Skravletråd 1

Abstract83

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julegavene 2019
...lager like gjerne en «skravletråd» som vi kan bruke for å innsnevre at det er hundrevis av oppstartede tråder på flerfoldige sider her inne. Synes det er mer oversiktlig og savner det fra jeg forrige gang brukte mammanett.no som jeg nå har skjønt er lagt ned.

Ordet fritt!

Føler meg uggen form selv idag, håper kvalmen ikke blir for ille. Forrige to svangeskap var jeg «heldig» og slapp unna **bank i bordet**
 
...lager like gjerne en «skravletråd» som vi kan bruke for å innsnevre at det er hundrevis av oppstartede tråder på flerfoldige sider her inne. Synes det er mer oversiktlig og savner det fra jeg forrige gang brukte mammanett.no som jeg nå har skjønt er lagt ned.

Ordet fritt!

Føler meg uggen form selv idag, håper kvalmen ikke blir for ille. Forrige to svangeskap var jeg «heldig» og slapp unna **bank i bordet**


Lurt :)

Kjenner jeg blir misunnelig på dere som en kvalme og uggen for det er for meg det tryggeste tegnet på at graviditeten går bra.
Men samtidig hadde vært godt å slippe den også :p
 
Lurt med skravletråd!
Jeg føler meg også litt småuggen, og det var jeg også med første, de to andre (MA og SA) merket jeg nesten ingenting, så for meg er dette suuupert! :happy:
 
Lurt :)

Kjenner jeg blir misunnelig på dere som en kvalme og uggen for det er for meg det tryggeste tegnet på at graviditeten går bra.
Men samtidig hadde vært godt å slippe den også :p
Ja jeg er 6uker i dag, og kjenner heller ikke kvalmen .. og er litt enig med deg der :p
Og ja man skal vell heller være glad for det og man ikke er kvalm :hilarious:
Men vi skal vell heller ikke snakke for høyt så er vi der selv :p
 
Jeg er hjemme med syk unge denne uka, kjenner det er godt å slappe av og slippe å styre på jobb.. Småkvalm, sliten og skikkelig ømme pupper.

Ryddet frem de gamle gravidklærne mine i dag, for å se hva jeg har og hva jeg evt. trenger etterhvert :happy: Greit å holde øynene åpne for tilbud :p

Gleder meg til vi kan lage hemmelige tråder/forum(?) jeg, så jeg føler at vi kan snakke litt mer fritt :smiley-ashamed004
 
Puppene mine har vært ømme siden rundt eggløsning, håpet det skulle gi seg når mensen kom. Nå ser det ut til at det kommer til å varer lenger! :p Jeg kjøpte svært lite mammaklær forrige gang, det kommer jeg til å endre denne gangen! Det er så mange fine klær der ute :)
 
Bra med skravletråd:)

Er litt småuggen, men det går greit. Var kvalm med gutta, tror det startet rundt uke 6-7. Er 6 uker i morgen! Her er det tretthet som plager meg mest. Sovna to ganger i går, selv om jeg hadde fri. Har lagt meg tidlig hver kveld. Før kl 22. Lurer på hvordan det skal gå om det forsetter:dead:
 
Sovna på sofaen i går, våknet opp i dag morges :p Spent på hvordan det går med nattevakt, når jeg såvidt klarer å holde meg våken på dagen :dead:
 
Sovna på sofaen i går, våknet opp i dag morges :p Spent på hvordan det går med nattevakt, når jeg såvidt klarer å holde meg våken på dagen :dead:
Du er ikke alene om å være trøtt:p

Noen som er blitt sykemeldt? Var ikke det i første trimester forrige gang, men da hadde jeg liten stilling, og sommerferie i 4 uker. Kjenner det er tungt allerede
 
Den kvalmen kommer nok til å komme nå snart for min del ! Leste idag at vi må spise Jod , det var vist super viktig . Så sitter nå å dytter i meg 2 skiver med PRIM :yuck: kjenner egentlig at jeg deler følelsen med tryggheten om å kunne vært kvalm ! Ekkelt og gå og gruble ! Har blitt så redd for MA nå. Så mange år med prøving og når den Endelig plutselig satt :bag:
 
Lurt med skravletråd!
Jeg føler meg også litt småuggen, og det var jeg også med første, de to andre (MA og SA) merket jeg nesten ingenting, så for meg er dette suuupert! :happy:
Meeeh, nå skremmer du:wideyed: Håper jeg ikke blir kvalm, men samtidig vil jeg være kvalm:happy3
 
Har også lest om jod. Er ikke noe flink til å drikke melk eller spise fisk. Spesielt nå når mat generelt frister lite. Tar omega-3 med multivitamin, tror det holder.

Husk på at ikke alle blir kvalme og at det også er normalt❤️
 
Sovna på sofaen i går, våknet opp i dag morges :p Spent på hvordan det går med nattevakt, når jeg såvidt klarer å holde meg våken på dagen :dead:

Jeg sto opp i mrrest og sendte kidden på skola og la meg ned litt og våkna nå :p
 
Å være gravid, og bli kvalm av de fleste lukter ... Også har barna tråkket i hundebæsj for andre dag på rad.. Å fy :wtf::depressed::sick006
 
Flere som kjenner det i bekkenet? Sist jeg var gravid var jeg 100% sykemeldt før jeg var 3 mnd på vei med bekkenløsning. Kjenner det i bekkenet allerede å er bare 4+2 i dag [emoji52] veldig spent på hvordan det blir denne gang...
 
Flere som kjenner det i bekkenet? Sist jeg var gravid var jeg 100% sykemeldt før jeg var 3 mnd på vei med bekkenløsning. Kjenner det i bekkenet allerede å er bare 4+2 i dag [emoji52] veldig spent på hvordan det blir denne gang...

Jeg var skikkelig plaget med bekkenet mot slutten av forrige svangerskap, og tiden etterpå. Etter MA’en min fikk jeg konstantert D-vitaminmangel, og har ikke kjent bekkenet en eneste gang etter jeg fikk D-vitamin på resept fra legen. Jeg anbefaler å sjekke D-vitaminnivået :happy: Ikke sikkert det har sammenheng, men hvorfor ikke sjekke? Jeg tar en tablett med D-vitamin (10ug) i tillegg til gravid-vitaminer.
 
Back
Topp