vei da? Føler det er sååå lenge til jeg skal på TUL. Og det er 9 november men da er jeg bare 7+2 ca.
Åårh. Jeg gleder meg så sykt. Føler tiden går altfor sentDa er jeg ca 11+2, har vært rundt da med begge de forrige. Da får man liksom se et ferdig menneske i miniatyr
Alt for sent!!! Skal til legen om 1,5 uker, gleder meg til å fylle ut helsekortetÅårh. Jeg gleder meg så sykt. Føler tiden går altfor sent
Heldig! Jeg får ikke komme før 20 desember. Da er jeg 13 uker på vei.Alt for sent!!! Skal til legen om 1,5 uker, gleder meg til å fylle ut helsekortet
Ååå, det var lenge å vente!Heldig! Jeg får ikke komme før 20 desember. Da er jeg 13 uker på vei.
Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei.
Siste dag i mest 20/9. Befruktning 30/9 eller 01/10 og sykluslengde på 26-27 dager..
Jaa. Hun sa at de ikke analyserte prøver før detteÅåå, det var lenge å vente!
Håper jeg får komme til jm i uke 12.
Jeg hadde selv kommet frem til 4+6 så det er nok riktig. Men med termin 25/6. Da er svangerskap er 40+0 her (bor i utlandet).Ca 5+0 med termin rundt 27 juni ved befruktning 1/10.
Er 5+5 i dag og venter fortsatt her og. Selvsagt glad jeg slipper unna, håper den drøyer det litt tilGår å venter på kvalme.. Er 5+6 i dag og ikke sett snurten av den. Når kommer den? Vil være kvalm!
Det er litt rart, men ville følt meg tryggere da.
Så spennende, lykke tilSkal på jobbintervju i morgen jeg... Har ingen planer om å fortelle om graviditeten. Aner jo ikke om det går bra engang..
Så spennende, lykke til
Skal på jobbintervju i morgen jeg... Har ingen planer om å fortelle om graviditeten. Aner jo ikke om det går bra engang..
Lykke til! Jeg ville ventet med å fortelle det til jobben var sikret
Spiser så sykt mye for tiden. Har gått opp 2 kg på 2 uker nå sist svangerskap gikk jeg opp hele 25 kg. Jeg er ganske slank til vanlig så det er nesten halve kroppsvekta mi. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Hvordan er det med dere andre?